w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Tfphoenix stelt zich voor! [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Tfphoenix stelt zich voor!

Knijn
12 september 2007, 14:26
Oi,

Ben Knijn, 19 jaar en belg (voor zolang dat nog zal duren...). Was het net zoals velen oneens met de fusie van GV en NGF (zat toen op GV). Heb NGF vroeger al willen bezoeken, maar toen lukte het me vreemd genoeg nooit om me te registreren, dus echt veel ben ik hier niet geweest.

P.S.: Op GV was ik Darksnake.

Tfphoenix
8 september 2009, 09:29
Hallo, ik ben TfPhoeniX. Ik ben 19 jaar oud en ben inmiddels metal bassist en hoop hiervan mijn werk te kunnen maken. Ik speel nu in 3 bands en hoop met www.raiserband.nl wat te bereiken. We staan 12 september in zaandam op www.feestival.info. Mijn hobby blijft natuurlijk videogames spelen en ik ben inmiddels begonnen aan de OPEN BETA van de game AION. Geweldige MMO! Daarnaast heb ik net een PSP gekocht. Ik had een nieuwe mp3-speler nodig en dacht... tja die dingen zijn zo goedkoop tegenwoordig!

Ik zat ongeveer 4-5-6 jaar geleden veel op dit forum. Heb veel leuke herinneringen aan overgehouden. Ik was voornamelijk actief op het Gamecube-forum omdat dit mijn eerste spelcomputer was. Elke dag veel refreshen om te kijken naar nieuwe posts, ik had blijkbaar niks beters te doen. Ik heb aan dit forum veel IRL vrienden overgehouden, gebruikers als Star Mick, Kordes, Iceman, Nielske en Astaroth zie ik soms nog wel eens (is ook al weer een tijdje terug eigenlijk...) en Iceman is een van mijn beste vrienden geworden.

Daarna kocht ik er een PlayStation 2 bij en zat ik ook op het Playstation 2 forum, maar vooral op het Tekken-forum. Veel leuke gesprekken gehad met Johto, beheerder van het tekken-forum, die inmiddels zijn eigen website heeft: www.tekkenzone.nl Op deze site heb ik ook nog een tijdje rond gehangen.

In de laatste fases van het NGF hing ik vooral rond in het NGF Cafe. Topics als NGF Die Hard (je mag er alleen van 2:00 AM t/m 8:00 AM posten haha) en andere droge topics waren erg leuk. Heb zelfs de 2e plaats in meest populaire lid gehaald! Woohoo! Helaas werd toen bekend dat NGF ging fuseren met GameVillage. Ik vond NGF geweldig en had zelf een hekel aan GV, net als veel andere members. We hebben nog wel wat leuke plaatjes gemaakt, bijvoorbeeld BEDANKT NGF met de eigenaar van NGF in een ferrari enzo haha. Ook was ik de leider van de NGF-ETA-beweging het sloeg nergens meer op hehe... Nou ja leuk dat het forum nu weer up is, wie beheert de site nu?