View Full Version : Je Mooiste Actie Tot Nu Toe.
Xero_Spititus
5 juni 2005, 11:20
[Zie Titel]
Mijn mooiste had ik gister.
Party met 6 mensen van rond de level 11/13 ging we gezellig naar Lion's arch.
Leuk, maar er zat er 1 bij de vertelde dat de missie moeilijk was en dat hij al 4 a 5 keer gefaalt had, nou wij zijn dus op het eind, alle beestjes vermoord, totdat...
5 lui van ons dood, en 3 creatures dood. Natuurlijk hadden we allemaal zoiets van ****
Maar door slim denken van de ene gast die nog over was healt hij eerst de een, (warrior)
die wordt 8ernagezeten door een beestje, hij (mbv de monk die nog over was) verslaat het beestje, monk revived de rest en (na die overige 2 beestjes verslagen te hebben) zijn in lion's arch aangekomen!
Jeej! Eindelijk lions Arch :P
Lunainin
5 juni 2005, 11:47
uhm gister zat ik in een party van 4 met 2x lv 12 en 2x lv 9
Omdat we dicht bij de hydra's(lv 10) zaten besloten we die te killen. Eerst kwamen er 6 hydra's op ons af :o en we hebbe ze gewoon verslagen :P
En die andere gast van lv 12 zei nog zo droog "this was much easier then I expected" :o
Maar dan... Lopen we een stukkie verder en dan zien we opeens de 3voud van 6 op ons af denderen :o
Total party kill tough maar twas wel gaaf om te zien :P
Greenjedi
5 juni 2005, 12:35
Uhm ik deed een keer de 1 na laatste missie, met 8 lui dat wil zat, maar opeens gingen er 5 weg dus waaren we noch maar met zen 3en :wacko:
Iedereen dacht al van, dit gaat nooit meer lukken, maarja we hadden ook geen zin om te stoppen, dus gingen we er gewoon voor.
Maar we hebben de missie wel gedaan (in 2 uur en met 56% death penalty :P)
Ronald
5 juni 2005, 12:44
Missie met 6 mensen, paar monks. Na tijdje spelen iedereen dood. :C: Op 1 monk na. In de buurt van de lijken waren helaas heel wat tegenstanders. xD Weet zo niet meer wat voor. :gosh: Maar die gast die nog over was liep dus terug, ging op een afstandje staan en rezzde 1tje. Die kreeg direct een of ander ding achter zich aan. Die was dus hevig in gevecht maar ging snel dood. :cry: De overgebleven gast viel dat ding aan en killde hem. Woehoe. \o/ Rezzde de net dooie, healde, en ging verder tot iedereen weer leefde. \o/ :C: :0) B)
black adder
11 juni 2005, 13:27
ik zat vandaag in een party met 5 andere mensen en 2 hechman allemaal rond de lvl 18
en ik moest de galrath quest doen maar er waren volop veel bandits en iedereen was dood behalve ik
en ik rende weg maar ze kwamen achter me aan, toen rende ik om een boom heen en weer snel trug naar
me party members, gelukkig hadden we iemand die rebirth had anders moest ik galrath in me eentje verslaan :P
maar uiteindelijk is het wel gelukt..4000 exp.. ^_^
en nu zit ik in lvl 20.. :D
Sjorge
5 juli 2005, 20:55
Misschien is dit niet de juiste plaats om dit te zetten maar om een topic te openen voor dit ene ding vind ik nutteloos. Het gaat niet over mijn mooiste actie maar wel over de grappigste actie die ik heb meegemaakt.
We waren met 2 players en 3 henchmen de missie van borlis pas aan het doen en wij, de 2 players waren dood en drie henchmen bleven over. Zij moesten nog 1 vijand verslaan en daar deden zij 20 minuten over!!!! Jawel ik en men vriend hebbe daar 20 minuten naar hun geklungel moeten kijken.
Lionheart
6 juli 2005, 08:23
Dat was gisteren. Het is alleen meer grappig dan mooi..
We waren vanuit Temple of Ages vertrokken, met een high level team (5 van 20, en nog wat van 19 en 18.) Om de Gelrath quest (ofzoiets) te doen. We moesten naar het Wizard kasteel ergens verderop. Daar kwamen we uiteindelijk aan, en 1 van ons ging afk "for a minute" (niet dus ><) we kwamen dus met 7 man bij dat kasteel aan, en daar werd ons team helemaal afgeslacht, want als je er 1 probeerde te luren, kwamen ze allemaal :gosh: . Iedereen was dus dood behalve diegene die afk was.. :angry:
Dus we w88 nog een minuutje... nog een minuutje. En toen ik net weg wilde gaan, kwam er een nightmare in de buurt van dat mannetje, en doodde hem! \o/
Konden we toch nog opnieuw beginnen... alleen gebeurde daarna weer hetzelfde... en dit keer kwam er geen nightmare :sigh:
Sigidi
6 juli 2005, 13:33
En waar is het grappige gedeelte??? :P
Lionheart
7 juli 2005, 09:06
dat we een kwartier zaten te w88 tot hij terugkwam en toen doodde die nightmare hem?
Het zag er iniedergeval wel grappig uit..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.