w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Saving Private-Ryan! [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Saving Private-Ryan!

Private-Ryan
16 september 2007, 16:51
Ik kwam hier als 13-jarige n00b (bijna 14 toen), heb toen NGF nog geen nieuw leven in was geblazen en je het oude forum nog kon terug lezen van mezelf nog posts gevonden vol met spelfouten waarvan ik dacht: OMG wat een loser. Was in 2005 geloof ik. Ah, 27 Februari 2005 zie ik net op GV (ja ja, ik heb er nog steeds een account maar kom er niet meer op. Heb er sinds het oude NGF weg was nog een aantal maanden min of meer actief gezeten maar die kaars is langzaam uitgebrand), was denk ik een die bij de laatste lichting actieve NGF-ers zat. Misschien dat sommige mij dan ook niet kennen. Kwam er via het Total Club Manager (2005) forum en later ook vooral actief geweest op het Total War forum. En natuurlijk het café. :D Ik mag dan niet zo'n lang lid zijn geweest van NGF maar het is voor mij nog steeds altijd het mooiste forum ooit, inclusief de pijnlijke (wat ik eigenlijk gewoon prachtig vind, want het is NGF) blauwe lay-out. In de zomer van 2005 ging het ook weg toen, een half jaar er dus maar gezeten maar voor mijn gevoel 3 jaar ofzo. Daarna kwamen nog mislukte projecten als NFG Underground (tjah, ook nog eventjes mod geweest, wat was ik slecht toen) en heb ik toen toch NGF los moeten laten tot mijn grote spijt. Een grote leegte liet het achter. :'( Vooral speciaal persoonlijk voor mij aan NGF was dat het mijn eerste echte forum was en ik heb er ontzettend veel plezier beleefd. Vooral ook dat ik als ik aan dat halve jaar daar terugdenk heel erg veranderd ben qua gedrag op forums. Zo, nu heb ik even mijn betoog getypt. In het kort: Ik ben Private-Ryan, kwam hier in 2005 als 13-jarige, ben nu 16, laatste jaar Havo en zou op het oude NGF forum eindelijk oud genoeg zijn als mod. Wat ik toen zo graag wilde worden maar gelukkig nog te jong voor was want ik suckte erin bleek later. ':|

BTW: Is Flappy al gesignaleerd? EDIT: Ah, zie dat de flapz0rr ook alweer is wedergekeerd.

EDIT: Wow! Nostalgie, kijk even in het archief, zie ik een topic van mezelf staan over het geloof met van die overheerlijke discussies met flappy erin. Mooi dit. :D

OMFG, vind ik net ff mijn eerste post/topic terug: http://www.nationalegamingforums.nl/showthread.php?t=55563

Overigens, toen tegen het einde van NGF had iemand (mijn excuses dat ik niet meer weet wie) een filmpje gemaakt over het einde van NGF met de uitstekend gekozen muziek van Paul Van Dyk met Time Of Our Lives eronder. Heeft iemand die nog? Of weet iemand die nog ergens terug te vinden?