Smashingdude
14 september 2007, 00:39
Kortom; Hoi! :rolleyes:
En hoe heb jij je weg hiernaartoe gevonden als ik vragen mag? =D
Anyway,
Ik ben Smash.
Ik ben 17 jaar oud, woon voor het grootste gedeelte van mijn leven in Rozenburg.
Vmbo-tl gedaan en atm. op zoek naar werk (word wss. iets in de haven).
Ik speel het liefst pc games, en dan vooral shooters.
Verder luister ik qua muziek vooral naar heavy metal. Mijn favoriete genre is viking metal.
Ik heb inmiddels al bijna 11 maanden een vriendin.
Ze woont in Noorwegen en we zien elkaar niet vaak, maar toch gaat het ontzettend goed tussen ons. <3
Ik kwam op NGF toen ik 13/14 was, als een irritant noobje die nog niet normaal kon spellen op internet (wel op school though).
Na de fusie met GV daar nog een tijd rondgehangen. Daar begon al snel de zogenaamde 'Rise of the Noobs', waardoor ik me gedwongen voelde GV te verlaten.
Wytze van der Veen begon toen z'n eigen gameforum, omdat hij op GV was geband.
Daar ook nog een behoorlijke tijd rondgehangen, totdat hij het te druk had met zijn eigen leven ipv de site onderhouden.
Er kwamen een paar irritante lui op het forum die het behoorlijk verziekten.
Toen ik en een paar anderen daar kwaad om werden en de mods niks deden ben ik daar ook maar vertrokken.
Ben nu zelf site-manager met Cubefanatic en Delta (mensen van GV kennen hun wellicht) van een eigen forum.
Toen ik hoorde dat NGF weer terug was gelijk hierheen gegaan.
En daar ben ik dan. :D
En hoe heb jij je weg hiernaartoe gevonden als ik vragen mag? =D
Anyway,
Ik ben Smash.
Ik ben 17 jaar oud, woon voor het grootste gedeelte van mijn leven in Rozenburg.
Vmbo-tl gedaan en atm. op zoek naar werk (word wss. iets in de haven).
Ik speel het liefst pc games, en dan vooral shooters.
Verder luister ik qua muziek vooral naar heavy metal. Mijn favoriete genre is viking metal.
Ik heb inmiddels al bijna 11 maanden een vriendin.
Ze woont in Noorwegen en we zien elkaar niet vaak, maar toch gaat het ontzettend goed tussen ons. <3
Ik kwam op NGF toen ik 13/14 was, als een irritant noobje die nog niet normaal kon spellen op internet (wel op school though).
Na de fusie met GV daar nog een tijd rondgehangen. Daar begon al snel de zogenaamde 'Rise of the Noobs', waardoor ik me gedwongen voelde GV te verlaten.
Wytze van der Veen begon toen z'n eigen gameforum, omdat hij op GV was geband.
Daar ook nog een behoorlijke tijd rondgehangen, totdat hij het te druk had met zijn eigen leven ipv de site onderhouden.
Er kwamen een paar irritante lui op het forum die het behoorlijk verziekten.
Toen ik en een paar anderen daar kwaad om werden en de mods niks deden ben ik daar ook maar vertrokken.
Ben nu zelf site-manager met Cubefanatic en Delta (mensen van GV kennen hun wellicht) van een eigen forum.
Toen ik hoorde dat NGF weer terug was gelijk hierheen gegaan.
En daar ben ik dan. :D