![]() |
|
|||||||
| PC Games Forum Wissel tips, cheats en reviews uit en discussieer over de beste PC games. |
LET OP!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd op deze site. Vraag hier een gameaccount aan. Nationale Gaming Forums staat boordevol informatie over games. Hulp nodig bij een spel? Andere bezoekers helpen je. Na registratie verdwijnt dit kader. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
NGF Lid
|
Hallo.
Ik moet een nieuwe computer kopen omdat mijn vorige doorgebrand is en er een vuurtje in kwam. Dus nu heb ik via Alternate een systeem laten maken voor gaming. en bij Alienware. Ik heb hier de 2 specificaties van de systemen. en graag zou ik willen weten welke jullie denken dat beter is voor echte gaming. Systeem 1; Alternate.nl Int Core i7-930 2800 1366 BOX D3 6GB 1333-777 K3 GEI Sapp1GB D5 X HD5850 FR Systeem 2: Alienware Intel® Core™ i7 Processor 930 (2.80GHz, 8MB cache, 4.8GT/sec) 6 GB 1.333 MHz (3 x 2 G Tri Channel-geheugenDual 1GB ATI® Radeon™ HD 5670 graphics card Beiden dus hetzelfde. Maar Alienware krijg je dual Graphics cards dus dubbele graphic cards en Alternate een Betere graphics card maar een single card. Prijs verschil is. 200 Euro, "alternate is goedkoper" Graag reacties want ik weet niet welke ik moet nemen Alvast bedankt Michael |
|
|
|
|
|
#2 |
|
NGF Team - Beheerder
|
alienware is ook veel duurder (het merk moet er ook wat aan kunnen verdienen he)
maar geef me een budget en ik stel een pc samen als je wilt of je kan (voor een nog betere service) dit lijstje invullen Het systeem: - Wat is het maximale budget dat ik wil uitgeven? - Welke onderdelen denk ik te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord) - Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor moet hij gaan dienen? (bv foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren, 3D games, mediacenter, muziekbewerking,...) - Ben je van plan te gaan overclocken? - Heb je verder speciale eisen voor je pc (bv: aparte geluidskaart, tv kaart, extra usb poorten, verlichting en venster in de behuizing,...)? Randapparatuur: - Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, ...) - Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...) - Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit? De (web)shop: - Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop? Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt geinstalleerd? - Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
NGF Team - Beheerder
|
en om antwoord te geven op je vraag
ga voor alternate een hd5650 in crossfire (2 kaarten dus) geven ook niet zo'n goede prestaties als één hd5850 |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fifa 08 | Tomba | Sony PlayStation 3 Forum | 3 | 25 september 2008 19:49 |
| Debiele MSN Gesprekjes =D | TruTh | Het NGF Cafe | 49 | 21 april 2008 22:02 |
| Discussie: Kwaliteits anime | 2005 | Manga & Anime Forum | 16 | 28 september 2007 11:34 |
| VRAAG V/D DAG: Op welke game kun jij niet wachten? | Nieuwsbot | GameVillage Nieuws | 0 | 11 juli 2007 15:20 |
| Het moet niet gekker worden | Nieuwsbot | PSP Only Nieuws | 0 | 29 januari 2007 15:00 |