w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Second Profession 4 Ranger [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Second Profession 4 Ranger

jasper9
8 augustus 2005, 21:47
ik zit erover te denken een nieuwe second profession te nemen voor m'n ranger,hheb niet echt veel aan mn warrior skills, maar kan niet kiezen

wil een second profession nemen die maar weinig aandacht nodig heeft, zodat ik meeste attribute points op ranger kan houden, maar ik toch nog erg goed gebruik van de second profession kan maken

hierbij dacht ik aan monk, je kan de healing skills enzo gebruiken zonder veel points toe te kennen, maar wil liever gewoon meer damage kunnen doen

ik zat ook aan mesmer te denken, alleen weet ik niet zeker of ik redelijk wat damage kan doen als ik attribute points

nu wil ik jullie vrgaen wat jullie een goede combinatie vinden en waarom,zodat ik mischien eindelijk beslissing kan nemen
ik kan echt niet kiezen, heb effe julle hulp nodig

Heija_angel
9 augustus 2005, 08:47
Je kan ook aan een necro denken en dan wat punten op Blood Magic zetten. Want Blood heeft een paar spells die halen health weg en doen het er bij jou derbij. Altijd handig.
Dit is mijn mening, denk er maar over na. Suc6!