View Full Version : Geld Verdienen
Hybride
11 juli 2005, 22:49
Hey,
Ik zie vaak de berichten waarbij spullen worden aangeboden voor 2 k en soms nog wel meer.
Hoe verdien je (snel) geld?
Het maximale wat ik ooit heb gehad is 300 gold en dat is na 2 x armor kopen weer op.
En die monsters laten nooit wat boeiends vallen hooguit iets wat 6 gold waard is.
Dus hoe komen ze aan dat geld?
Nou ja als je erg sterk bent, kun je moeilijke quests doen, en die monsters droppen ook wel purple dingen bijv...
joel993
12 juli 2005, 11:36
Ik heb bijvoorbeeld ook wel is gehad dan ik 80 goud vond ofzo :P
Maar als je dingen verkoopt dan verdien je ook nog wel is aardig wat geld.
Sjorge
12 juli 2005, 11:40
Ik heb al eens door een monster te doden 158 g gevonden!
Gemiddeld droppen die monsters bij mij 50 g ofzo!
Xisuthros
12 juli 2005, 15:16
Bij mij droppen monsters gemiddelt 300g 0_o
Hybride
13 juli 2005, 07:00
omg :huh: Bij mij alleen max. 15 g als ik in party zit, maar dan moet het worden gedeeld, en de items die die monsters droppen zijn bij mij altijd slappe wapens
Shadowmaster
15 juli 2005, 13:47
nog een tip: spaar! ik ben dikke noob, maar heb wel lkkr puh 1,5k dus alles wat je niet nodig hebt verkopen, en niet zoveel kopen ^_^
Ik ben nu eindelijk in Kryta, en die snow ettins die je daarvoor tegenkomt, droppen toch best wel wat, en ze zijn makkelijk af te maken met fire magic... :)
black adder
17 juli 2005, 10:00
Ik ben nu eindelijk in Kryta, en die snow ettins die je daarvoor tegenkomt, droppen toch best wel wat, en ze zijn makkelijk af te maken met fire magic...
Als je in Kryta ben moet je eens die missie doen en als je op het strand komt naar links gaan en daar al die drake's dood maken, die geven vaak goeie dingen.( je moet gewoon helemaal door lopen dan kom je vanzelf weer op het goede pad ^_^ ) Maar als je verder in het spel komt dan geven ze vanzelf betere dingen.
voor geld te verdienen koop ik altijd eerst een expert savalage kit en dan savalage ik alles en dan na een tijdje verkoop ik alles, vooral steel ignots zijn veel geld waard( ik heb er nu 12 ) ^_^
jasper9
17 juli 2005, 12:27
vinden jullie geld verdienen zo moeilijk, had zelf al heel snel 9k, meetse is nu op, moest geld betalen voor rare crafting material en het craften van armor
:mellow: ik moet die steel ignots hebben voor studded leather :mellow:
jasper9
17 juli 2005, 16:35
koop die niet bij de rare material trader
ik had ze gekocht bij de gewonw material trader, veel goedkoper, iets in de 200 per stuk
mystico
20 juli 2005, 20:45
ik vond 3 silver dyes en verkockt ze alledrie bij elkaar voor 2.5 k :P:P:P
Tip, wat ik nu ook doe, rond elke keer als je in een Outpost ofzo bent even af op de 1k, ik heb altijd maximaal 1k bij me als ik een stad weer uit ga, al is het steeds maar 200 gold ofzo, na een tijdje heb je genoeg geld in je xunlai storage zitten... Enne, beschouw dat als geen-bezit, ga het niet opmaken, je hebt na een tijdje geld zat nodig......
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.