Peter
19 oktober 2009, 11:35
1. Wie ben jij? Stel je voor.
Ik ben Peter, 21 jaar en student.
2. Sinds wanneer ben je al lid van NGF?
Ik ben sinds 5 oktober 2009 lid van NGF
3. Wat is je favoriete game en waarom?
Call of Duty (De hele serie), maar daarvan zijn Call of Duty 2 en 4 modernwarfare wel mijn favoriet. Ik ben sowieso fan van shooters en de Call of Duty reeks is daar gewoon het allerbeste van.
4. Hoe heb jij de site Nationale Gaming Forums ontdekt?
Ik ben via mijn werk bij ViopTo terecht gekomen bij Nationale Gaming Forums en zodoende ben ik sitemanager geworden.
5. Hoe vaak ben jij actief op NGF?
Vrijwel elke dag door de weeks. In het weekend heb ik geen tijd.
6. Waar hou jij je voornamelijk mee bezig op NGF?
Ik hou me bezig met het moderaten van de site zodat de site er netjes uit ziet en er geen spam op komt. Hiervoor heb ik wel de hulp nodig van alle leden aangezien ik niet altijd alles kan zien.
7. Wat is jouw mening over NGF?
Ik kan me nog niet echt een mening vormen over de site aangezien ik er nog te kort mee bezig ben.
8. Wat vind jij niet goed aan NGF en wat is jouw oplossing voor dat probleem?
Net zoals vraag 7 kan ik hier nog niet een goed antwoord op geven. Ik hoop dat ik hier acter kan komen via dee bezoekersenquete.
Ik ben Peter, 21 jaar en student.
2. Sinds wanneer ben je al lid van NGF?
Ik ben sinds 5 oktober 2009 lid van NGF
3. Wat is je favoriete game en waarom?
Call of Duty (De hele serie), maar daarvan zijn Call of Duty 2 en 4 modernwarfare wel mijn favoriet. Ik ben sowieso fan van shooters en de Call of Duty reeks is daar gewoon het allerbeste van.
4. Hoe heb jij de site Nationale Gaming Forums ontdekt?
Ik ben via mijn werk bij ViopTo terecht gekomen bij Nationale Gaming Forums en zodoende ben ik sitemanager geworden.
5. Hoe vaak ben jij actief op NGF?
Vrijwel elke dag door de weeks. In het weekend heb ik geen tijd.
6. Waar hou jij je voornamelijk mee bezig op NGF?
Ik hou me bezig met het moderaten van de site zodat de site er netjes uit ziet en er geen spam op komt. Hiervoor heb ik wel de hulp nodig van alle leden aangezien ik niet altijd alles kan zien.
7. Wat is jouw mening over NGF?
Ik kan me nog niet echt een mening vormen over de site aangezien ik er nog te kort mee bezig ben.
8. Wat vind jij niet goed aan NGF en wat is jouw oplossing voor dat probleem?
Net zoals vraag 7 kan ik hier nog niet een goed antwoord op geven. Ik hoop dat ik hier acter kan komen via dee bezoekersenquete.