View Full Version : Help Ik Kom Niet Verder In Clearleaf Forest
princes19
7 september 2004, 16:20
:o als ik in clearleaf forest (rayman 3) ben en die ventjes allemaal dood heb gemaakt en die deur kapot heb gemaakt kom ik bij zon waterval.
Er zit ook ergens een ladder.
Maar ik kom hier niet verder <_<
iemand misschien een idee wat ik moet doen?
alvast bedankt greetzzzzzzz
joel993
7 september 2004, 18:18
als je goed kijkt staat als het goed is etrgens een ton met pruimen erop ( of wat het maar zijn ) daar moet je naar toe springen en dan gaat dat wezen wat bij je is ( globox ) van het sap dat in die ton zit drinken en dan gaat ie gek doen en pakt jou (rayman dus) en dan springt5 ie de waterval op en dan moet je de heletijd op de schietenknop drukken of de spriongen en zo zwem je tegen de waterval op tot je boven bent en dan kan je verder. en zeg maar als je het niet lukt
princes19
7 september 2004, 22:57
eeeuhhhmmm neej dat bedoel ikke niet :(
ik ben al wa verder , ik was in t gedeelte waar je al die ventjes meej die "geweertjes" dood moet maken.
Ook als je er net bent in da "dorp" gaat een van die ventjes ervandoor in zo'n luchtballon.
Nou toen ik die ventjes dood had gemaakt kreeg k zon blik waarmee k de deur in kon slaan daarna kwam ik dus bij dat gedeelte waar k nie verder kom.
Tis heel raar er zit een ladder bovenin en er hangt een bordje met een pijltje bij.
als k dan verderspring omhoog zie ik wle hetgene waar k heenmoet maar t luk me nie om er bovenop te kome.
Tis da stuk waar ook een soort boog zit maar daar kan ik nie onderdoor want der zit hout voor.
Dus kmoet er overheen maar k kom er nie bovenop... :cry:
greetzzz
joel993
9 september 2004, 18:41
ga zover op de ladder alas je kan en dan moet je op dat stuk springen waar een spaarpot staat ( dat houten ding ) en een kooitje en dna kan je met die blauwe doos ( kaaklem ) verder.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.