w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Help Rayman 3 [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Help Rayman 3

esmiralda
26 september 2004, 14:12
Ik ben al weken bezig met rayman 3 om door een bepaald stukje te komen.
Ik weet niet in welk level ik zit, maar het is dat flower power gedeelte.
Je moet dan op die balkjes springen enzo. Het probleem is dat het scherm ineens wit is en ik dus niks meer zie. Je kan de diamantjes nog zien en er zijn wel balkjes, maar omdat het wit is zie je dit niet.
Wie kan mij helpen hier doorheen te komen. :D

joel993
26 september 2004, 14:20
als je op esc drukt dan staat er heel groot bovenaan in welke wereld je zit dus kijk maar ff en zeg dan in welke wereld je zit en dan kan ik je misschien helpen
goodner

esmiralda
26 september 2004, 14:25
Ik zit in The Fairy Council

joel993
26 september 2004, 14:36
is het dat stuk waar je die tonnen stuk moet slaan om een deur open te krijgen of ben je daar nog niet of ben je al verder

esmiralda
26 september 2004, 14:37
Ik zit op het gedeelte waar je over die balkjes schuift/springt. Het eerste gedeelte.

joel993
26 september 2004, 14:55
zou je misschien fff willen zeggen wat er in het verhaal is gebeurd bijvoorbeeld dat ze net achter globox zijn achter gegaan of iets over de omgeving zeggen ( wat meer dan balkjes en bloemen want die heb je zoveel in rayman 3 ) je kan bijvoorbeeld zeggen bijvoorbeeld dat je een een houten globox ( die blauwe kikker ) ziet en dan zeggen wat er niet lukt ( misschien wel een beetje vaag maar ik vind jouw ook niet al te duidelijk )

esmiralda
26 september 2004, 15:06
Globox hangt in de lucht met een helicoptertje en als rayman valt dan vangt hij hem op om weer verder te gaan.

joel993
26 september 2004, 15:07
ow ben je daar je moet gewoon de diamantjes volgne en zorgen dat je op de balken blijft eigenlijk is het gewoon je kan het of niet B)

esmiralda
26 september 2004, 15:13
Het probleem is dat ik ineens in een wit gedeelte kom waar ik geen balkje zie en dus naar beneden stort. :(
Ze zijn er wel maar ik zie ze niet. Ik weet op 4 balkjes te komen en dan lukt het me niet meer. Ik zie dus echt helemaal niks. Alleen een wit scherm.

joel993
26 september 2004, 15:19
dan moet je gewoon eens wat andere balkjes proberen om op andere te springen dan de weg die je eerder gebruikte dus gewoon alle balkjes proberen dan lukt het je uiteindelijki wel :D ( of is dat dat gedeelte waar je automattisch naar beneden valt want dan is er daar beneden een balk maar las er beneden geen balk is dan moet je maar doen wat ik hiervoor zij

esmiralda
26 september 2004, 16:11
Ik zie dus helemaal niks...ik zie ook geen balkjes.
heb net de ps2 versie geleent en als ik daar op het punt kom dan kom ik in een oranje tunnel en zie ik ook duidelijk balkjes...Het lijkt wel of mijn cd-rom niet klopt :(

joel993
26 september 2004, 16:16
ow je hebt hem op de ps2! dat de cd-rom kan dan best wel eens kloppen want ik heb hem op de pc en ik zie alles gewoon goed en kan alle banen en stukken gewoon goed zien dan is het dat denk ik