w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Thomb raider (lara Croft) [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Thomb raider (lara Croft)

wasmas
14 juni 2008, 20:29
Hey,

Bij het spel The legend of Lara Croft - Thomb Raider kom ik niet verder, ik ben namelijk bij Engeland en dan bij een ruimte waar een kerkklok staat, een eivormig (geel) iets op een verhoging etc. maar wat is de bedoeling wat ik hier moet voltooien/doen? :wacko

jesse k
20 februari 2009, 16:05
Ja ik weet het er moeten twee blokken vallen en daar en springplank van maken

succes

Monexia
27 oktober 2009, 11:59
Ja, daar kom ik ook niet verder :(
En hoe moet je die blokken laten vallen?
Die kroonluchter kun je wel laten bewegen, maar ik weet ook niet wat ik daar mee moet...
:(

Monexia
28 oktober 2009, 15:40
Het is me gelukt ! :D
In die kamer met die bel en kroonluchter, moet je een blok trekken. Dat blok staat naast de bel aan een paal vast. En die moet je naar zo'n andere dikkere lagere pilaar trekken. En dan kun je op dat blok springen en kun je op die dikkere lagere pilaar springen. En dan moet je op zo'n ander ding in de lucht langs die dikkere lagere pilaar springen. En dan komt er zo'n filmpje. Als je dat filmpje gezien hebt. Open er een opening, voor de bel. En daar kom je weer bij dat water. En dan moet je een monster verslaan. Als je daar niet uitkomt zeg het maar ;)
Groetjes :)