View Full Version : Wapens Upgraden
Heee,
ik had gehoord dat je wapens kan upgraden, zodat ze meer schade doen. En daarmee bedoel ik dus niet customisen. Of kan je alleen maar wapens krijgen door ze te kopen of te verkrijgen tijdens quests? En hoe krijg je dan deze betere wapens?
Groeten,
Kevin.
Je hebt speciale dingen voor items, zoals strings voor bows en hefts voor zwaarden, die ervoor zorgen dat je extra schade kan doen of andere effecten. Deze kun je krijgen door ze óf te kopen van een andere speler, of zelf te Salvagen van een item die dit al heeft met een Expert Salvage Kit.
Lionheart
30 mei 2005, 08:19
Hoe zet je, bijv. bow strings, dan op je boog? Ook bij een crafter?
Dubbelklikken op de string en dan op de desbetreffende boog klikken. : )
Lionheart
30 mei 2005, 16:09
Laatste vraag: Welke items geven bow strings/ handvaten ^_^
jasper9
30 mei 2005, 16:21
unindentifiede wapens, als je ze indentified zit er soms zon ding op, ook vind je die dingen vaak wel op gele items(waar de tekst geel is)
(KoChan]
1 juni 2005, 21:13
Maar dan indetificeer ik die dingen en dan zegt het alleen maar : Item Unlocked .. BlaBla , maar dan zie ik hem niet in mijn inventory , en als ik ze Salvage dan krijg ik van een goeie staf 3 iron ingots <_< Dag Staf
Ronald
1 juni 2005, 21:23
Moet je met Expert Salvage kit doen he. :C:
(KoChan]
2 juni 2005, 06:43
Originally posted by Deathwish@01-06-2005, 21:23:12
Moet je met Expert Salvage kit doen he. :C:
Dat heb ik een keer gedaan en toen kreeg ik Leather Square, of je moet ze eerst indentificeren, als er een Item opzit, dan moet ik zeker Salvagen met de Exp. Salv. Kit
Ronald
2 juni 2005, 14:49
Vinden > Identefiën > Salvagen @ Expert
Sigidi
2 juni 2005, 20:02
Had ik daarstraks gedaan. Bye goede scimitar, hallo 2 iron ignots (was met expert salvage kit).
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.