View Full Version : Ik Zit Vast(rayman3)
werper
22 oktober 2004, 15:42
Hallo,
Ik zit in een level met een spiegelvloer waar drie onzichtbare platformen heen en weer schuiven.
De onderkant van deze platformen reflecteren op de vloer.Ik heb alle kroontjes gepakt maar er is geen uitgang die ik kan vinden.
Er zitten twee hoge ramen in de kamer en twee paarse "lampen" aan het plafond.
Voor de ingang van de kamer staat een vaste pilaar waarvandaan je op de onzichtbare platformen kan springen.
Wie kan mij helpen?
joel993
22 oktober 2004, 20:16
ik denk dat ik het weet je moet dus gewoon van platvorm naar platvorm springen ( die platvormen zie je dus in de spiegels ) als je uiteindelijk bij het laatste platvorm bent dan moet je naar een van die muren ( die bij het laatste platvorm zit springen ) als je daarnaartoe springt dan zie je uiteindelijk als het goed is een gang doorlopen naar zo'n groen dingetej die je weer verder in het spel brengt
als je ergens heel anders bent of het niet lukt dna zeg je het maar <_<
werper
22 oktober 2004, 22:50
Bedankt voor de tip,het klopt als een bus,gewoon tegen de blinde muur aan springen.
Piece of cake,uiteindelijk.
Nogmaals bedankt
joel993
23 oktober 2004, 12:58
dus ik zat toch wel goed dat is dan mooi en als je nog is niet verder komt dan zeg je het maar
sander1643
10 maart 2005, 16:15
maar die the longste shortcut is een raar world ontzichtbaare dingens enzo
joel993
10 maart 2005, 16:16
jah je moet kijkne naar de muur of de grond waar het volgende platvorm is :0)
sander1643
14 maart 2005, 16:07
jah B)
joel993
14 maart 2005, 18:45
je kan alles zien via de glazen muren
ik zit ook vast in rayman 3
we hebben een rood blikje om deuren kapot te schieten maar hoe geraak je tijdig boven om op het ander niveau de deur te kraken
moet je langs de toren lmet houten kisten gaan . wie kan me helpen
joel993
5 april 2005, 20:30
sorry maar ik snap je neit helemaal
ten eerste is het wle fijn om de naam van de wereld te vermelden
maar is je vraag nou hoe je een deur moet kraken dat is makkelijk als je die rode vuist heb die inhouden en loslaten op die deur ---------> deur kapot B)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.