View Full Version : Boulder Dash ROCKS!!!!
mairdread
28 oktober 2008, 17:12
Ok, nou mijn moeder is verslaafd aan boulder dash maar ze komt niet verder......en dat vind ze irritant.......(en dat is zacht uitgedrukt) nu kan ik niks vinden over boulder dash rocks op het internet dus ik dacht laat ik hier even kijken voor wat hulp.
Ze zit vast in level 7 van het doodshoofdplaneet ofzo iets.....
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
blauwe vogel
1 juli 2009, 19:03
Ik ben zelf in de diamond level na de skulls vast komen te zitten. Ik heb beide sleutels en kan bij de diamant komen maar heb geen idee wat ze verder willen. Wie helpt me???
blauwe vogel
1 juli 2009, 21:15
Beste Mairdread,
Je moeder moet het volgende doen:
Ze gaat met het figuurtje naar beneden en eerst naar rechts de diamanten pakken, helemaal door naar rechterhoek dan vervolgens recht naar boven (laat de linker versperring even staan) pak de diamant en de linker er naast loop weer naar rechts en ga 1 naar boven en gelijk weer terug naar beneden en links blijven staan. boulder valt, dan valt diamant pak deze snel en gelijk weer terug links blijven staan, volgend boulder valt staan dus twee boulders op elkaar. Nu kan je naar boven pak eerst rode munitie dan snel diamant en direct teruglopen naar beneden zodat je de boulder voor blijft. Nu ga je bij de twee boulders links voorbij en loop direct door want deze gaan nu van elkaar afvallen. Nu kan je het middengebied leeg maken. Schuif de schedel in het midden het rechtergangpad in. Loop nu tot onder de middelste boulder aan de linker kant. Rechts valt een boulder naar beneden die je nu rustig naar de rechter kant weg kan schuiven. Ga nu over de gevallen boulder heen en schiet de linker kapot. Laadt ondertussen de groene munitie in. Loop nu naar linker onder hoek. Ga onder de boulder staan en schiet de munitie omhoog (normaal gebruikte je deze munitie om naar je toe te halen vanaf nu ook om de schedels aweg te vuren daarbij vernietigen ze de spinnen. Ga onmiddelijk omhoog en de eerste insparing rechts in want er gaat een boulder vallen. Zo en nu kan je moeder het zelf moeiteloos verder. Succes! Laat me weten of het lukt!!!
demon
10 september 2009, 20:12
hoi ik heb een vraag ik zit in land twee vast in level 5 ik kom er niet uit dat is met die olie vlekjes en dat vuur heb alles al gedaan maar het lukt niet dus wie kan me helpen het is dat land waar je vuur als beging scherm hebt
het eerste land is met een groen bal die heb ik klaar maar ja land twee level 5 het lukt me niet ik heb de twee tijd klokjes ik ben binnen de tijd maar het gaat niet
blauwe vogel
24 september 2009, 20:23
loop het eerste stuk tot klok één (begreep dat je wel op weg was?). Volgend deel rode munitie inleveren op groen munitietank punt (bij de oliedruppels). Gebruik groen om boulder naar je toe te trekken. Ga terug naar munitietankpunt welke rood is van het omwisselen van je munitie. Schiet nu van je af fuguurtje neer. Loop weer verder naar boven en pak de diamanten hier allemaal mee. Laat de 4 boulders zakken en loop door de op eetmuur verder naar links waarna de boulders verder naar beneden gaan. Pak de diamanten en ga naar de tweede klok. Verder naar beneden. Ga rechts staan en laat de twee boulders naar beneden zakken waarna de bovenste langs rechts naar beneden valt. Je kan nu door naar boven, wacht tot het paarse figuurtje naar boven gaat en ga er achteraan naar boven. Je kan nu door het slot heen. Dan naar links wacht bij de doorgang naar beneden, trek de boulder met je groene munitie naar je toe en loop er om heen verder naar links. Haal ook daar alles weg. Je zit dan op 69 diamanten en de exit is links in de bovenhoek open gegaan. Je bent er!:lol:
zoey
23 december 2009, 19:47
Hee dat probleem heb ik ook , bij het 2e landschap en dan het
diamant level kom ik niet uit ik heb alle sluitels en de slangen tegen gehouden
alleen die buitenste slangen kom ik niet bij en dan ben ik tog af
En ik snap het niet kan iemand me helpen?
blauwe vogel
24 december 2009, 16:27
Het blijkt achteraf best simpel!
Je doet alles goed maar je moet aan het eind je munitie niet verschieten maar eerst doorladen naar de blokjes in het midden. Deze laden nu op en deze kan je blijven gebruiken. De slangen gaan dan dood. Helaas heb je het spel daarmee ook uitgespeeld. Het was een geweldig spel!!
Succes!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.