View Full Version : Salvagen, Upgraden En Identifiën
Nou ja, zoals hieboven al in de titel staat, kan iemand mij daarover alles even gemakkelijk over uitleggen, want ik begrijp er echt werkelijk niks van! Ik weet wel bijv. dat als je een item salvaged dat je er weer nieuwe items voor terugrkijgt en die kan je dan zgn. upgrade ofzo waardoor ze beter worden. Maar mijn vragen zijn dus hoe en waar? Kan iemand hier mij alsjeblieft mee helpen, want hierdoor vind ik GW echt niks meer aan.
Groeten,
Kevin.
Greenjedi
9 juni 2005, 16:28
Dat kun je hier (http://www.nationalegamingforums.nl/index.php?act=ST&f=403&t=70715) vinden.
Originally posted by Greenjedi@09-06-2005, 16:28:28
Dat kun je hier (http://www.nationalegamingforums.nl/index.php?act=ST&f=403&t=70715) vinden.
Mja, okee, maar niet over identifiën en alles... Ik begrijp er gewoon zo weinig van... En dan moet ik naar zo'n wepaons mannetje en dan wil ik Upgraden en dan staat dat er niet... :wacko:
Greenjedi
9 juni 2005, 16:57
Zal het ff probeeren uitteleggen.
Als je een item hebt staat er soms unidentified onder, als dit zo is kun je een identifactionkit gebruiken om te zien of er wat in zit, als er een upgrade inzit zegt de game het en kun je die er met een expert salvage kit uithaalen.
Als je de item eenmaal hebt, en hij is voor jouwn wapen of proffesion dan kun je hem zelf toevoegen door er twee keer op te klicken en dan op de weapon of armor waar je hem in wilt.
Hopelijk snap je dit een beetje.
Originally posted by Greenjedi@09-06-2005, 16:57:49
Als je een item hebt staat er soms unidentified onder, als dit zo is kun je een identifactionkit gebruiken om te zien of er wat in zit, als er een upgrade inzit zegt de game het en kun je die er met een expert salvage kit uithaalen.
Als je de item eenmaal hebt, en hij is voor jouwn wapen of proffesion dan kun je hem zelf toevoegen door er twee keer op te klicken en dan op de weapon of armor waar je hem in wilt.
Hopelijk snap je dit een beetje.
Hahaha, ja hoor, dit begrijp ik wel. Maar dit is dus het hele principe erachter? :huh:
En waar kan ik die Expert Salvage Kit krijgen?
En er zijn ook salvage items zonder dat unindetified. Wat gebuert er dan daarzo mee? Kan ik daarmee ook wapens en armour upgraden? En wat heb ik in hemelsnaam aan iron and stuff like that?
Trascio
9 juni 2005, 17:39
Originally posted by Greenjedi@09-06-2005, 15:57:49
Als er een upgrade inzit zegt de game het en kun je die er met een expert salvage kit uithaalen.
Als ik een unidentified voorwerp identificiër, zegt de game alleen soms
".... Unlocked", nooit dat er iets zeldzaams inzit... :unsure:
Weet iemand ook met zekerheid wat het betekent als de naam van iets
in kleur staat? De kleuren die ik zie zijn blauw en paars, maar ik heb geen idee wat dat wil zeggen. :rolleyes:
Oja, hoe weet je dat er een rune in een armour zit? :huh:
Greenjedi
9 juni 2005, 18:17
Als er staat unlocked, dan heb je een zeldzaame item erin zitten, die kun je er met een expert salvage kit uithaalen, de expert
salvagekit worden van zelf beschikbaar, als je verder in de game komt bij de merchant.
@ Kevin
Als een item niet unidentified is dan zit er niks zeldzaam in.
Met iron enzo kun je later in het spel armor laaten maaken bij de armor verkooper.
Okee dan, maar waar kan ik dan me wapen upgraden, dus niet me armour. Ook bij de Crafter, want bij de Weaponsmith kan ik alleen maar customizen.
Lionheart
10 juni 2005, 20:28
Je kan met 2 manieren je wapen veranderen:
craften (bij de crafter je damage verhogen)
upgraden (de items zoals bow strings toevoegen aan je wapen, geen mannetje bij nodig) dan dubbel-klik je op bijv. die bowstring en dan op het wapen
Lunainin
11 juni 2005, 12:25
Originally posted by Greenjedi@09-06-2005, 15:57:49
Wut? :huh: ARG en da weet ik nu pas :S nouja iets voor de volgende keer :S
Khad echt goede upgrades aan items zitte maar de damage op die wapens zuigde hard :o
Lunainin
11 juni 2005, 12:38
btw, moet da perc met expert salvage kit? of kan da ook met de gewone?
Trascio
11 juni 2005, 12:43
Om de zeldzame items eruit te halen moet je een expert salvage kit gebruiken.
Een gewone is alleen om gewone craft-materials te krijgen. ^_^
Lunainin
11 juni 2005, 13:22
ah zo :o thnx
bij yaks bend vind je buiten veel paarse meuk zeg :o kheb al 2 runes :P
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.