View Full Version : Guild Wars
Smashingdude
3 mei 2005, 13:39
Wie heeft Guild Wars al? :0)
Zo ja, hoe is ie?? Ben nl. van plan GW ook te gaan kopen, maar ik wacht zoiezo eerst tot het juni-nummer van PCGP want daar staat de uitslag in van de GW-wedstrijd en misschien win ik. :P
Surfacing
3 mei 2005, 14:25
Heb em niet lijkt me wel een tering vet spel
Greenjedi
3 mei 2005, 22:23
K heb hem is zoooooon vet spel, ben een lvl 15 monk en men nick is green jedi uds als je hem hept pm me dan maar :P
Smashingdude
4 mei 2005, 15:35
Ik koop 'em pas begin juni want ik moet eerst nog kijken of ik die wedstrijd win of niet. :P
En hoe zit dat trouwens met die professions, want jij zegt dus dat je een monk ben, maar je kan dan toch ook nog een subklasse kiezen ofzo (bijv. monk/warrior e.d.)...
jasper9
4 mei 2005, 16:54
kheb hem ook, mn al een level 16 Ranger/Warrior
doe zoveel schade , tussen de 20 en 107 :lol:
echt een mooi spel, speel elke dag echt zo lang, echt verslavend
kwas als 1 van de eerste in lion's arch B) , stad ergens in midden van de map
Lionheart
4 mei 2005, 18:09
Heb hem al een tijdje (reden dat ik al 3 dagen niet op NGF was)
Ik ben Guild Master van een guild (Red Cell)
kilkkerdeklik (http://www.nationalegamingforums.nl/index.php?act=ST&f=307&t=65715)
Greenjedi
5 mei 2005, 12:48
Originally posted by SmAshingDuDe@04-05-2005, 15:35:13
Ik koop 'em pas begin juni want ik moet eerst nog kijken of ik die wedstrijd win of niet. :P
En hoe zit dat trouwens met die professions, want jij zegt dus dat je een monk ben, maar je kan dan toch ook nog een subklasse kiezen ofzo (bijv. monk/warrior e.d.)...
Klopt ben een monk necromancher haha een healer die zombies oproept be afraid whahahahahaa
(KoChan]
5 mei 2005, 12:58
Wat is GW dan precies, je moet er toch ook voor betalen ? of niet soms ?
jasper9
5 mei 2005, 13:09
ben Ranger/Warrior, level 17
doe echt nu dik veel damage
kheb nu zon goeie (rare) bow
15-28 piercing damage
+14% damage(while in stance)
+25 health
+20% damage (customized)
requires: markmanship: 12
haal echt heel vaak 70-107, alleen tegen vijanden met een goed armor niet, daar haal ik tussn de 13 en 43 damage
Kheet Darin Deathdealer
als iemadn nog een goede Guild zoekt met veel nederlanders, neem maar contact op
we hebben nu al meer dan 20 nederlanders in de guild, en zijn constant opzoek naar andere nederlandse guilds die bij ons aansluiten
Smashingdude
5 mei 2005, 17:07
Nou fock die wedstrijd ik heb 'em gewoon gekocht, dus als ik vanavond thuis kom ga ik GW meteen checken!! B)
Ik weet in ieder geval al dat ik ranger/elementalist wil worden. ^_^
Greenjedi
6 mei 2005, 19:22
Originally posted by (Cypher]@05-05-2005, 12:58:10
alleen maar kopen voor de rest is hij graties dus niks betaalen per maand :D
*Geeft schopje*
Ik ben ook van plan GW te gaan kopen, maar is ie vet? Hoeveel mensen lopen er gemiddeld in de steden rond?
Ik speel momenteel namelijk WoW in een private server, maar dat is nogal laagbevolkt. xD
Ik ben óók al van plan om guild wars te kopen, maar ik loop nogal te twijfelen, tis namelijk toch wel wat geld mweh, en ik vraag me af wat het nou bied ivm andere mmorpgs (afgezien van geen geld per maand =D)?
Cool, Mattor en Poek misschien ook al. =p
Het spel heeft ook best wel übergraphics. :C:
En natuurlijk de ownende Guild wars. =p
Natuurlijk geen ervaring mee. ;_;
serial key nodig ofzo? :mellow:
Evdkaap
11 mei 2005, 08:47
Ik twijfelde ook om Guild Wars te kopen maar gister toch maar gedaan.
