w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Beoordeling Guild Wars [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Beoordeling Guild Wars

Sigidi
29 mei 2005, 11:49
Zeg in dit topic wat je goed vindt aan Guild Wars en wat er minder goed/slecht aan is.

Een van de dingen die ik minder goed vind is dat het spel zoveel RAM geheugen nodig heeft (is niet zoveel, maar voor mijn PC wel) Ik moet iedere keer meer dan 40 seconde laden. Is niet echt leuk.

Een van de dingen die ik goed vind is dat er geen maandelijke kosten zijn.

Lionheart
29 mei 2005, 11:51
Ik heb eigenlijk geen minpunten er op aan te brenegn, mijn PC loopt op het minimum van Guildwars en het laden duurt hooguit 10 seconden..

Misschien het level limit... ik vindt het echt niet leuk dat ik bijna level 20 ben, maar nog een heleboel quests te gaan heb..

Ronald
29 mei 2005, 12:34
Hm.. Ik moet het eigelijk niet doen maar ik leg toch de vergelijking met WoW. xD
Opzich jammer dat je alleen in de stad met zen allen speelt... ;_;

Sigidi
29 mei 2005, 12:36
Ik denk ook wel dat ik WoW een leuker spel vind, het heeft gewoon een betere sfeer. Alleen jammer van de prijs.

Odie_Dogg
29 mei 2005, 15:31
Ik vind het een beetje irritant dat als iemand in je party al uit de stad gaat jij meegesleurd wordt :wacko:

Smashingdude
29 mei 2005, 16:22
goed: mooie graphics
veel skills
leuk verhaal

slecht: max level = 20
soms heel erg lange quests

btw waarom hebben jullie zulke achterlijk lange laadtijden?? zijn jullie pc's zo slecht? :huh:
ik doe er meestal 2-3 seconden over...

Sigidi
29 mei 2005, 17:11
Mijn vrienden ook. Maar ik heb gewoon te weining geheugen, maar 256 en een geforce 3 64mb daardoor duurt dat zo lang.

jasper9
29 mei 2005, 17:14
heben jullie zulke lange laadtijden!
als ik de loadbar krijg zit ik in 2 seconde in het spel :P
heb 512 Mb geheugen en een AMD 2100+ (1,7 Ghz)

enigste nadeel is dat het gehuegen wat guild wars niet flexibel is, bedoel ik mee dat het niet dicht bij elkaar kan worden gepropt zonder dat het spel gaat laggen

ik gerbuik namelijk een ramcleaner, en als ie gaat clenaen tijdens het spelen, lag je meteen voor 4 minuten , ookal is het cleanen klaar
bij andere spellen rekt het gehugen zich na het cleanen gewoon weer uit
Bij guild wars lijkt het of ie alles opnieuw in geheugen moet stoppen

Sigidi
29 mei 2005, 17:17
Welke RAM cleaner gebruike je en waar te downloadde, zou wel handig kunnen zijn voor veel mensen hier.

pluspunt: grote map!

jasper9
29 mei 2005, 17:28
Ram Xp,is eignelijk al verlopen, maar zodra je hem opstart wanneer windows start doet ie het gewoon ^_^

Ronald
29 mei 2005, 18:26
Hm, ik speel hem op 1GB ram met AMD64 3000+ ^^ Laadtijden van +-1/2 seconde. xD

Lunainin
30 mei 2005, 14:08
Goed:
Mooie graphics
gameplay is goed
verhaallijn is wel interessant
looting system vind ik wel goed gedaan waardoor er geen irritaties ontstaan in stelen of stalken door andere spelers.
het spel laad alle gebieden erg snel, neemt weinig ruimte in beslag :P (zelf installere gaat snel =])

Slecht:
Geen mensen behalve jij en je party buiten de steden.
Hele party gaat auto mee naar buiten zodra 1 member door een portal stapt.\
Je kunt skills alleen aanpassen in steden.

Sigidi
4 juni 2005, 19:19
Is geen mensen behalve jij en je party buiten de stad wel een groot nadeel? Het heeft ook zijn goede kanten, zoals dat er geen monsters en loot kan gestolen worden en minder lagg.

