w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Gele Lums In 2e 3e En 4e Maskerlevels [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Gele Lums In 2e 3e En 4e Maskerlevels

joel993
6 juni 2004, 18:19
ik kan heel veel gele lums ( rayman 2) niet krijgen :angry: ( alleen in de 2e 3e en 4e maskerlevels) de rest wel zelfs die geheime lum :) maar zijn er misschien og geheime gangen ofzo ( en trouwens bij de 2e en 3e maskerlevels kan ik ook niet alle kooitjes krijgen bij de 4e wel ) maar voor de rest weeet ik alles wel bij rayman 2 :D wil iemand mij mischien helpen

joel993
6 juni 2004, 19:55
misschien een beetje heel erg vaag maar ik kan 1 kooitje niet krijgen bij de 2e maskerlevel en 3 niet bij het derde maskerlevel ( kooitjes ) en bij het 4e maskerlevel kan ik alle kooitjes wel krijgen maar niet ale lums

marja brands
25 oktober 2004, 16:36
hallo, ik kan in rayman 2 in level 1 kan ik niet alle lums vinden en 1 kooi niet, heeft iemand een idee (ik ben 10 jaar) dus graag simpel uitleggen. (moeder heeft geholpen bij vraag)

joel993
26 oktober 2004, 20:56
zal het proberen makkelijk uit te leggen
als je dus dat schip uit bent dan moet je gewoon een weggetje volgen die naar het eerste kooitje gaat als je dat kooitje hebt dna gaat er dus zo'n luik open en kan je door lopen naar een plek waar je van platvorm naar platvorm moet springen als je daar dus helemaal bovenaan zit ( dan zie je als het goed is van die blauwe kikkertejs aan de overkant staan.
eerst moet je toch nog ff naar benenden naar een waterval want daar licht ook een lum als je die lum hebt moet je weer terug naar die ene plek waarvandaan je die kleine blauwe kikkertejs ziet en dan moet je met een hele grote sprong naar die kikkertjes toespringen ( dan krijg je weer een heel verhaal van die baby's van globox en dan moet je gewoon rechtdoor lopen naar een open plek als het goed is zie je dan aan de rechterkant ( als het goed is ) twee balken waar je tussen kan staan als je daar tussen gaat staan moet je telkens achter elkaar de springen toets indrukken ( niet te snel achter elkaar ) als je daar boven bent kom je bij het laatste kooitje en heb je het level gehaald.

ik heb maar gewoon het hele level uitgelegd want ik wist niet waar hij/zij was in het level en trouwens dit is mijn 100ste post :0)