w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Hoodlum Headquarters [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Hoodlum Headquarters

Phlox
1 december 2004, 16:29
I zit in Hoodlum Headquarters, waar je dus met een kogel schuin omhoog moet lopen, maar waar bommetjes naar beneden komen...
Heeft iemand een tip hoe ik hier doorheen kan zonder 20.000 keer terug te moeten gaan en af te raken ???

Thanx...

joel993
1 december 2004, 19:35
kan je misschien een wat duidelijker uitleg geven van waar je precies bent

Phlox
1 december 2004, 21:06
sorry, ik dacht dat ik duidelijik was...
Ik ben in het stuk waar je eerst een paar vijanden moet verslaan op houten kratten die een weg naar boven maken ( hangend aan het plafond), vandaar uit klim ik dus naar boven, van krat naar krat en kom uit bij een schuin stuk rechts omhoog, waar ik een kogel moet pakken en mee moet neme om op een druksteen moet plaatsen. Helaas vallen er onderweg zoveel bommetjes dat ik het niet red en ontelbaar vaak terug moet om een neiuwe kogel te pakken.

Ik hoop dat dit duidelijk is, anders hoor ik het wel

werper
2 december 2004, 11:42
je moet de steen pakken en rustig naar voren lopen,als het goed is zit er een ritme in de kogels die afgeschoten worden.(je beeld komt van opzij,toch?)

Kijk waar de kogels neer komen en loop er snel voorbij,wachten ,kijken en weer lopen aan het eind steen neerleggen dan gaat het hek open en kan je verder.
succes

joel993
2 december 2004, 16:26
Originally posted by werper@02-12-2004, 10:42:12
je moet de steen pakken en rustig naar voren lopen,als het goed is zit er een ritme in de kogels die afgeschoten worden.(je beeld komt van opzij,toch?)

Kijk waar de kogels neer komen en loop er snel voorbij,wachten ,kijken en weer lopen aan het eind steen neerleggen dan gaat het hek open en kan je verder.
succes
inderdaad je moet ook gewoon proberen om niet op die zwate plekken te gaan staan als je een bommetje aan ziet vliegen misschien lukt het de eerste keer niet maar naar een paar keer proberen lukt et wel
ook 1 van de weinige keren dat ik niet die gene ben die antwoord geeft op vragen ik krijg versterking :P :0)

san123
23 februari 2005, 12:53
ik had iets gedaan ik weet niet meer wat maar ik had iets gedaan dat die bommen niet meer kwamen. :huh: :huh: :huh:

joel993
23 februari 2005, 14:15
dan ga je er vlak voor staan en dan schieten :D

san123
24 februari 2005, 17:48
das een goeie :D :D :D :D maar het kwam door ergens iets te doen bij het begin

joel993
24 februari 2005, 19:08
je moet die steen pakken en niet op de zwarte plekken op de grond gaan staan dan wordt je neit geraakt B)

sander1643
9 maart 2005, 10:09
ooooooo daar zijn die zwarte plekken voor ik dach al waar zouden die zwarte plekken op de grond voor zijn?

joel993
9 maart 2005, 14:16
dat zin sporen van waar dat ding langsgaat