View Full Version : Rayman 2 Revolution
hanky
5 oktober 2004, 11:36
Ik heb net Ly bevrijd (ja dus helemaal aan het begin, ik ben opnieuw begonnen) en weet niet meer hoe ik nu verder kom. kan iemand mij helpen?
ik ben in een fabriek en heb met barrels drie dingen kapot gegooid, waarna Ly vrij kwam, toen kon ik via een roze lum naar de overkant springen en daar een gele lum halen. Voor zover ik mij kan herinneren moest ik toen weer terug naar de pijpleidingen, maar dan? Alvast bedankt!
King
5 oktober 2004, 12:34
hoort hiet niet,
*verplaats naar rayman forum*
joel993
5 oktober 2004, 19:32
ik heb rayman 2 the great escape en daar moet je gewoon naar die buizen lopen ( dus gewoon rechtdoor lopen ) maar ik weet niet of rayman revolution heel erg anders is en dat je dus andere dingen moet doen want dan zou ik het ook niet weten
Gangboy
9 oktober 2004, 17:55
Wat goodner zegt klopt, bij die pijpleidingen moetje tusse springen en nog een keer springen zodat je omhoog kan klimmen.
Rayman 2 en Revolution (PS2) zijn exact hetzelfde :)
joel993
13 oktober 2004, 20:11
Originally posted by Gangboy@09-10-2004, 16:55:16
Wat goodner zegt klopt, bij die pijpleidingen moetje tusse springen en nog een keer springen zodat je omhoog kan klimmen.
Rayman 2 en Revolution (PS2) zijn exact hetzelfde :)
dat weet ik dan ook weer maar ik dacht dat rayman revolution meer vijanden ( robopiraten) zaten dat je meer moet vechten dus dan in de great escape
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.