View Full Version : Layton 2 speculaties!!!!
freekhoorn
23 oktober 2009, 16:51
Hee dsverslaafden! Ik denk en hoop dat velen van jullie hier al een tijd op gewacht hebben (ik in ieder geval wel): de speculaties wat betreft het plot van layton 2! dit is ALLEEN voor degenen die het spel nog niet uitgespeeld hebben, zeg van te voren wel even waar je bent met het spelen voor eventuele spoilers, maar ik denk niet dat die er echt in zullen zitten aangezien niemand hier het echte plot weet :)
Ik heb heel veel ideeën over hoe het heeft kunnen gaan en ik hoop dat jullie deze veel kunnen aanvullen en/of bekritiseren!! :lol:
freekhoorn
23 oktober 2009, 16:57
Dr. schrader had de elysian box (geen idee waaruit luke & layton denken van folsense) en wou hem openen omdat hij wist dat je er niet dood van ging maar dat er een geheim in stond van het mysterie van folsense! hij maakte er voor de zekerheid een foto van (das de gescheurde foto) omdat je zo achter het echte geheim komt van dat mysterie van Folsense, hoe je daar komt en hoe het kan dat de lichtjes daar aan gaan ofzo?? maar een of andere gozer (als je de trailer hebt gezien weet je wel wie dat is) uit folsense wil niet dat anderen achter dat geheim komen dus stuurt iemand om de elysian box mee te nemen, dr. schrader te vermoorden en de foto te verscheuren. Maar, ze hadden niet gerekend op de ticket van dr. schrader naar folsense, waar dr. schrader blijkbaar eerder is geweest (samen met oma van katie??) Het kan óók zo zijn, dat de moordenaar die er expres heeft achtergelaten, omdat hij wist dat layton and luke slim genoeg waren om achter het mysterie van de trein te komen.. omdat de moordenaar wil dat layton and luke meegaan om iets te activeren in folsense ofzo?? (weet ik nog niet echt xd) en de mensen in de trein dragen in opdracht van mr. beluga allemaal een geheim met zich mee: hoe je in het spookdorp aankomt. Het fototoestel zou natuurlijk het fototoestel van dr. schrader kunnen zijn. Dat betekent dat mr. beluga die gejat heeft van hem! en dus de moordenaar is :O! en die neef van beluga moest hem kapotmaken en daarna aan layton geven. Ik denk ook dat de hamster iets anders is dan een hamster, omdat de kok zich bijna versprak...
dan het verhaal van dat boerendorpje... die oma van katie, ... komt eraan
kimpje96
24 oktober 2009, 08:09
Heej,, kan je me helpen met puzzle 081,
Alvast bedankt;)
freekhoorn
24 oktober 2009, 08:57
oké ik heb een deal. jij zorgt voor jou speculatie wat betreft layton 2 en dan krijg jij van mij het antwoord :P hoe denk jij dat het is gegaan? en wat zijn de antwoorden van de mysteries?
kimpje96
24 oktober 2009, 09:29
laat maarik heb tal gevonden:xd:
freekhoorn
24 oktober 2009, 15:45
maar je beantwoord mijn vraag natuurlijk wel he ?? wat vind je van mijn theorie?? en waar ben jij ik ben net bij de mijn!
ik denk dat de tijd stilstaat in folsense :O!!
Ik heb hem uitgespeeld,ik vind het einde zo mooi! Ik zeg alleen dat het weer goed komt tussen twee geliefden.. En de Doos draagt iets anders dan de Dood met zich mee..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.