w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Rct2 [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Rct2

Guest
10 mei 2003, 12:30
Hoe maak je een goeie achtbaan? Als ik er een maak zegt iedereen - ....look to intence for me-, terwijl hij helemaal niet eng is.

Bart
10 mei 2003, 12:32
Als hij te intens is betekent dat gewoon dat je te hoge achtbanen hebt (dus te ver naar beneden vallen), of dat je te scherpe bochten er in hebt zitten, of dat ie te hard gaat, of veel te veel loopings, stroevendraaiers, etc.

Dus daar moet je een beetje mee klooien, remmen er in zetten bijvoorbeeld, of schroevendraaiers, loopings, e.d verminderen... en de bochten minder scherp maken. :)

Stefan
26 augustus 2003, 19:51
Je moet niet te hoog gaan en niet al te steil naar beneden en ook niet zoveel loopings zulk soort dingen!!

- Bram -
26 augustus 2003, 20:45
Wel lekker hoog en steil naar beneden maar dan ook weer meteen weer naar boven en zo door tot op het eind en daar zet je wat afremmers (weet niet meer hoe je het noemt) en zo gaan ze er wel in B) kunnen ook wel 1 of 2 loopings in :rolleyes:

Nathalie
30 november 2003, 11:47
het moet niet te eng lijken!!!!!! als ik een achtbaan maak gaan er veel mensen in en sommige mensen vinden het eng en gaan er niet in :lol:

Feyer
30 november 2003, 14:45
Originally posted by sweetjah@30-11-2003, 11:47:45
het moet niet te eng lijken!!!!!! als ik een achtbaan maak gaan er veel mensen in en sommige mensen vinden het eng en gaan er niet in :lol:
voor de 21e x ofzo..
GEEN oude topics noor boven halen :angry:

Nathalie
30 november 2003, 15:25
okeej hoor :angry: