View Full Version : Rayman 3 Weer Vast
werper
10 november 2004, 10:58
Hallo gamers,
Ik weet niet wat ik moet doen!
Ik heb in dit level de reus met het schild verslagen,deze wordt nu twee x zo groot en veegt met z'n klauwen
over de stenen muur waar rayman op heen en weer kan lopen.
Af en toe slaat de reus hard op de grond en als je blijft staan vlieg je de lucht in.
De grond om de reus heen daar kan je niet op blijven staan.
Je hebt de keuze tussen tussen de lockhjaw en de heavy metel fist.
Eenmaal dicht bij de reus zie ik wel een rode pijl maar heb geen tijd om er op te richten,dan is het game over en
moet ik eerst weer het level met het schild over doen.
Groeten
joel993
13 november 2004, 13:52
dat beest is niet zo moeilijk te verslaan hoe dat moet vertel ik nu
als hij dus 2 keer zo groot word dan sta je op van die stenen je moet springen van steen naar steen en als ie met zijn vuist over je heen probeert te vegen dan moet je de gewoon tussen die stenen in gaan staan ( als je snapt wat ik bedoel ) en als hij op de grond slaat ( dat zie je aankomen ) dan moet je net voordat hij de grond raakt de lucht inspringen. maar je moet dus ( nog steeds met die blauwe vuist) doorlopen dan slaat ie op een gegeven moment zijn vuist in de grojnd op het moment dat jij een kaaklem kan paken ( met je vuist dus ) en zo naar zo'n rode vuist springen dan moet je met die rode vuisr zijn armen op ( die hij net in de grond heeft geslagen ) daar is heel makkelijk op te komen dan moet je via die vuist zijn rug op ( gewoon die vuist aflopen ) naar die bol die o pzijn rug zit je meot dan met die rode vuist de hele tijd tegen die bol aan slaan tot hij je van zijn rug afgooit en je weer begint waar je eerst was ( maar hij heeft nu wel een deel van zijn levens eraf ) en dat moet je dus de hle tijd doen tot je hem verslagen hebt en dan kan je door naar het volgensde gevecht tegen hem. :0)
ald je heyt nu nog steeds niet snapt dan zeg je het maar
werper
13 november 2004, 16:35
bedankt ik begrijp het,ik ga het proberen
joel993
13 november 2004, 19:08
Originally posted by werper@13-11-2004, 15:35:10
bedankt ik begrijp het,ik ga het proberen
okey en als je het gevecht daarna ook niet snapt dan zeg je et ook maar :rolleyes:
werper
16 november 2004, 12:20
Ik ben nu in het gedeelte waar de reus hangt en schokgolven produceert,ik helicopter er op los maar val er
iedere keer naast.
Moet ik helemaal naar boven en wat dan??
werper
16 november 2004, 12:20
Ik ben nu in het gedeelte waar de reus hangt en schokgolven produceert,ik helicopter er op los maar val er
iedere keer naast.
Moet ik helemaal naar boven en wat dan??
joel993
16 november 2004, 20:15
als je helemaal boven bnet dan kom je bij zo'n raket ( die oranje doos ) en dan schiet die automatisch die bol van reflax zijn rug af en dan yheb je dat hele levle gahaaald en daarna moet je nog een gevecht tegen die reflax en dan heb je het spel uitgespeeld
(maar als op het allerlaagste deel staat van dat stuk waar je met die helicoptertjes omhoog moet) moet je nog ff naar een gat daar ergens in de muur zoeken wat daar zit ook nog een geheime gang
en van dat ene gevecht ervoor ( dus dat ie met zijn vuist de grond in zat te slaan) klopte mijn uitleg daavan of bne je er zelf achter gekomen
werper
18 november 2004, 17:30
Je antwoord klopte,uiteindelijk is dat level eenvoudiger als die met het schild,die duurt langer.
Nu eerst boven zien te komen want ik val iedere keer naar beneden en dan is het weer van voren af aan beginnen.
Bedankt
joel993
18 november 2004, 21:32
Originally posted by werper@18-11-2004, 16:30:20
Je antwoord klopte,uiteindelijk is dat level eenvoudiger als die met het schild,die duurt langer.
Nu eerst boven zien te komen want ik val iedere keer naar beneden en dan is het weer van voren af aan beginnen.
Bedankt
en die geheime gang dan heb je die ook gevonden
werper
19 november 2004, 14:46
bedoel je die ingang waarin die groene robijn zich bevindt??
dat is de enige die ik gevonden heb,en die bevindt zich op het laagste niveau.
het wil nog niet lukken om boven te komen!!!!
joel993
19 november 2004, 15:03
Originally posted by werper@19-11-2004, 13:46:46
bedoel je die ingang waarin die groene robijn zich bevindt??
dat is de enige die ik gevonden heb,en die bevindt zich op het laagste niveau.
het wil nog niet lukken om boven te komen!!!!
dat naar boven komen dat moet je gewoon kunnen daar is geen tacktiek voor
eb inderdaad in die geheime gang zit alleen maar zo'n groene robijn maar dat zijn toch weer 1500 punten erbij en dat is altijd weer goed meegenomen
joel993
21 november 2004, 19:32
en is het al gelukt om boven te komen
werper
22 november 2004, 14:21
Nee,weinig tijd gehad,ik blijf telkens heen en weer vliegen tussen de blikken en dan is het lastig in te schatten waar je je bevindt.
Uiteindelijk val je door toedoen van de shokgolven weer naar beneden.
joel993
22 november 2004, 16:24
moet het gewoon is snel proberen want dan wordt je niet geraakt door die schokgolven en dan heb je ook meer kans om te ontdekken waar je naar toe moet
werper
22 november 2004, 19:06
ben boven,nu bij het vliegend gevaarte,als ik hem bijna te pakken heb is het game over.
vooral het stuk nadat je z'n rugschild vernietigd heb is lastig,omdat de buks nogal traag reageert.
joel993
22 november 2004, 20:02
je meot ook de hele tijd achter elkaar op de schieten toets rammen maar als je game over bent mag je daar toch weer beginnen dus zo erg is het ook weer niet :P maar die groene dingen die o pje afkomen die moet je ook afschieten he want als je dat niet doet dan ben je wel erg snel game over maar je meot dat schild niet maar 1 keer stuk te schieten dat moet wel een stuk of 6 keer als je 2 keer achter elkaar dat ding er af hebt geschoten dan komt ie o pje af vliegen je meot dan met je buks zoals jij het noemt o pdie bol o pzijn rug schieten ( dit moet dus 3 keer ) ik hoop dat je het snapt en hem snel verslaat ( als je dit gevecht hebt gewonnen dan heb je het spel uitgespeeld en dan krijg je een code waarmee je o prayman zone weer wat mee kan )
maar als j=het niet lukt dan zeg je het maar weer he :P
sander1643
3 maart 2005, 18:21
welke laagste niveau met die schild of de 2e gevecht of de derde?
joel993
4 maart 2005, 11:50
het 3e gevecht volgens mij
sander1643
14 maart 2005, 16:06
ja idd de 3e
joel993
14 maart 2005, 19:21
jij kwam toch ook niet verder met het 3e gevecht
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.