View Full Version : Heb De Minimum Eisen
Skankinrazor
13 juli 2005, 13:01
ey,
ik heb precies de minimum eisen (voor de mensen die ze nie weten :P)
Windows® XP/2000/ME/98
Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
256 MB RAM
CD-ROM Drive
2 GB Available HDD Space
ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
16-bit Sound Card
Internet connection
Keyboard and mouse
keb zelfs 1000Mhz maar voor de rest heb ik precies het zelfde.
nou is mijn vraag kan ik het nu wel goed spelen op bijvoorbeeld druk bezochten plekken, of is dat gewoon helemaal nie te doen en dat het gewoon te veel hapert.
zijn er mensen die er ervaring mee hebben met de zelfde specs???
alvast bedankt,
skankinrazor
Lunainin
13 juli 2005, 13:47
kheb in mn andere pc een raedon 8500 zitten daar werkt die prima op
2 gig harde schijf ruimte is genoeg
en je kunt in het spel onder options de kwaliteit naar beneden halen (die staat auto op high) dan gaat alles een stuk sneller en ziet dr (bijna) net zo mooi uit (Y) Ik denk dus wel dat het gaat en anders bonnetje bewaren ^^
misschien nog commentaar iemand?
Uhm niet echt, hij zou het goed moeten kunnen doen, maar dan zoals Luna zei, de grafische instellingen omlaag zetten... =)
Skankinrazor
13 juli 2005, 18:46
ke hij zal het dus gewoon zonder haperingen moeten doen ook op de plekken waar het druk is. dat grafishe gedeelte maakt mij nie zo heel erg veel uit.
omdat ik ook wow speel (machtig spel :D) maar dan bijvoorbeeld nie door Ironforge kan lopen (voor de niet wowers, wat ik me niet kan voorstellen :ph34r: :P) das de grootste en drukste stad
maar als dat bij GW mee valt dan ben ik tevreden en begin ik het wel te overwegen om es in de winkel te kijken
Sigidi
14 juli 2005, 09:28
Ik heb ook de laagste systeem eisen voor het spel, behalve dan dat ik een AMD atholon 1,333 ghz heb (die nu 71 graden heet is :P, dus dat zal dan wel ongeveer gelijk zijn aan jouw pc) Het enige vervelende is dat je echt niks extra's mag lopen. Zoals Skype, Xfire, Teamspeak, want dan krijg je echt lagg! Maar als ik xfire wil gebruiken schakel ik gewoon men hele virusscanner uit, dan gaat het wel. Je hebt ook wel langere laad tijden dan de rest van de spelers, maar zelfs met deze minpunten voor een slechtere pc is het nog steeds een heel goed spel.
BTW: steden duren wel iets langer om te laden, daar heb ik ook soms wel wat lagg, maar dat boeit toch niks. In een stad kan je namelijk niets gebeuren.
Lunainin
14 juli 2005, 14:34
Originally posted by Skankinrazor@13-07-2005, 17:46:28
ke hij zal het dus gewoon zonder haperingen moeten doen ook op de plekken waar het druk is. dat grafishe gedeelte maakt mij nie zo heel erg veel uit.
omdat ik ook wow speel (machtig spel :D) maar dan bijvoorbeeld nie door Ironforge kan lopen (voor de niet wowers, wat ik me niet kan voorstellen :ph34r: :P) das de grootste en drukste stad
maar als dat bij GW mee valt dan ben ik tevreden en begin ik het wel te overwegen om es in de winkel te kijken
hmm mja... maar weet je hoe GROOOOOT wow wel nie is? :wacko: die eet like 1.5/2 gig ofzo :S
(brilliant spel hoor heb dr verder nix tegen, maar op dat gebied moet je wow niet vergelijken met guild wars want DAN is guild wars veel beter :))
Greenjedi
14 juli 2005, 19:28
De meeste lag die je ziet in online games ligt toch wel aan je internet verbinding, want met het goedkoopste van het goedkoopste pakket zal het laggen ja, maar met een middel pakket is het goed te doen.
-Mizuki-
14 juli 2005, 20:02
Originally posted by Lunainin+14-07-2005, 13:34:16--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Lunainin @ 14-07-2005, 13:34:16)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Skankinrazor@13-07-2005, 17:46:28
hmm mja... maar weet je hoe GROOOOOT wow wel nie is? :wacko: die eet like 1.5/2 gig ofzo :S
(brilliant spel hoor heb dr verder nix tegen, maar op dat gebied moet je wow niet vergelijken met guild wars want DAN is guild wars veel beter :)) [/b][/quote]
Wow eet ronde de 4 gig. :mellow:
Lunainin
14 juli 2005, 23:45
Originally posted by Criuxis+14-07-2005, 19:02:27--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Criuxis @ 14-07-2005, 19:02:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Originally posted by -Lunainin@14-07-2005, 13:34:16
<!--QuoteBegin--Skankinrazor@13-07-2005, 17:46:28
(brilliant spel hoor heb dr verder nix tegen, maar op dat gebied moet je wow niet vergelijken met guild wars want DAN is guild wars veel beter :))
Wow eet ronde de 4 gig. :mellow: [/b][/quote]
ik weet het niet :) heb het inmiddels allang verwijdert ^^
Maar ik weet wel dat het dus in de paar gig lag :)
Skankinrazor
15 juli 2005, 15:11
klopt wow is 4 gig. maar dat ik nie goed door IF kan lopen komt nie door mijn internetverbinding (we hebben de 1na snelste van chello :0) ) en iedereen in de WoW wereld die er echt verstand van heeft zegt dat als je een flinke geheugen balk er in hebt het allemaal perfect gaat
Wow eet ronde de 4 gig. klopt WoW is hongerig :P
Off-Topic: Kan je 'm dan niet steeds een paar mb geven? Dan hoef je niet constant in één keer te voeren? misschien vindt ie dat wel lekkerder! ^^
On-Topic: Het kan ook niet aan je internet liggen, of het moet wel heel sloom zijn, als je gewoon een 512mb-reepje erbij doet, doe t spel waarschijnlijk weer lieff :P
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.