View Full Version : Prof Layton - Vastlopen in de stad
makske
19 oktober 2009, 08:32
ik loop helemaal vast in de stad, ik moet theezetten voor bepaalde mensen, maar dat lukt niet, ze mislukken steeds, ik moet in de stad op zoek naar aanwijzingen, maar iedereen die er staat heb ik al gehad, wie o wie helpt me verder? (volgens mij is het hst 4)
Groet Makske
freekhoorn
22 oktober 2009, 13:32
ja daar ben ik dus ook! ik snap het ook neit maar we kunnen wel wat speculeren over alle mysteries!! aangezien we op het zelfde niveau zitten! dat lijkt me echt vet leuk! oké ik zal ff vertellen wat ik denk dat er is gebeurd: btw ik weet het écht niet want ik ken het einde niet!
Dr. schrader had de elysian box (geen idee waaruit luke & layton denken van folsense) en wou hem openen omdat hij wist dat je er niet dood van ging maar dat er een geheim in stond van het mysterie van folsense! hij maakte er voor de zekerheid een foto van (das de gescheurde foto) omdat je zo achter het echte geheim komt, maar... maak ik laters af :)
freekhoorn
22 oktober 2009, 13:32
ja daar ben ik dus ook! ik snap het ook neit maar we kunnen wel wat speculeren over alle mysteries!! aangezien we op het zelfde niveau zitten! dat lijkt me echt vet leuk! oké ik zal ff vertellen wat ik denk dat er is gebeurd: btw ik weet het écht niet want ik ken het einde niet!
Dr. schrader had de elysian box (geen idee waaruit luke & layton denken van folsense) en wou hem openen omdat hij wist dat je er niet dood van ging maar dat er een geheim in stond van het mysterie van folsense! hij maakte er voor de zekerheid een foto van (das de gescheurde foto) omdat je zo achter het echte geheim komt van dat mysterie van Folsense, hoe je daar komt en hoe het kan dat de lichtjes daar aan gaan ofzo?? maar een of andere gozer (als je de trailer hebt gezien weet je wel wie dat is) uit folsense wil niet dat anderen achter dat geheim komen dus stuurt iemand om de elysian box mee te nemen, dr. schrader te vermoorden en de foto te verscheuren. Maar, ze hadden niet gerekend op de ticket van dr. schrader naar folsense, waar dr. schrader blijkbaar eerder is geweest (samen met oma van katie??) Het kan óók zo zijn, dat de moordenaar die er expres heeft achtergelaten, omdat hij wist dat layton and luke slim genoeg waren om achter het mysterie van de trein te komen.. omdat de moordenaar wil dat layton and luke meegaan om iets te activeren in folsense ofzo?? (weet ik nog niet echt xd) en de mensen in de trein dragen in opdracht van mr. beluga allemaal een geheim met zich mee: hoe je in het spookdorp aankomt. Het fototoestel zou natuurlijk het fototoestel van dr. schrader kunnen zijn. Dat betekent dat mr. beluga die gejat heeft van hem! en dus de moordenaar is :O! en die neef van beluga moest hem kapotmaken en daarna aan layton geven. Ik denk ook dat de hamster iets anders is dan een hamster, omdat de kok zich bijna versprak...
dan het verhaal van dat boerendorpje... die oma van katie, ... komt eraan :D
malu
24 oktober 2009, 19:07
vastgelopen in de stad,
Loop helemaal terug naar de trein, spreek daarna de man bij het bronzenbeeld aan hij geeft weer aanwijzingen dan krijg je aan de rand van het bos de laatste foto snipper
Malu
pleuntjap
14 februari 2011, 19:46
wie kan mij helpen met het oplossen van puzzel 125?
En wie kan ij vertellen hoe je bij het kasteel kan komen??
Pleun
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.