w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Jari stelt zich voor [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Jari stelt zich voor

Jari
16 september 2007, 21:25
Ik zou hier geen introductie nodig moeten hebben, maar doe het toch maar effe.

Waar te beginnen? Bij het begin dan maar. Begin 2004 kwam ik ene Roald tegen, niet helemaal onbekend hier. Die Roald had het de hele tijd over een ownage forum genaamd NGF. Zodoende ben ik er terecht gekomen. In het begin alleen actief op het Pokémon en Golden Sun forum. Daarna enkele maanden inactief geweest, daarna werd ik ook actief in andere delen van het forum. Rond die tijd kwam ik ook op andere forums en gek genoeg was Noof er altijd lid. Enkele forums daarvan zijn EA, AWF en PCGS. Toen kwam in 2005 de veelbesproken fusie. Ook ik was er tegen, maar ben toch maar gebleven op GV. Mede dankzij de gezelligheid in de forums (oh nee, communities). Eigenlijk kwam ik alleen nog maar voor het Maple forum. In december 2006 vertrok Laura en werd ik medewerker van het Pokémon forum. Amper een maand later kreeg ik een ban. Waarvoor? Ik zou Jeroen's account hebben gehackt xD
Afijn, iedereen wist toch wel dat ik het niet gedaan had. Heb dus een maandje rondgelopen met een dubbelaccount, dan vreemd genoeg pas werd gebanned toen m'n main account unbanned werd. Iedereen, ook Jeroen, wist dat ik het was. Even later hield Sjeng aka Yves en Renate, die het Pokémon forum van Lau had overgenomen, er ook mee op. Niemand was oud genoeg of ze hadden er te weinig verstand van. Zodoende werd ik beheerder, ondanks dat ik meerdere bans heb gehad binnen die 6 maanden. En om aan te geven hoe snel je een forum krijgt nadat je hem aangevraagd: Ik heb nu pas m'n Fire Emblem forum gekregen die ik op NGF had aangevraagd. Helaas is er geen leven in te krijgen.

Genoeg over GV :P Ik ben inmiddels 18 jaar en woon nog steeds in het zelfde dorpje op de Veluwe. Ik heb al een jaar of 10 een sorrt dikke buik syndroom ofzo. Vroeger had ik wel overgwicht, maar nu alleen nog de dikke buik :P
Ik doe eigenlijk niet veel anders dan computeren want ik heb verder toch niks te doen. Ik ga 3 dagen per week, 2 uur per dag naar school. Ik speel graag RPG's zoals Pokémon, MapleStory, Fire Emblem en Golden Sun, maar ik ben ook wel altijd in voor een potje racen of Smashen.
Qua muziek heb ik een brede smaak, maar ik luister in de praktijk bijna alleen maar trance.

Oh ja, Jeroen R ownt _O_ Jeroen Rengers natuurlijk.
Andere bekende nicks van me zijn Solstice, Kyogredude, Perakos en Delphion.