Lunainin
4 juni 2005, 20:42
looting system vind ik wel goed gedaan waardoor er geen irritaties ontstaan in stelen of stalken door andere spelers.

Sigidi
5 juni 2005, 11:45
Oh stond dat er al? Srry. Maar het is wel zo.
Looting systeem is goed over nagedacht.

Sigidi
11 juni 2005, 20:40
Nieuw nadeel opgemerkt!

De bank is erg klein. Ik ben namelijk altijd een verzamelaar in MMORPG's. Maar in GW kan er bijna niks in je bank! Dat is best wel stom!

full_hyperion
15 juni 2005, 00:14
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat je buiten de stad alleen met je party bent, het is een stuk rustiger op die manier, en de npc's kunnen een stuk dynamischer zijn, zoals meelopen / vechten etc.

En het is idd wel jammer dat die bank zo klein is en dat je ook geen optie hebt om extra ruimte bij te kopen (de mijne zit ook al vol)

Lunainin
15 juni 2005, 11:39
ja idd heel erg irritant die bank :o i want meer space! ^_^

Trascio
15 juni 2005, 21:36
Ja, dat vind ik ook een van de grootste nadelen. :( Ik heb nu net weer een
paar items moeten verkopen die ik liever bijhield, gewoon omdat ik geen
plaats meer had... <_<

black adder
16 juni 2005, 20:32
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat je buiten de stad alleen met je party bent, het is een stuk rustiger op die manier, en de npc's kunnen een stuk dynamischer zijn, zoals meelopen / vechten etc.

ben ik het helemaal niet mee eens <_<

je kan dan maar met z'n 8te tegen elkaar vechten, als iedereen nou " buiten" liep dan kon je met 100 tegen 100 vegten ofzo..dat is egt vet cool gaaf..en heel erg leuk.. :P

Lunainin
17 juni 2005, 18:35
Originally posted by black adder@16-06-2005, 19:32:45

ben ik het helemaal niet mee eens <_<

je kan dan maar met z'n 8te tegen elkaar vechten, als iedereen nou " buiten" liep dan kon je met 100 tegen 100 vegten ofzo..dat is egt vet cool gaaf..en heel erg leuk.. :P
iets te chaotisch lijkt me... De game word dan messed up en er ontstaan onderlinge irritaties

freddy krueger
21 juli 2005, 19:26
eenigste minpuntje wat ik vind is de lag die er af entoe voor een best lange tijd er is (en nee ik ben niet de eenigste die het heeft, zat andere nederlanders en engelse hebben het dan ook)

Lunainin
21 juli 2005, 20:53
Originally posted by freddy krueger@21-07-2005, 18:26:35
eenigste minpuntje wat ik vind is de lag die er af entoe voor een best lange tijd er is (en nee ik ben niet de eenigste die het heeft, zat andere nederlanders en engelse hebben het dan ook)
Klopt dat is eigenlijk erger geworden sinds de laatste update :unsure:
Ik wete niet precies hoe het komt maar tis echt irritant! :-/ Is dr een lag, is opeens de halve party dood O.o
Niet leuk dus.. ik hoop dat het snel; voorbij is :P

mystico
21 juli 2005, 22:32
DIE KUT LAG VERSPEST HEt maar verder te gek spel :P

devilgangster
21 juli 2005, 22:35
Als je in een party bent en soms doet de ander nisk dan is de item voor die persoon wat ik soms egt hatelijk vind :P

jor91
22 juli 2005, 13:04
mensen die afk zijn tot de rest van je party dood is moeten gekickt kunnen worden :@

Odie_Dogg
22 juli 2005, 13:13
Originally posted by devilgangster@21-07-2005, 21:35:05
Als je in een party bent en soms doet de ander nisk dan is de item voor die persoon wat ik soms egt hatelijk vind :P
Maar als ze dat niet doen dan kan iedereen gewoon oppakken wat er ligt en dan moet je dus gewoon de snelste zijn :bleh:

devilgangster
22 juli 2005, 16:08
:P idd maar ik heb iemand in de party gehad die steeds items pakte en amper hielp :angry: :P
En idd die laggies duiken vaak meer op en ik wordt er een beetje moe van :P