w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Prijzen Uitbreidingen [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Prijzen Uitbreidingen

Siem GW
7 augustus 2005, 09:22
Hallo :C:

Ik had ff twee vraagjes want ik weet niet of het al bekend is maar zijn er al prijzen bekendgemaakt van de uitbreidingen en is er ook al bekend welke rassen enz in die uitbreidingen zitten?

alvast bedankt (Y)

Xero_Spititus
7 augustus 2005, 12:47
Originally posted by Siem GW@07-08-2005, 09:22:59
Hallo :C:

Ik had ff twee vraagjes want ik weet niet of het al bekend is maar zijn er al prijzen bekendgemaakt van de uitbreidingen en is er ook al bekend welke rassen enz in die uitbreidingen zitten?

alvast bedankt (Y)
De prijzen, tenminste zo heb ik gelezen, zullen niet duurder zijn dan het origineel, maar ook niet bijvoorbeeld 10 euro. Want elk nieuw "chapter" zal een verhaallijn bevatten ongeveer even groot als het originele spel.

Welke rassen vraag je :P, het is nog maar de vraag of er rassen zullen komen, maar als er komen, denkik persoonlijk dat het een of meerdere van de volgende worden:
-Humans
-Aviecara
-Summit
-Ancient Ones/Forgotten ones???

hoop dat dit je vragen beantwoord :D

Siem GW
7 augustus 2005, 18:39
Ok hartstikke bedankt :hail:

jasper9
8 augustus 2005, 09:02
denk dat uitbreidingen ongeveer 16 euro worden ofzo
had dacht ik gelezen dat de prijs een derde of net iets meer dan een derde zou gaan kosten van het orgineel

Sigidi
8 augustus 2005, 18:00
Originally posted by Xero_Spititus@07-08-2005, 12:47:22
Welke rassen vraag je :P, het is nog maar de vraag of er rassen zullen komen, maar als er komen, denkik persoonlijk dat het een of meerdere van de volgende worden:
-Humans
-Aviecara
-Summit
-Ancient Ones/Forgotten ones???

hoop dat dit je vragen beantwoord :D
Ik denk eerder dat er rassen gaan komen die je helpen in het spel, niet die een vijand van je zijn. Dus mijn gok zou dan de dwarves zijn (is niet veel over hen verteld, maar ze helpen je wel in een paar missies)

jor91
9 augustus 2005, 09:28
Op de officiƫle site (guildwars.com) staat ook dat de Dwarves erin voorkomen (in de eerste uitbr.)

Heija_angel
9 augustus 2005, 10:37
Waar vind je da dan op de site want ik kan het nie vinden?

Lunainin
9 augustus 2005, 13:35
Originally posted by jasper9@08-08-2005, 08:02:58
denk dat uitbreidingen ongeveer 16 euro worden ofzo
had dacht ik gelezen dat de prijs een derde of net iets meer dan een derde zou gaan kosten van het orgineel
da heb ik dr echt wel voor over

en ik denk beetje de standaar rassen

zoals gnomes/dwarves/elves etc