View Full Version : Een Pet? Waar Kan Je Die Kopen?
Hybride
8 juli 2005, 23:49
hey,
Ik zat in een party en toen zag ik dat die andere een pet had.
Hij was 1 lvl lager (lvl5)
Waar kan je die kopen/krijgen?
sk8ing maniak
9 juli 2005, 00:34
Je moet een ranger als 1ste of second proffesion hebben, dan krijg je 2 skills: 1 om een dier te charmen (een dier tot je pet maken) en 1 om het te healen.
Hybride
9 juli 2005, 07:37
Ik ben een Ranger/Warrior
Als je door een valley (Regent vally, Old Ascalon, Shiverpeak mountains, Travelers Vale)Zie je veel beesten rondlopen die op je map als een lichtgroen driehoekje worden aangeduid, als je zon beest selecteerd(dat je met je muis eropgaat klikken)dan zie je zn statusbalk bovenin je scherm staan. Druk dan op de skill "Charm Animal"en het beest zou je aanvallen en je ziet een balkje vollopen waarinstaat "Charming animal"als die balk vol is dan is het dier van jou en kan je het een eigen naam geven door "/petname NAAM"in te voeren in je typbalk
Hoop dat het duidelijk is (Y)
Lionheart
9 juli 2005, 10:46
volgens mij heeft hij die skill nog niet.. ander zou hij het wel weten..
sk8ing maniak
9 juli 2005, 12:34
Normaal heb je zo een 2de quest voor je eerste proffesion en als je een ranger bent krijg je die skills daar en ook een opdracht om zo een melandru's stalker tot je pet te maken.
Die quest krijg je als 2e ja..Die doe je als het ware verplicht
-Dennis-
9 juli 2005, 22:25
Kan je pet ook level up?
Xisuthros
9 juli 2005, 22:29
Ja, je vangt je pet op lvl .5 en hij kan tot lvl .20! Mijn pet (Chicken) is al lvl 20!
Hybride
9 juli 2005, 23:22
Ok jongens, ik begin met een nieuwe char omdat ik old ascalon haat Ô_o
Het is zo grimmig en ik wordt steeds gekilled. mijn nieuwe char wordt ranger maar wat moet de 2de proffesion zijn om een pet te charmen?
Hybride
10 juli 2005, 02:05
Laat maar, ik heb het al gevonden, het is bij de master ranger, en ik heb als 2de proffesion monk gekozen.
Ik heb nu zo'n tijger, hij heet simba ^_^ naar mn kat
Sigidi
10 juli 2005, 09:47
Old Ascalon is het saaiste deel van de game, gewoon even doorzetten en dan kom je in leukere gedeeltes.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.