View Full Version : Rayman 3 Hoodlum Havoc
suuske
28 oktober 2004, 10:20
Wie kan mij helpen??
Ik ben nou in het level The Desert of the Knaaren......
In dit gedeelte moet ik met een steen naar de overkant om een deur te openen, Als Rayman alleen over de vloerdelen loopt gebeurt er niks, maar zodra Rayman met de steen in de handen over die vloerdelen loopt vallen enkele vloerdelen naar beneden. Hierdoor kan ik niet meer bij de deur raken.
Ik heb met de steen proberen te springen of hem erover heen proberen te gooien, dit lukt beiden niet.
Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen in dit level.
Groeten
--inge--
28 oktober 2004, 19:27
is dat trouwens een mooi spel.
en hoe lang ben je er precies mee bezig
joel993
28 oktober 2004, 20:25
Originally posted by suuske@28-10-2004, 09:20:07
Wie kan mij helpen??
Ik ben nou in het level The Desert of the Knaaren......
In dit gedeelte moet ik met een steen naar de overkant om een deur te openen, Als Rayman alleen over de vloerdelen loopt gebeurt er niks, maar zodra Rayman met de steen in de handen over die vloerdelen loopt vallen enkele vloerdelen naar beneden. Hierdoor kan ik niet meer bij de deur raken.
Ik heb met de steen proberen te springen of hem erover heen proberen te gooien, dit lukt beiden niet.
Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen in dit level.
Groeten
gooien en springen lukt inderdaad niet je moet gewoon lopen naar de overkant maar er is maar 1 weg naar de overkant wat die weg is moet je maar zelf heel ff uitzoekn ( je moet eerst gewoon proberen waar de vloer niet onder je voeten wegvalt ( nouw ja die van rayman dan ) en als dan ergens de vloer onder je wegvalt dan weet je dat je verkeerd zit een een verkeerde afslag hebt genomen.
dus het enige wat je nier kan doen is proberen
en voor inge
het is een mooi spel hoe lang je er mee bezig bent ligt er aan of je al eerder een rayman ( 2 of m ) hebt gespeeld ( denk ik tenminste) of niet maar hoelang precies dat zal ik niet weten maar ik vind het een mooi spel
sander1643
8 maart 2005, 20:18
ik ken een tip als je die weg wild oversteken en je komt ergens dat je denkt:als ik daar overheen loop dan val ik.dan moet je de steen neerleggen en op die steen lopen(die steen waar je denkt daar ga ik invallen)
joel993
8 maart 2005, 20:35
Originally posted by sander1643@08-03-2005, 19:18:23
ik ken een tip als je die weg wild oversteken en je komt ergens dat je denkt:als ik daar overheen loop dan val ik.dan moet je de steen neerleggen en op die steen lopen(die steen waar je denkt daar ga ik invallen)
de steen valt alleen maar als je die bes in je handen hebt
sander1643
9 maart 2005, 11:59
maar als je de bes in je handen hebt.....
maak je de zin niet af of is de zin al af?
joel993
9 maart 2005, 14:04
zin was al af. :sigh:
zet niet achter elke zin een punt.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.