w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Rayman 3 Missie Met Raket Afschieten [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Rayman 3 Missie Met Raket Afschieten

Cowboy
22 november 2004, 15:20
Haa mensen,

weer een probleem. ik zit nu in een missie waar je een groen potje (voor het eerst) vind. Je moet daarmee een raket afschieten maar waarop of zo?

werper
22 november 2004, 15:47
sta je in het midden van een ronde ruimte??
in de wand zitten vierkante gaten waar je de raket door moet sturen,als dit lukt gaat er een hek omhoog en kan je verder.(3x)
er zit ook nog een hendel verborgen in de wand,effe zoeken

werper
22 november 2004, 15:48
sta je in het midden van een ronde ruimte??
in de wand zitten vierkante gaten waar je de raket door moet sturen,als dit lukt gaat er een hek omhoog en kan je verder.(3x)
er zit ook nog een hendel verborgen in de wand,effe zoeken

Cowboy
22 november 2004, 15:57
das dan kut want met die snelheif waar ik het over had lukt het niet om goed te sture

joel993
22 november 2004, 16:19
Originally posted by Cowboy@22-11-2004, 14:20:14
Haa mensen,

weer een probleem. ik zit nu in een missie waar je een groen potje (voor het eerst) vind. Je moet daarmee een raket afschieten maar waarop of zo?
groen potje ik dnek dat je oranje bedoelt maar daar ergens zit ook nog een geheime gang als jullie die geheime gang en nog meer geheime gangen willen vinden kijk dan op www.wantedrayman.com en met dat sturen dat moet je gewoon ff oefenen en dan kan je het na een tijdje wel

sander1643
8 maart 2005, 20:04
B) ik had daar ook last van maar ik ben eraan gewend

joel993
8 maart 2005, 20:08
ik ook en ik vidn het nu ook neit moeilijk meer