View Full Version : Gold Swords
Sjorge
7 juli 2005, 08:47
Hoi,
Ik heb al heel wat gold swords gezien in GW maar hoe kom je eraan???
Sjorge
7 juli 2005, 08:48
Ik bedoel kopen ofzo maar kan je het craften???
lother
14 juli 2005, 02:25
Gold swords kun je idd kopen, maar ga er vanuit dat je voor een fatsoendelijk zwaard al makkelijk 10K moet betalen (kan zelfs oplopen tot tegen de 100K).
De tweede optie is geluk hebben dat een vijand hem dropt, maar dat gebeurt zeer zelden (vandaar dat het een rare item is)
je kan m ook goud dyen dacht ik....
Sigidi
14 juli 2005, 09:22
Er wordt gezegd dat je dyes kan mengen, is dit waar? Als dat zo is zou het kunnen dat je geel en zilver moet mengen en zo goud krijgt of 3x geel en 1x zwart. Dit had ik eens in-game gehoord van iemand, maar is dit echt waar?
Lunainin
14 juli 2005, 14:39
Originally posted by jor91@14-07-2005, 07:55:08
je kan m ook goud dyen dacht ik....
Ja maar dan is de kleur alleen goud... ik heb mij fire staff geel gedyed... daar zie je dus echt HELEMAAL nix van ... NIET doen dus :) hijs even hout-bruin kleurig als eerst :P (bovendien verandert hij nix aan de stats. alleen de kleur aan de buitenkant. Normaal staat bijv:
Fiery dragon sword of fortitude
fire dmg: 15-21 (req. 7 swordmanship)
Dmg: +11% (while in a stance)
Health: +20
Damage + 20%
value 73 gold
Customized for Luna nightwinds
Damage + 20%
value 73 gold
Damage + 20%
value 73 gold
Er wordt gezegd dat je dyes kan mengen, is dit waar? Als dat zo is zou het kunnen dat je geel en zilver moet mengen en zo goud krijgt of 3x geel en 1x zwart. Dit had ik eens in-game gehoord van iemand, maar is dit echt waar?
klopt je kan goud dye maken... Hiervoor nemen we: 1 red dye + 1 green dye = gold dye
Je dubbeklikt (bijv) eerst op de rooie en klikt daarna op de groene. Er verschijnt automatisch een nieuwe gold dye in een vakje ^_^
Geel dye en gold dye lijken erg veel op elkaar... alleen geel is flets en gold is wat donkerder, bij sommige armor zie je zelf het verschil niet of weinig! Dus dat word testen ^^
grtz Lunaatj
ze zag bij mijn robes wel een flink verschil, enne als je rood en groen mengt, komt er dus mixed dye te staan, en NIET gold dye ;-)
Lunainin
14 juli 2005, 23:48
Originally posted by jor91@14-07-2005, 17:53:28
ze zag bij mijn robes wel een flink verschil, enne als je rood en groen mengt, komt er dus mixed dye te staan, en NIET gold dye ;-)
nee duh :P
gold dye IS mixed dye... Dat is altijd je kunt niet anders gold dye krijgen :S
want beestjes droppen het niet. Hetzelfde geld voor Pink dye en nog meer van die troep kleuren :P :)
Hehe ^^ dont blame me, ik speel het sinds dinsdag, maarre het is meer bruin, groen en rood samen... Ik heb gehoord dat silver+yellow+yellow een hele mooie goude is
Lunainin
16 juli 2005, 01:15
hmm weet nie :) En je leert et uiteindelijk wel allemaal in GW dun worriez
is dat mixtje btw roze dan? lol ^^
Lunainin
16 juli 2005, 20:14
hmm kheb van die combi nog noot gehoord ^^ maar het lijkt me dat er 1 soort goud is :-/
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.