3 uur achter elkaar gespeelt en het waren de snelste 3 uurtjes van m'n leven. Man wat is dat spel vet en verslavend. Ik dacht dat ik niet van z'on soort spellen zou houden maar ik ben zo blij dat ik hem toch gekocht heb.
jasper9
12 mei 2005, 17:13
verlaving neemt snel af, ben er nu al op uit gekeken, komt denk ik meer door meisje die ik leuk vind ^_^
Originally posted by jasper9@12-05-2005, 16:13:15
verlaving neemt snel af, ben er nu al op uit gekeken, komt denk ik meer door meisje dat ik leuk vind ^_^
Fixed. Voel me nu net een med. van een niet-nader-genoemd-forum B)
Originally posted by Poekie+12-05-2005, 16:15:26--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Poekie @ 12-05-2005, 16:15:26)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--jasper9@12-05-2005, 16:13:15
verlaving neemt snel af, ben er nu al op uit gekeken, komt denk ik meer door meisje dat ik leuk vind ^_^
Fixed. Voel me nu net een med. van een niet-nader-genoemd-forum B) [/b][/quote]
Called wannabe. =p
Heb hem net gekocht, PVP ownt. =p
Greenjedi
14 mei 2005, 10:57
Jazer alleen is het jammer dat het zolang duurt tot je je eigen guildhall can kopen :(.
maar voor de rest een super verslaafend spel echte aanradder (Y)
Ik heb hem niet en ik ga hem ook niet kopen het lijkt me gewoon niks aan...
Lunainin
16 mei 2005, 13:48
lol crossfire :P
Sommige mensen hadden me aangeradden om rose online te spelen.
Wat is dat een slecht spel zeg je kan nie eens fatsoelijk huid/haar kleur kiezen.
Maar gelukkig is dat bij guild wars wel anders. Ik krijg het voor me verjaardag :P
Iedereen heeft er zoveel positieve reacties over dat ik het gewoon moet proberen. Het heeft toch geen monthly fee (maandelijks betalen)
En wat nog mooier is, is dat arenanet meewerkt! *ff copy paste*
Who is ArenaNet?
ArenaNet is a wholly owned subsidiary of NCsoft Corporation, and was founded in March 2000 by some of the key members of the creative teams behind Blizzard’s game series Warcraft, StarCraft, and Diablo, as well as the Battle.net gaming network. You can find a lot of good information about the company at our website: www.arena.net.
Yay world of warcraft is zo'n brilliant spel! Alleen jmmr van de monthly fee, dat hield me dus tegen omdat ik me anders "verplicht" voel om elke dag te spelen. omdat het anders zonde is van je geld.
Gelukkig is dat bij Guild wars niet :0 ik word denk ik een elementalist/monk... MOet ik ff kijke. Maar in ieder geval een mage :P
Ik krijg 30 mei het spel en zal tegen die tijd nog wel ff trg komen op NGF. Mijn char zal vast wel Lunaatj of Lunainin heten :P
Greenjedi
17 mei 2005, 09:20
Op hun site staat trouwens sinds kort dit :
Live Update Preview: New Explorable Areas 16 May 2005
As part of our commitment to bringing you new content via our free live updates, the first streaming update for Guild Wars offers players access to two extensive new explorable areas: the barren expanse of Grenth's Footprint and the fiery depths of Sorrow's Furnace. You can get a sneak peek at these two areas today, with concept art and a bit of the lore on this page.
And on Wednesday, we'll preview this area with an in-game movie, a movie that will also be screened at the E3 trade show in Los Angeles.
Dus een gratis update van je speelgebied GRATIS wat wil je nog meer :D
Lunainin
17 mei 2005, 12:35
onderhand alles is gratis aan het spel en het zal zo blijven ook :D Behalve dat je gewoon de game moet kopen in de winkel, zijn dr geen kosten aan gebonden.
Ik weet nu al wat ik ga worden qua karakter. Eerst d8 ik nog aan een fighter/elemental of een monk/elemental
Kben naar 1 van de grote engelse guild wars community geweest en de admin heeft me aangeraden in beide gevallen voor earth spells te kiezen.
Dus ik word een monk/elemental gespecializeerd in earth en healing (A) *yay*
Ik ga het spel deze donderdag halen met smam. Misschien kan ik het al eerder spelen :P
grtz!
