w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

V▄▄▄poll [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : V▄▄▄poll

Mick
1 juni 2004, 23:43
ff een vaag testjϋ B)

Edit: jβmλϋr wκrόkt niκt -_-

ΜD

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜ ˜˜˜˜˜

tha ice cube
2 juni 2004, 07:26
*stκmt τptξλ ▄████▓█ Μ██████████▓█▀███████¦ ██████▄▄▀██▓¦ ▓█████████████▄▄ Μ▓▓██████¦[url]* :rolleyes:

Ice_Blade
2 juni 2004, 11:24
/me heeft kort maar krachtig gestemd :P

Dark-Daxter
2 juni 2004, 12:06
▄▀ ▄██▓▓¦ ▄███████▓▓▄ ▄▄█████▓▓ ▄▄▄ ██████▓▓ ▓██████▄▄▄ ▀ ▄▄█████

echt de beste B)

Leon
2 juni 2004, 12:06
*Stemt optie: ▄ ▄* B)

Mick
2 juni 2004, 15:44
kom op...▄████▓█ Μ██████████▓█▀███████¦ ██████▄▄▀██▓¦ ▓█████████████▄▄ Μ▓▓██████¦[url]

Je kan nog winnen :lol:

bijdeweg: Eigenlijk wel gaar dat ik in het test forum niet alle rechten heb. Ik bedoel hoe kan ik nou testen hoe je je poll wijzigt?

Ice_Blade
2 juni 2004, 19:26
ik kan ze lekker wel wijzigen :P
*schopt rezonix*
hι, die had ik moeten stemmen..

Maxi
2 juni 2004, 20:37
Originally posted by Rezonix@02-06-2004, 15:44:19
bijdeweg: Eigenlijk wel gaar dat ik in het test forum niet alle rechten heb. Ik bedoel hoe kan ik nou testen hoe je je poll wijzigt?
Dat hebben alleen de Profielmanagers en de Forummanagers ;) De beheerder kan alleen wat met topics etc. klooien in het forum waar hij is voor aangesteld. Je bent als beheerder geen global admin of hoe je zo iets ook maar noemt.

Novus
2 juni 2004, 21:28
*stemt op schop Rezonix* (A)

vluggejapie
2 juni 2004, 21:36
hog 3g5t9po874gfrtpfeuvuyldsfolyusfdolgf

ff testjuh :huh:

en ik stemde natuurlijk op schop Rezonix ^_^

tha ice cube
2 juni 2004, 22:49
*schopt ijszwaard <_< * nu is mijn stem nietmeer goed er zitten leukere tussen :gosh:

Mick
2 juni 2004, 23:00
Originally posted by -=[-Maximus-]=-+02-06-2004, 20:37:49--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (-=[-Maximus-]=- @ 02-06-2004, 20:37:49)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Rezonix@02-06-2004, 15:44:19
Dat hebben alleen de Profielmanagers en de Forummanagers ;) De beheerder kan alleen wat met topics etc. klooien in het forum waar hij is voor aangesteld. Je bent als beheerder geen global admin of hoe je zo iets ook maar noemt.[/b][/quote]
Ja dat weet ik ook heus wel :sigh:

Mammaar het is maar het test forum, dat kunnen ze toch wel instellen, dat je over je eigen topic volledige controle heb :gosh:

Toch :gosh:
***(:gosh::gosh::gosh:)

*SLAP & KICK* :P @ Noof en vluggejapie