w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

RedRaven / Mandy [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : RedRaven / Mandy

RedRaven
1 maart 2010, 13:58
Elleu :)

Mijn naam is Raaf en ik weet van niets! Nee hoor ;) Ik ben Mandy, a.k.a. RedRaven. Ben inmiddels 23 jaar, game al een aantal jaar (niet hardcore, geen tijd voor haha) en ben verder graag met pc's bezig. Hieronder valt ook casemodding en design (photoshop). Heb al heel wat lanparties bezocht, waaronder elk jaar wel een aantal dagen of full event Campzone. Daarnaast ben ik op het moment aan het afstuderen op HBO Communicatie, heb ik al ruim vier jaar een vriend, ben ik woonachtig in Arnhem en hou ik ook van buitenlucht.

Ben net pas lid geworden van NGF dus over het forum kan ik nog niet zoveel zeggen ;) Heb het ontdekt via Gamevillage. Mijn mening over het forum tot nu toe is... :0) WOW! wat een hoop threads en alles... heb eerst eens redelijk goed rondgekeken om een idee te krijgen van de opzet. Het is erg groot en zou misschien wat overzichtelijker kunnen...maar misschien ook niet ;) Daar zal ik nog eens beter over na moeten denken.

Mijn favo game is COD4 en waarom...omdat ik er niet in faal! Ben er redelijk goed in en het is gewoon vet opgezet. Het unlocken van wapens en alles zet aan tot het maken van meer kills en dat TEDEDEDEDE (<--muziekje :D ) bij een promotie is gewoonweg verslavend. Je kan er echt in opgaan en de omgevingen vind ik ook erg vet. Het is veel realistischer dan bijvoorbeeld CS.

Zeau, voor verdere vragen kun je me gerust poken!

Ciao!

Mandy