Ik ben nu een Level 10 Warrior/Monk. ^^ Vooral healing. =p Moet ook maar es een nieuwe char aanmaken. :C:
Lunainin
17 mei 2005, 14:18
die healing spells werken echt wel :D
Op WoW had ik een night elf druid. Die kon vechten, spellcasten, healen. En ik was zo sterk dat mensen gewoon me vroegen om mn spells op hun te gebruiken. Zo brilliant!
Een fighter/monk zal ook wel werken aangezien je lompe damage kan doen en tegelijkertijd jezelf healen ^_^
Weet iemand hier trouwens al hoe de skill point verdeelt worden?
Krijg je die bij lvl up of moet je ze verdienen dmv quests?
En wat zijn de belangrijkste points voor een monk/elementalist?
grtz Lunaatj
Je krijgt bij de meeste missies 1 skill point (en 1000 XP).
Die kun je aan verschillende dingen uitgeven, verschilt per type personage. =p
Lunainin
17 mei 2005, 21:49
hmm zijn die missies niet quests? en daar krijg je dan geen geld voor ofzo? :-/
Je hebt quests, dingen die je voor mensen doet in ruil voor XP en wapens. Je hebt Missies, die je als soort van het verhaal doet. Hierdoor kom je verder in het spel. Deze leveren 1000 XP en 1 Skill Point op. Deze beginnen vaak in aparte gebieden waar je een groepje van 4/6/8 moet samenstellen om te beginnen. ^^
(KoChan]
18 mei 2005, 14:03
Originally posted by Greenjedi+06-05-2005, 19:22:41--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Greenjedi @ 06-05-2005, 19:22:41)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--(Cypher]@05-05-2005, 12:58:10
alleen maar kopen voor de rest is hij graties dus niks betaalen per maand :D [/b][/quote]
Niks betalen per maand :0)
Ik had vandaag WoW gekocht maar ik had niet gelezen dat je er voor moest betalen <_< .
Dus ik ga hem ruilen voor Guild Wars !!! Daar hoef je niet voor te betalen (right?)
Greenjedi
18 mei 2005, 14:20
Klopt helmaal graties :D :D
(KoChan]
18 mei 2005, 17:31
Ik heb hem !!! , Flink spelletje hoor !!!
Je kan mij vinden met de achternaam Neventer
(KoChan]
18 mei 2005, 22:02
Ik heb een vraag;
'' Hoe kom ik aan IRON ? ''
Dankje, hebben we trouwens een soort van NGF-Guild >?
Je kan bij missies/quests items vinden, die zijn je kunt "salvagen" zoals armor ofzo, wat je anders niet kan gebruiken.
Daar kun je een Salvage Kit op gebruiken waardoor je items al Iron krijgt. Je kan ze ook kopen bij een Materialist, maar dat is duur.
Edit: Er is volgens mij geen NGF Guild, ikzelf zit al in een Nederlandse Guild. =p
Lunainin
19 mei 2005, 18:33
Ik heb em vandaag gekocht met smam en nu moet ie in de kast blijve liggen tm de 27e :o
*aaijt het spel*
Lunainin
19 mei 2005, 19:26
owja heeft iemand enig idee of E/monk een goed id is?
Ik heb de weekend béta van GW meegedaan, en alhoewel ik moet toegeven dat ik het wel een paar leuke uurtjes vond, had ik zondag 's avonds niet het idee van "Goh, deze game moet ik echt hebben."
Originally posted by Lunainin@19-05-2005, 18:26:20
owja heeft iemand enig idee of E/monk een goed id is?
Opzich wel. =p Kan je op afstand blijven en je team healen. :C:
Lunainin
19 mei 2005, 20:09
ja en mezelf healen en lompe spreuken casten :P
Dan ga ik voor earth omdat een paar mensen me dat aangeraden hebben.
***shivers... eruption! :hail: ***
Even een vraag: hoeveel kost het spel?
En hoe werkt het een beetje?
(KoChan]
19 mei 2005, 21:27
We moeten een NGF-Guild maken, maar hoe kunnen we elkaar dan OOIT vinden ???
Xfire? :C: Mine is 1ronald1.
Originally posted by ShadowRyu @ 19-05-2005@ 20:18:53
45 euro, niks maandelijks.
Morgen ofzo komt een nieuw forum met een hele uitgebreide uitleg. Dus heb geduld. :C:
Lunainin
19 mei 2005, 23:14
vet een guildwars forum op NGF? dan zul je me daar vaak voorbij zien schuifelen :P
Hmmm, dit spel ziet er wel vet uit!
