w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Help! Rayman 1 [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Help! Rayman 1

ruth16
13 mei 2004, 14:15
Hoi

Kan iemand mij aub helpen?? Want ik kom echt niet verder.
Het gaat over rayman 1 voor de PS1. Ik ben geloof ik in het 13e level. En op een gegeven moment kom je bij een stuk met allemaal van die springkussens. Wanneer je je eigen hier hebt uitgewerkt, kom je bij zo'n fotograaf manneke en daarna is er een stijle helling. je moet vervolgens tussen een hele rij met potloden door. Maar hoe doe je dit???
Ik hoop dat er iemand is die mij wil helpen? Want ik zou nu eindelijk (na zo'n 500 keer proberen) heel graag verder willen

Alvast Bedankt
Ruth

Nadine
20 mei 2004, 10:10
[COLOR=orange]
hoi!,

je moet vervolgens tussen een hele rij met potloden door. Maar hoe doe je dit???

ik denk wel dat ik je kan helpen, volgens mij moet je rennen onder de potloden door.
succes! als het niet lukt reageer dan terug ;)

Bye, Nadine

ruth16
20 mei 2004, 21:31
Originally posted by Nadine@20-05-2004, 10:10:42

ik denk wel dat ik je kan helpen, volgens mij moet je rennen onder de potloden door.

[/quote]
Hoi Nadine

Bedankt voor je berichtje
Maar ik snap het alleen nog steeds niet.
Jij zegt namelijk:
volgens mij moet je rennen onder de potloden door.

Maar je kunt alleen onder de potloden komen als je aan de linker kant van de berg afspringt. Hier zit helemaal niks, je valt in een soort gat en bent af. Wanneer je er toch aan de linker kant afspringt en helemaal naar rechts probeert te komen, dan komen er aan de linkerkant wel 2 wolken te voorschijn. Ik weet niet of dit de bedoeling is?? Zo ja, dan snap ik er nog steeds niks van, want hoe kom je in vredes naam op die wolken? je bent er al onder en kunt niet meer omhoog??
Ik hoop dat je weet hoe ik verder moet??

Groetjes Ruth

bluerose
28 mei 2004, 19:26
Wat een opluchting he, om voorbij die springkussens te zijn! (Volgens mij zijn het trouwens een soort gummetjes)

Om voorbij die steile helling te komen, moet je niks doen. Je moet gewoon in volle vaart van de fotogeraaf naar die steile helling gaan en dan zonder je controls aan te raken Rayman daarvan af laten glijden. Als je het goed doet (niks aanraken!) dan komt Rayman precies zo uit dat hij automatisch op de goede plaatsen verder stuitert en vanzelf op een stuk waar dat kan uiteindelijk tot stilstand komt.

ruth16
30 mei 2004, 14:15
Originally posted by bluerose@28-05-2004, 19:26:56
Wat een opluchting he, om voorbij die springkussens te zijn! (Volgens mij zijn het trouwens een soort gummetjes)

Om voorbij die steile helling te komen, moet je niks doen. Je moet gewoon in volle vaart van de fotogeraaf naar die steile helling gaan en dan zonder je controls aan te raken Rayman daarvan af laten glijden. Als je het goed doet (niks aanraken!) dan komt Rayman precies zo uit dat hij automatisch op de goede plaatsen verder stuitert en vanzelf op een stuk waar dat kan uiteindelijk tot stilstand komt.
Heey Bluerose

Heel erg bedank voor je tip!!
Ik ben eindelijk verder!!

Veel Liefs Ruth

sander1643
12 maart 2005, 14:42
ja ik kwam daar ook niet verder bedankt bluerose

joel993
12 maart 2005, 18:54
open dan een nieuw onder werp want dit is alweer een post van vorig jaar