w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Rayman Gold, Wie Helpt Mij ? [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Rayman Gold, Wie Helpt Mij ?

Kayley
11 september 2004, 20:43
Hoi !

Ik heb gisteren een Rayman gold spelletje gekregen en weet echt niet wat ik er mee aan moet. Er zijn 3 verschillende keuzes. Rayman/mappen/Original game. Bij Rayman heb je zo'n landkaartje waar je uit veschillende plaatsen kunt kiezen maar ik kom niet verder dan het begin en val steeds in dat water bij bv de jungel. Ook weet ik niet wat ik bij die 2 trompetten moet doen, moet ik daar overheen of zo ?
Bij de original game kom ik niet verder dan level 3, ik zie wel dat ik dan naar boven moet maar kan nergens op springen, ik heb dan net die vuist gekregen om mee te slaan. Moet ik soms in die roze slingerplanten klimmen die boven hangen, maar hoe dan ? Ik begin er ook net mee maar kom er niet uit.

Hellup !!! Kayley

sander1643
8 maart 2005, 18:50
ik weet het ook niet maar je moet ergens op een website kijken hoe dat moet bijvoorbeeld "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af"

joel993
8 maart 2005, 19:37
het heeft niet echt veel zin om hierop te reageren want ze is toch al geband :(

sander1643
14 maart 2005, 16:08
o dat wist ik niet

joel993
14 maart 2005, 18:41
kan je zien staat onder haar naam

NEED MY SPEED
16 maart 2005, 13:33
sander is ook gebanned...maar dat van dubbelacount had hij is een keer gepost, hij zei toen dat hij san123 was alleeen dan op een andere computer, vreemd, en jij zei toen nog dat iets van dat je nie mog dubbelposten, he joel? maar kijkt er nog iemand bij wie ben ik rayman versie bij belangerijke onderwerpen?

joel993
16 maart 2005, 15:01
ik zou er kijken en trouwens wel jammer dat hij gedand is is want hij psote hier wel veel. Maar sander was ook te jong voor dit forum :angry: maar weet jij misschien nog iemand die van rayman houd en dit forum dan kan bezoeken