Misschien ga ik hem ook wel kopen, eerst ff kijken hoeveel geld ik nog heb though! :unsure:
Odie_Dogg
20 mei 2005, 15:04
Yay, Ik heb hem nou ook :lol:
Ik zit nou in lvl 6 en ben een elementalist/necromancer
M'n naam is Odie Dogg dus als je me wilt toevoegen ^_^
Ik hoop btw dat het Guildwars forum snel komt :D
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit soort spellen werken. Ik heb ze zelf namelijk nog nooit gespeeld.
Je koopt de game, je installeerd hem..en dan?? :huh:
Odie_Dogg
20 mei 2005, 16:22
Je installeert hem dus, en dan log je je in( het is dus online!)
En dan kun je vrij rondlopen en een beetje dingen ontdekken enzo,
Het is eigenlijk gewoon een wereld waarin jij de held bent en allemaal quests kan doen en skills verdienen en betere armor kopen.
Erg verslavend :lol:
Originally posted by final_destination@20-05-2005, 16:22:01
Je installeert hem dus, en dan log je je in( het is dus online!)
En dan kun je vrij rondlopen en een beetje dingen ontdekken enzo,
Het is eigenlijk gewoon een wereld waarin jij de held bent en allemaal quests kan doen en skills verdienen en betere armor kopen.
Erg verslavend :lol:
Klinkt goed!
Ik denk dat ik hem ook maar ga halen.
Heb net toch voor €150.00 aan Iris bonnen gehad van me werk, en die kan je ook bij de Dixons inleveren bijvoorbeeld.. B)
Ik ga hem wss ook halen, volgende week ergens ofzo. x"D Ik word denk ik een Necromacer/monk, zoiets was ik ook in het bèta weekend. B)
TigerClaw
20 mei 2005, 18:23
Ik ga hem volgende week zaterdag halen, lijkt me echt vet spel B)
Lunainin
20 mei 2005, 19:26
ik heb em al B) Ik krijg em pas volgende week vrij voor me verjaardag -_-
kword ele/monk :D
(KoChan]
20 mei 2005, 21:26
Originally posted by Deathwish+19-05-2005, 21:31:29--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Deathwish @ 19-05-2005, 21:31:29)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Xfire? :C: Mine is 1ronald1.
<!--QuoteBegin--ShadowRyu @ 19-05-2005@ 20:18:53
45 euro, niks maandelijks.
Morgen ofzo komt een nieuw forum met een hele uitgebreide uitleg. Dus heb geduld. :C: [/b][/quote]
Mine is '' sibarandus ''
StickY0906
20 mei 2005, 21:39
wat is het eigelijk voor spel :P???
Lunainin
20 mei 2005, 21:44
een mmorpg = massive multiplayer online roleplaying game
tis een beetje de stijl als van tomb raider
alleen dan mooier groter en je moet online spelen in een server met andere mensen. =]
http://miniprofile.xfire.com/bg/os/type/0/1ronald1.png
=p
StickY0906
21 mei 2005, 18:39
ok tnx
-Mizuki-
21 mei 2005, 18:58
Luna. Je bent terug! _0_
Hm, ik heb nog steeds niet, helaas. :(
ik krijg het ginnen 2 dagen
'k wordt nerco/ranged
lennartje
22 mei 2005, 11:53
Originally posted by SmAshingDuDe@03-05-2005, 13:39:42
maar ik wacht zoiezo eerst tot het juni-nummer van PCGP want daar staat de uitslag in van de GW-wedstrijd en misschien win ik. :P
Haha, ik ga hem ook al winnen ;)
Ik heb het antwoord gestuurd toen PCGP (met de prijsvraag erin) nog niet eens in de winkels lag :D
Tja.... ik heb zo mijn connecties :P
Je wint niet alleen als je eerste bent met insturen hoowr. xD
Edit: @ Bart, zou je dit topic naar het nieuwe Guild Wars forum willen verplaatsen? (A)
Lionheart
22 mei 2005, 17:13
Originally posted by Deathwish@22-05-2005, 10:58:47
Je wint niet alleen als je eerste bent met insturen hoowr. xD
Edit: @ Bart, zou je dit topic naar het nieuwe Guild Wars topic willen verplaatsen? (A)
Je bedoelt: naar het nieuwe Guild Wars forum :P
:hail: Hail degene die het forum geopend heeft (Deathwish dus)
Lunainin
22 mei 2005, 21:44
/me aaijt deathwish en hobbelt naar nieuw forum
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.