Nationale Gaming Forums  

PC / PS2 / PS3 / PSP / Xbox 360 / NDS / GameCube / Wii / Retro | | | Cheats / Tweedehands / Foto Albums

Vastgelopen in een spel? Plaats hier een bericht!

Ga terug   Nationale Gaming Forums > Platform Forums > Sony PlayStation 2 Forum > PlayStation 2 Forum Archief

PlayStation 2 Forum Archief Alle topics van het oude NGF kun je hier nog eens nalezen.

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd op deze site. Vraag hier een gameaccount aan. Nationale Gaming Forums staat boordevol informatie over games. Hulp nodig bij een spel? Andere bezoekers helpen je. Na registratie verdwijnt dit kader.

Klik hier om je op deze site te registreren

Zoeken op Nationale Gaming Forums:

Discussietools Weergave
Oud 18 juni 2005, 13:41   #1
Omega Shenron
Guest

Standaard

Als mensen hier mgs3 hebben weet iemand hoe je dan : Ocelot loses : krijgt in de demo theatre mode want ik heb alle movies gehaald maar die weet ik niet het is in dat vliegtuig ?

Oud 19 juni 2005, 21:01   #2
the ultimate sephiroth
Guest

Standaard

er waren er volgens mij 5 of 6 weet nie meer zeker om ocelot lose te krijgen moet je de saa aan de linkerkant pakken en op em schieten ik doe de rest er ook bij snake misses: schiet scheel naast ocelot. snake wins: raak ocelot. en nog eentje k weet niet meer hoe die heet pak de linker saa en ga niet schieten. ocelot wins pak de rechte wapen ps als je dat doet krijg je ook de saa de volgende keer dat je weer speelt is ie in je backpack. nou dat was et denk ik

Oud 20 juni 2005, 10:14   #3
Piisuke
Guest

Standaard

hmm jah dat was het zo'n beetje wel.
ocelot moet je raken, ocelot moet geen kogels hebben, jij moet mis schieten, jij moet 6 keer schieten en jij wint...dat was het ofzo..

Oud 20 juni 2005, 13:41   #4
Rensovic12
Guest

Standaard

dat heb ik ook al jah ik vind het alleen zo nep want als ik schiet de hele tijd richt ik op zijn hoofd en als je wint dan komt er een filmpje en dan zie je dat je em hebt geraakt in zijn borstkas :sigh:

Oud 20 juni 2005, 15:44   #5
Omega Shenron
Guest

Standaard

ok thx ik zal het nog meerdere keren proberen want kheb ook met die monkeyshit de beste tijden :P en met duel ook dus met special en gewoon maar behalve met de filmpjes dus maja kga het nu proberen om de laatste te halen ^_^ ...

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten