Aleks
12 september 2007, 16:57
Mijn geschiedenis begon bij CV, daar deed ik op mijn twaalfde alsof ik zestien was. Werd er mod en een status ''noob'' opgekregen. Kwam voornamelijk door mijn nick 'Noobkiller' heb ook aardig wat cheats gepost enzo. Heb met Betjo, Noof en Puchii nog veel ge Prisontaled. Na een poosje ging ik naar NGF, was toen dertien ofzo en was voornamelijk actief in Café en CM/FM forum. Bij dee fusie brak de hel los, wij wouden helemaal niet bij die paupers van een GV. Heb Jeroen nog uitgescholden voor achterlijke Hitler nazi ofzo maar werd nieet gebanned. Zat toen ook bij NGF Eta enzo, heb Poekie en Roald zien gebanned worden op GV. Sindsdien was ik niet meer ok GV eigenlijk.
Over mezelf, ik ben Aleks, 15 jaar en heb een passie voor voetbal. Heb ook de rare neiging om alle spellen die over voetbal gaan te kopen/downloaden.. Heb sowieso altijd wel PES, Football Manager en Fifa op m'n PC staan. Sta met name bekend om míjn humorr die nergens op slaat. Sommige diggen het sommigge niet. Luister voornamelijk hiphop, maar niet de mainstream. Ben zelf halfpools omdat mijn moeder pools is. Kan vloeiend Pools en heb in Polen gewoont zo'n twee en haalf jaar.
Dat was het dan, Aleks
PS. Kut toetsenbord.
Over mezelf, ik ben Aleks, 15 jaar en heb een passie voor voetbal. Heb ook de rare neiging om alle spellen die over voetbal gaan te kopen/downloaden.. Heb sowieso altijd wel PES, Football Manager en Fifa op m'n PC staan. Sta met name bekend om míjn humorr die nergens op slaat. Sommige diggen het sommigge niet. Luister voornamelijk hiphop, maar niet de mainstream. Ben zelf halfpools omdat mijn moeder pools is. Kan vloeiend Pools en heb in Polen gewoont zo'n twee en haalf jaar.
Dat was het dan, Aleks
PS. Kut toetsenbord.