ysabah
29 september 2004, 22:59
Ik heb de pc versie van rayman 3 en al dagen probeer ik langs de waterval te komen waarbij je supersnel moet zwemmen en de piranja's omhoog springen .. het lukt me om de piranja's te ontwijken en in kom ook best hoog... maar op een gegeven moment val ik gewoon naar beneden .. ik denk dat ik er bijna ben op het moment dat ik val ..
ik heb diverse gebruikshandleidingen doorgespit om te kijken of dat er toch andere uitgangen zijn onderweg naar boven .. ook in dit forum wordt er verteld dat je gewoon snel omhoog moet zwemmen .. ? is dat echt zo .. ? ik ben zo desperat !!!!!!
hoe zijn jullie hierdoorheen gekomen .. ?
(ik heb ook een x-box versie gehad, daar lukte het wel trouwens) ... op de pc lukt het me niet .. :huh:
ik heb diverse gebruikshandleidingen doorgespit om te kijken of dat er toch andere uitgangen zijn onderweg naar boven .. ook in dit forum wordt er verteld dat je gewoon snel omhoog moet zwemmen .. ? is dat echt zo .. ? ik ben zo desperat !!!!!!
hoe zijn jullie hierdoorheen gekomen .. ?
(ik heb ook een x-box versie gehad, daar lukte het wel trouwens) ... op de pc lukt het me niet .. :huh: