w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Technisch Probleempje [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Technisch Probleempje

djowel22
13 juli 2005, 12:20
Hallo,

Ik heb een vraagje ik heb pas guild wars gekocht en toen ik hem ging installeren deed ik iets fout en nu blijft hij zeggen bij de instalatie dat hij geen verbinding kan maken met het internet terwijl die het wel doet.
Hopelijk weet iemand het. :(

Greenjedi
13 juli 2005, 12:26
Zet je firewall eens uit, of zet Guild Wars bij de programmas die op het internet mogen.

djowel22
13 juli 2005, 12:36
Hoe zet ik hem op het internet

Lunainin
13 juli 2005, 17:30
kheb mn firewall gewoon aanstaan hoor :) probeer hem ns te de-installeren? en dan weer opnieuw installeren
Ga naar:
start => configuratiescherm => software => click op guild wars en dan verwijderen :)

suc6

djowel22
13 juli 2005, 18:01
Denk wel dat het ze fw is kzal vanavond is kijken ;) maar hij zegt het bij het begin van de installatie dus verwijderen lukt niet :P

Sigidi
14 juli 2005, 09:31
Als je de firewall van windows gebruikt, zegt hij dat een programma (in dit geval GW) verbinding wil maken met het internet. Hij blokkeert het dan automatisch waarna er een venster omhoog komt, die vraagt of je het programma toegang wilt geven tot het internet. Misschien heb je dit schermje weg geklikt?