View Full Version : Rayman 3
djket
11 oktober 2004, 18:49
ik weet niet wat ik bij de bazen moet doen als ik tegen ze aankomt dan komt er zoon schild
ervoor als ik dat doe dan zegt een teensie hit the gun that wil attract the kanaaren
dus ik weet niet hoe je verder moet komen wil iemand me helpen? :(
yeahthatsme
12 oktober 2004, 20:04
ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Je moet je naar beneden laten vallen. Daar staat een oranje blikje met die bestuurbare raketten weet je wel. Je schiet zo'n raket af en zorg ervoor dat ie tegen de gong aankomt. Die monsters rennen dan naar die gong en zo heb je ze dan afgeleid. Dan moet je heel snel zijn en omhoog klimmen en dat blauwe blikje pakken, naar boven rennen en naar de overkant zwaaien. Doe dit echt heel snel, anders staat er alweer een monster daarboven en kom je er niet langs..
Nou succes ermee. Het kan best een tijd duren voordat het lukt. Ik geloof dat ik het ook 20 keer geprobeerd heb :blink: ^_^
joel993
13 oktober 2004, 20:10
Originally posted by djket@11-10-2004, 17:49:11
ik weet niet wat ik bij de bazen moet doen als ik tegen ze aankomt dan komt er zoon schild
ervoor als ik dat doe dan zegt een teensie hit the gun that wil attract the kanaaren
dus ik weet niet hoe je verder moet komen wil iemand me helpen? :(
je moet dus zorgen dat die knaarens je niet te pakken krijgen je moet ze dus zoveel mogelijk ontwijken en dat doe je om ze weg te sturen door die raket ( dat hele verdere gedoe heeft yeahthatsme al uitgelegd ) zo moet dat dus ( dus precies hetzefde als die teensie zegt 'ga niet vechten met de knaarens')
sander1643
13 maart 2005, 17:31
die teensies zijn wel slim
joel993
13 maart 2005, 17:33
als ze echt slim waren dan hadden we ze wel gezorgd dat ze neit te pakken wereden genomen door de hoodlums
sander1643
14 maart 2005, 16:11
hoe bedoel je dat ze hadden gezorgt dat ze niet werden gepakt door de hoodlums ik snap het niet
joel993
14 maart 2005, 18:36
als ze slim waren dan waren ze ook niet gepakt door de hoodlums ( zo goed )
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.