View Full Version : Waarom Kopen
mystico
7 juli 2005, 21:27
Waaom zou ik Guildwars kopen??? Help mij want ik twijfel ook nog om battlefield 2
Xero_Spititus
7 juli 2005, 21:38
Geen Maandelijkse lasten,
graphics kunnen zich meten aan World of Warcraft,
Gigantisch mooi verhaal en prachtige gameplay,
keuze uit 6 unieke caracters waaronder Rangers, Necromancers en Elementalisten.
meer dan (wat was het ook alweer) 25 missies,
spel is nog steeds bezig met vernieuwen, dus verw8 elke week een update,
updates/patches hoeven niet zelf gedowload te worden maar worden onder/voor het spelen automatisch gedowload (patchen duurt minder dan een minuut)
6/7/8 verschillende regios, waaronder Gigantische steden, Uitgestrekte woestijnen, jungles waar je zo in verdwaald.
en beste van alles geen giga ren-tijden als je van stad naar stad wilt. je kunt gewoon de instant travel gebruiken.
hopelijk koop je guild wars :D
Sjorge
7 juli 2005, 21:58
Ja echt een vet spel! Sinds ik Guild Wars heb zijn al men andere games wat verwaarloosd. Het is echt een van de beste games op dit moment en... het is GRATIS!!!!!!
black adder
7 juli 2005, 22:41
Sinds ik Guild Wars heb zijn al men andere games wat verwaarloosd
Had ik ook ^_^
ik heb Battlefield 2 zelf ook maar ik speel het nooit..dit is veel leuker want dit kan je ook de heletijd blijven doen, met Battlefield wordt het op een gegeven moment zo saai, hier zit egt een verhaal in en met Battlefield is het een beetje saai iedereen neerknallen :wacko:
Xero_Spititus
7 juli 2005, 23:22
Originally posted by Sjorge@07-07-2005, 21:58:31
Ja echt een vet spel! Sinds ik Guild Wars heb zijn al men andere games wat verwaarloosd. [/u]
Kopt ik was bezig met FF X-2, en met Age Mythology: The Titans... Allebei sinds de dag van aankoop niet meer gespeeld, xD
Heheh, nou ik zie goede redenen, ik zat ook te twijfelen of ik 'm wel zou halen, maar het wordt woensdag denk ik, maandag gaat niet lukken (2 dagen extra!! :cry: ), maar als ik 'm heb post ik wel even in het NGF Guild board, en dan zien jullie dat wel :-)
mystico
10 juli 2005, 11:06
als je het moeilijk vind koop je ze toch gewoon allebei en dat heb ik dus gedaan : :P :lol:
--=Thijz=--
10 juli 2005, 21:28
Mijn PC kon Battlefield 2 niet aan en ik ben verslaafd aan MMORPG's (Ragnarok heb ik ook gigantisch veel gespeeld) dus voor mij was de keuze niet moeilijk!
Hehe, hetzelfde bij mij, Ragnarok heb ik ook kort gespeeld in de beta, want ik wil gewoon niet aan die maandelijkse kosten vastzitten... En Battlefield 2 doet het niet op m'n PC, dus ga ik morgenochtend, zodra de winkel open is (:P), Guild Wars halen... Thnx voor de goede argumenten, en ik zie jullie denk wel in-game ;-)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.