View Full Version : Profession
mystico
19 juli 2005, 20:04
Ik heb al aantal keer een andere profession genomen, maar het lukt me niet om tevreden te worden over het gene wat ik heb gekozen... Kan iemand mij hierbij helpen welke professions zijn het beste. Ik had btw Ranger/Necromencer... ik weet dat er geen betere zijn maar welke hebben jullie en waarom zijn jullie er zo blij mee
Ik weet egt niet welke ik moet kiezen.
Ik denk zelf dat Warrior/Mesmer of een Warrior/Monk wel goed is...
Alvast bedankt
Mystico
De keuze aan professions hangt helemaal van jou af. Maar er zijn toch een paar dingen waar je rekening mee moet houden
Bij een ranger:
Ranger/Elementalist: Niet goed, je focust toch op pijl en boogschieten dus je doet nix met je magic
Ranger/Monk: Niet heel erg goed, er zitten altijd wel monks in een party en je focust niet op het healen maar op het vechten
Ranger/Necromancer: Goed! Je kan de bone minions voor je laten tanken!
Ranger/Warrior: een aardige combinatie, goeie skills voor beter aanval/verdediging
verder moet je het aan andere vragen ofzo :o
Sigidi
20 juli 2005, 07:57
Ik ben een W/Mo, maar als ik jouw was zou ik dit niet nemen. Een warrior heeft namelijk maar een energy regernation van twee, waardoor het heel moeilijk is om de skills van de monk te gebruiken, kost teveel energy (met uitzondering van de smithing skills)
Originally posted by Sigidi@20-07-2005, 08:57:03
Ik ben een W/Mo, maar als ik jouw was zou ik dit niet nemen. Een warrior heeft namelijk maar een energy regernation van twee, waardoor het heel moeilijk is om de skills van de monk te gebruiken, kost teveel energy (met uitzondering van de smithing skills)
and besides. Een warrior heeft al healing signet + Een warrior hoort niet op healling te focussen ^^
'maar ik was Ranger/Mesmer vergeten, een goeie skill om tegenstander te verzwakken ^^
mystico
20 juli 2005, 08:21
kdenk dat ik warrior/mesmer of warrior/necro neem, want ik heb geen zin meer in ranger. Hun aanvalssterkte is nie zo hoog...
Of anders necromancer/warrior, damn ik kn eg nie kiezen
Greenjedi
20 juli 2005, 08:33
monk/mesmer healen en hexen ^^
Sigidi
20 juli 2005, 08:37
Volgens mij is een elemantelist wel goed, die kan zich goed aanpassen aan zijn tegenstanders d.m.v. air, fire, water en earth magic.
Lionheart
20 juli 2005, 08:49
Ranger/Monk: Niet heel erg goed, er zitten altijd wel monks in een party en je focust niet op het healen maar op het vechten
Daar ben ik niet mee eens, mijn monk skills zijn altijd goed van pas gekomen in missies (heal pary, healing seed, rebirth etc.). Het hebeurt vaak genoeg dat ik mijn hele party moet ressrurecten aan het eind van een missie xD. Verder is het een zeer goede combinatie in PvP
Ik vindt Ranger/Monk juist de perfecte combinatie.
maar dat is mijn mening :P
(En ranger ruleert)
(maar dat wisten jullie al)
Lunainin
20 juli 2005, 10:55
Ik heb een ele/monk + warior/ranger
Ele/monk: Ik gebruik eigenlijk alleen resurrection spells van mn monk class... dus echt healen doe ik niet... Ik gebruik alleen toffe fire spells en daar zitten er echt wel een aantal goeie tussen :P
Warior/ranger: de ranger class gebruik ik alleen omdat ik het leuk vind om een pet bij te hebbe :P (je hebt in feite al 2x melee dmg, 1 jezelf en 1 je beestje) Het ziet dr leuk uit alleen loopt je beestje wel ns in de weg wil je naar de volgende vijand gaan om dr op in te slashen
warrior is een makkelijke class, je bent vaak welkom in parties. Alleen je bent wel vaak meat shield als je lager lv bent dan de rest vd party... dus bereid je geestelijk voor op VEEL doodgaan.
Of doe net als ik :P ga ALLE quests doen per dorp. dan zit je steeds hoog van lv en ga je niet vaak dood. :D
Odie_Dogg
20 juli 2005, 13:58
Ik ben een Elementalist/Necromancer,
Eerst veel bone fiends enz oproepen zodat die voor je vechten en dan allemaal spells op je enemy gebruiken en die is dan toch bezig om die fiends te killen dat hij mij niet aanvalt :P
Lunainin
20 juli 2005, 16:51
Originally posted by Odie_Dogg@20-07-2005, 13:58:38
Ik ben een Elementalist/Necromancer,
Eerst veel bone fiends enz oproepen zodat die voor je vechten en dan allemaal spells op je enemy gebruiken en die is dan toch bezig om die fiends te killen dat hij mij niet aanvalt :P
hmm das ook een goeie combi :P het schint dat ecro/monk ook goed is. vanwege necro's life (vampiric touch ofzo) en je zelf blijve healen met monk spells, vijand loopt dood en jij loopt steed bij :P
Ik heb een ander account necro/monk, het is echt goed!
Maar Ranger/Necro is heel goed, want je kunt de Bone Horrors voor je laten Tanken(klapjes opvangen :P)
mystico
20 juli 2005, 17:53
ja maar ik kan nooit goede rangerskills gebruiken, ik gebrukk altijd power shot en life wiphon van necro en daar blijft het wel bij. soms ook nog vampire touch...
Originally posted by Lionheart@20-07-2005, 09:49:33
Daar ben ik niet mee eens, mijn monk skills zijn altijd goed van pas gekomen in missies (heal pary, healing seed, rebirth etc.). Het hebeurt vaak genoeg dat ik mijn hele party moet ressrurecten aan het eind van een missie xD. Verder is het een zeer goede combinatie in PvP
Ik vindt Ranger/Monk juist de perfecte combinatie.
maar dat is mijn mening :P
(En ranger ruleert)
(maar dat wisten jullie al)
Srry gast :P het is waar .R/MO Ruleert! Heb mn 2e profession veranderd in Monk. En het Ownhd, khep iig Heal other en Rebirth erin staan!
freddy krueger
21 juli 2005, 18:29
Warior/elementalist is handig, je kunt van dicht bij good vechten en magie gebruiken
maar necro/monk is ook erg goed
FShark
28 juli 2005, 10:49
is Warrior/ranger ook goed ( of welke class heeft pets ) ? je kunt dn je direct in de strijd gooien met een zwaard of je kunt van afstand pijltjes schieten :C:
ik heb de game nog niet maare ik ga zeker GW kope (Y)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.