w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Land Of The Living Death (rayman 3 Hoodlum Havoc) [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Land Of The Living Death (rayman 3 Hoodlum Havoc)

Surfacing
8 mei 2004, 12:02
hoe krijg k hem/haar dood(heeft een schild en laat klijne beestjes vrijkomen)

lenny
25 mei 2004, 18:49
ik deed wat je moest doen tegen andré
in the fairy counsil (R1,links en rechts en dan boksen),
maar ik heb het op ps2.

oki
22 juli 2004, 18:55
Originally posted by Surfacing@08-05-2004, 12:02:23
hoe krijg k hem/haar dood(heeft een schild en laat klijne beestjes vrijkomen)
hoi ik heb zelf ook een vraag ik dacht in dit landje.
Ik ben nu bij de grote baas. Hij heeft een schild om zich heen en een soort van kanon op zijn schouder zitten. hoe krijg ik hem dood? Ik heb al eens gelezen dat ik het rode blikje nodig heb en als hij zijn schild omhoog doet dat je hem dan kan doden ,maar dat doet ie bij mij niet. weet iemand hier een antwoord op.
alvast bedankt

yeahthatsme
11 oktober 2004, 18:28
ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar misschien moet je eens proberen om je rode vuist op te laden (heel lang ingedrukt houden zonder los te laten- er komen dat vonken vanaf) en die vuist dan los te laten.. verder zou ik het ook niet weten...

Bianca21
15 februari 2005, 21:54
Ik weet wel wat dat er word bedoeld, van de week zat ik ook in dat level en toen ik pal voor hem stond liet ie die beestjes niet meer los waardoor je dan je vuist fllink moet opladen, springen en dan op de muuur moet vuren. Daarna kaatste ie het bij mij op dat figuur af en heb ik hem zo kunnen verslaan.

Kan ff duren :sigh: maar zo is het mij tenminste gelukt!

joel993
16 februari 2005, 15:02
dit was volgens mij een bericht van een paar maanden geleden. Het is hier volgens mij niet de bedoeling dat je op oeroude berichten gaat reageren.
Het is maar dat je het weet. :) :rolleyes: