w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Clearleaf Forest, Waterval [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Clearleaf Forest, Waterval

ysabah
29 september 2004, 22:59
Ik heb de pc versie van rayman 3 en al dagen probeer ik langs de waterval te komen waarbij je supersnel moet zwemmen en de piranja's omhoog springen .. het lukt me om de piranja's te ontwijken en in kom ook best hoog... maar op een gegeven moment val ik gewoon naar beneden .. ik denk dat ik er bijna ben op het moment dat ik val ..

ik heb diverse gebruikshandleidingen doorgespit om te kijken of dat er toch andere uitgangen zijn onderweg naar boven .. ook in dit forum wordt er verteld dat je gewoon snel omhoog moet zwemmen .. ? is dat echt zo .. ? ik ben zo desperat !!!!!!

hoe zijn jullie hierdoorheen gekomen .. ?

(ik heb ook een x-box versie gehad, daar lukte het wel trouwens) ... op de pc lukt het me niet .. :huh:

joel993
30 september 2004, 16:49
jah dat is zo je moet gewoon omhoog zwemmen om de hele tijd spatie of de springen toets in te drukken en die piranja's ontwijken is helemaal niet zo moeilijk want je ziet ze al van afgstand aankomen dus dan moet je gewoon snel die piranja's ontwijken maar dat is dus gewoon de enige weg via die waterval

sander1643
9 maart 2005, 07:35
waarom lukt het bij jou niet maar bij mij wel op de pc?

joel993
9 maart 2005, 13:31
is wel raar jah maar dna denk ik toch dat ie wat fout doet

sander1643
14 maart 2005, 15:12
denk ik ook

joel993
14 maart 2005, 17:35
of het ligt aan de computer maar dat lijkt me wel heel strak