w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Als Ik Die "rakethand" Heb Gekregen Wat Dan? [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Als Ik Die "rakethand" Heb Gekregen Wat Dan?

princes19
8 september 2004, 13:47
:cry: als ik die rakethand heb gekregen waar moet ik dan op schieten?
Ik heb al geprobeerd om op die tekeningen te schieten die achter zon ijzeren "hek"zitten meej een gat erin.
Maar er gebeurd niks.
Wat moet ik dan doen?

groetjessss :D

joel993
9 september 2004, 18:39
je moet niet tussen het hek doorschieten maar je moet goed om je heen kijken dan zie je gaten waar je doorheen moet schieten je in die gaten zitten portretten van hoodlums en op het eind een portret van rayman of globox die portretten moet je dus raken als je 1 zo n portret hep geraakt dan gaat er 1 hek open je moet dus bij drie verschillende gaten dat portret van globox of rayman er af schieten dan de hekken open en dan kan je verder

sander1643
8 maart 2005, 19:31
heb je die geheime gang gevonden? als je goed kijkt om je heen dan zie je ergens bovenaan een buis/gat daar moet je schieten naar het einde van de gang op die stok ofzo snap je het?

joel993
8 maart 2005, 19:33
is zo wel goed uuitgelegd denk ik en als ie het niet snapt meot ie maar ff op wantedrayman kijken want daar staan alle geheime gangen aangegeven B)