w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Nationale Gaming Forums Foto Wedsrijd - 2010 [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Nationale Gaming Forums Foto Wedsrijd - 2010

Peter
4 januari 2010, 14:20
NGF Foto Wedsrijd - 2010

De Nationale Gaming Forums Foto Wedsrijd - 2010 is gestart. Alle leden van NGF kunnen een leuke, grappige of mooie foto opsturen met het thema games. Deelnemers kunnen bijvoorbeeld een foto maken van hun versierde Xbox of Playstation, maar ze kunnen ook een foto maken van zichzelf wanneer ze aan het gamen zijn. De deelnemers zijn helemaal vrij om foto's te maken van wat ze maar willen, zolang het maar iets met gamen te maken heeft.

Vanaf 18 januari kunnen de leden van NGF stemmen op de foto die zij het leukst, mooist of grappigs vinden. De winnaar van de foto met de meeste stemmen krijgt een game naar keuze t.w.v. 70 euro.

Blijf dus niet wachten. Pak je camera, maak een leuke foto en post hem in het instuur topic (http://www.nationalegamingforums.nl/showthread.php?t=302267).

De Slacht Prins
8 januari 2010, 12:16
Leuk!! Ik doe mee, moet alleen nog een foto maken

Picolo
11 januari 2010, 09:58
Ik heb al een foto geplaatst

rip3gone
11 januari 2010, 11:34
hahaha is goed ik zal er 1 gaan maken en ff iets leuks bedenken:P.. ma goed ik wil wel mee doen:P

SgtGohan
11 januari 2010, 13:21
ik neem aan dat je wel zelf de fotos moet maken en dat zijn die van picolo en de slachtprins niet.. en die van muskie kan ik niet zien. Ik moet zelf nog wat leuks verzinnen om een foto van te maken:P

En die nieuwe is gewoon een hond terwijl hier staat dat het iets met gamen te maken moet hebben.. kunnen jullie daar niet iets aan doen ofzo

commitcrime
13 januari 2010, 15:41
ik doe mee

loek12
20 januari 2010, 19:57
ik ga ook meedoen

Peter
21 januari 2010, 11:19
Als je kijkt kan je zien dat dat geen zin heeft aangezien de stemronde al is begonnen!