View Full Version : Falcon Sword
--Shadow--
9 augustus 2005, 20:03
Hoi,
Sorry dat ik weg was had geen zin meer en dacht weer terug aan guild wars enzo de main etc. en de leuke members die we hadden en ik dacht hmm ik haal guild wars weer uit de kast nee hoor gewoon op me bureau dus ik ga morgen weer volop GUILD WARS DOEN en delete me niet van officier want ik ga alles goed maken :)
jor91
9 augustus 2005, 20:51
Uhm, dus nu je op het punt staat gekickt te worden, ga je snel weer spelen? ik vind dat je al te laat bent, want als je gewoon was geweest af en toe, dat had dit niet gebeurt!
Xero_Spititus
10 augustus 2005, 09:20
hehe je bent gewoon boos dat er nu 1 spot minder is voor officiership :P
Maar zowieso Welkom Terug Falcon!
Nu nog ff je griffon farming skills bijscherpen ;)
--Shadow--
10 augustus 2005, 09:50
en nu heb ik *** pech heb windows niet geactiveerd zie ik me start menu niet me pictogrammen niet ik kan alleen via windows activeren op internet komen :P
Raven
10 augustus 2005, 11:25
Srry hor, maar je bent een maand off, en 1 dag na dat ik de topic geopend heb wat ook over jou gaat, ga je weer guild wars spelen :mellow:
--Shadow--
10 augustus 2005, 13:35
Dit heb ik nou al zo vaak gehoord hoef je maar 1 keer te zeggen hoor
jasper9
10 augustus 2005, 16:21
kom p verdient ie niet een kans
bij mij begon guild wars ook te vervelen waardoor ik ook inactive was
net zoals hem, ben ik paar dagen geleden weer begonnen met spelen
en ik weet dat ik nromael member ben, maar jullie hebben mij ook niet uit de guild willen schoppen, of wat jullie ook bij hem wouden doen
vind dat officers dezelfde rechten hebben als normale mensen, ze horen dus niet zomaar gekicked te worden
als ie gewoon inactive is, waarom stellen jullie dan gewoon niet een nieuwe officier aan, en wacht tot de andere weer kwam spelen
jor91
10 augustus 2005, 16:23
Originally posted by Xero_Spititus@10-08-2005, 09:20:52
hehe je bent gewoon boos dat er nu 1 spot minder is voor officiership :P
het boeit mij echt niet als er 1 plek minder voor officer is, want dat word ik toch niet <_< Tis gewoon zielig/zwak... Gewoon lid van maken, xero/raven/arrow zou officer moeten zijn!
--Shadow--
10 augustus 2005, 18:31
Sorry jaja ik heb het gehoord
kan iemand deze topic sluiten want dit loopt uit te hand en niet denke haahaha blablabal ik snap wat je bedoelt
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.