View Full Version : Wat Zal Je In Rayman 4 Wilen Hebben
joel993
24 november 2004, 20:56
wat zouden jullie graag in rayman 4 willen hebben ( duurt nog wel een tijdje voor dat ie uitkomt maar ik d8 ik vraag het toch maar ff )
joel993
25 november 2004, 20:44
reageerd er nog iemand of hebbne jullie geen mening
yvonne155
26 november 2004, 17:53
Ik vidn rayman 3 nu leuk zoals hij is! heb niet echt het idee dat ik iets mis.
er is veel afwissleing tussen vechten en behendigheid en dat vidn ik vooral erg leuk!
wat ik soms wel vervelend vidn zijn de lange filpjes tussen de levels. vooral als je vaker dood gaat moet je telkens naar deze lange filpjes kijken.
ook zou ik het fijn vinden als je tussen een level door ook op zou kunnen slaan. bij sommige levels ben je al heel ver en moet je stoppen dan moet je de volgende keer weer helemaal over niet beginnen dat is jammer!
En natuurlijk zou het leuk zijn als er eens een nederlandse versie zou komen!! dan werden de filpjes ook een stuk leuker!!
hoop dat je hier wat mee kan.... :P
joel993
27 november 2004, 13:14
jah ik vind rayman 3 ook we leuk zoals hij is maar ik vind hem te snel uitgespeeld en ik vind dat je net as bij rayman 2 meer caracters moet ontmoeten want bij rayman 2 kom je veel meer lui tegen dan bij rayman 3 ( ik te ldie teenies in de kooitjes die je bevrijd nu niet mee want die zijn toch weer binnen 3 seconden weg ) en voor de rest met die punten vind ik ook wel grappig en natuurlijk die botsautotjes en de voertuigen ook wel ( ik vind dat er wel meer voertuigen moeten komen) en die blikjes die je kan pakken vind ik ook geweldig.
maar ik vind dus dat de volgende rayman langer moet worden meer werelden dus en ik vind dat je meer caracters moet tegen komen in het spel en meer eindbazen :0)
sander1643
9 maart 2005, 09:58
ja dat vind ik ook :D
joel993
9 maart 2005, 14:17
wat die yvonne zei of wat ik zei
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.