View Full Version : Diamond/Pearl.
Spicy.
23 maart 2008, 19:55
Ik kan Iedereen helpen met pokemon Diamond/Pearl.
Dus vraag maar raak.:C:
ik heb een team die iedereen onder de 50 verslaat
swampert lvl 40 moves:mud bomb blizzard muddy water mud shot
blaziken lvl 53 moves :blast burn/focusblast brave bird slash blaze kick
milotic lvl 26 moves :water pulse surf recover ice beam
charizard lvl 40 moves fly focus punch flame thrower slash
blastoise lvl 37 moves :aqua tail water pluse skule bash bite
magmortar lvl 30 moves: ember fire spin fire punch faint attack
ps ik geef gratis feebas weg heb er stuk of 5 :P
jaden juki
19 april 2008, 10:57
hoe kan ik aan darkrai geraken?
er is een huis in canalive city waar ik niet in kan zou iemand mij kunnen helpen
omg darkrai krijg je van een event of je moet gaan hacken
coolemon
7 augustus 2008, 21:05
Hallo, ik zit vast met mijn game pokemon diamond.:(
er ontbreekt 1 pokemon in mijn Sinnoh pokedex nr 135 tussen Finneon en Tentacool. Is het misschien de volgende evoluatie van Finneon ?
AUB kan iemand mij helpen ?
Spicy.
8 augustus 2008, 10:26
Coolemon ik kan je helpen.....
je moet naar route 223 gaan en alle trainers verslaan je zult van zelf pokemon 135: Lumineon (evaluatie van finneon):C:
psv111
8 augustus 2008, 13:58
ik ben in .........city en er staan psyducks in het paatje waar ik niet door kan kan iemand me helpe?
jaden juki
9 augustus 2008, 10:20
er ontbreekt 1 pokemon in mijn Sinnoh pokedex nr 135 tussen Finneon en Tentacool. Is het misschien de volgende evoluatie van Finneon ?
beste coolemon het is de evolutie van finneon die je nog moet hebben
jaden juki
9 augustus 2008, 10:24
Ik kan Iedereen helpen met pokemon Diamond/Pearl.
Dus vraag maar raak.:C:
hoe kan ik aan feebas geraken kan iemand mij helpen
jaden juki
9 augustus 2008, 10:26
iemand van mijn instelling heeft een rotomb en hij vod hem in een tv in de spookhuis van candalive city kan iemand mij helpen
jens
9 augustus 2008, 17:21
jij friggging faggot dat spookhuis staat in eterna forest jaden juki hebe jij eeen r4 of al die andere sh*t dan kanje walktrough wals doen en dan ga je naaar fullmoon isle naaar cresselia en dan gaa je retoor lopen en dan kom je bij newmoon isle met darkrai
coolemon
9 augustus 2008, 18:18
Coolemon ik kan je helpen.....
je moet naar route 223 gaan en alle trainers verslaan je zult van zelf pokemon 135: Lumineon (evaluatie van finneon):C:
Hartelijk bedankt Spicy en jaden juki !!! Het is gelukt ! :hail::lol:
coolemon
9 augustus 2008, 19:01
ik ben in .........city en er staan psyducks in het paatje waar ik niet door kan kan iemand me helpe?
hallo ik kan je helpen : in pastoria city naast ( pastoria great marsh ) staat iemand van team galactic hij zal blijven weglopen, je moet hem achtervolgen tot als hij wil battlen in lake valor als je naar voor gaat zie je iemand die je ( secretpotion ) geeft en daarmee krijg je de psyducks weg:)
succes
Coolemon
bramsko
13 september 2008, 11:23
Mijn team is
Palkia lvl100
Bibarel lvl100
Staraptor lvl100
Kricketune lvl100
Infernape lvl100
Luxray lvl100
ik vind het geen geweldig team weet iemand iets beters?
coolemon
9 oktober 2008, 20:20
weet er iemand welke pokemons de volgende zijn en waar ik ze kan vinden pokemon nummer 80, 102 en 114 ?
coolemon
coolemon
9 oktober 2008, 20:21
weet er iemand welke pokemons de volgende zijn en waar ik ze kan vinden pokemon nummer 80, 102 en 114 ?
coolemon
maikelamers
11 oktober 2008, 13:28
wil iemand met mij ruilen dit is mijn friend code:3394 4219 3346 en naam Mayo
maikelamers
11 oktober 2008, 17:21
kijk maar op deze site:http://www.serebii.net/diamondpearl/pokemon.shtml
Soufyan
3 november 2008, 18:52
Beste mensen ,ik heb Pokemon DIamond voor de Nintendo DS en ik kom niet voorbij valor lakefront omdat dan iemand mij tegen houd en zegt: 'the major has an blackout ' ik weet niet precies wat het betekend maar nog erger ik weet niet wat ik nu moet doen om verder te kunnen komen.
Ik heb 7 bages van de 8 en ik moet er nog 1.
Ik ben net nieuw op dit forum dus ik wist niet hoe ik een nieuwe topic moest starten.
Ik hoop dat jullie op mijn bericht snel zullen reageeren alvast bedankt Mazzel !!!:lol:
jesse k
9 januari 2009, 19:44
ik wil naar canalife city ofzo en ik kan een huis niet in
weet iemand wat ik moet doen
jesse k
15 februari 2009, 13:20
VOOR ARCEUS IK WEET HOE JE HEM KRIJGT JE MOET DE POKEMON LEAGUE GEHAALD HEBBEN GA NAAR JUBELIFE CITY GA NAAR HET TV STATION OP DE DERDE VERDIEPING EN DAAR KRIJG JE EN ITEM EN DAN WORD HET ZOEKEN:p:p:p:p:p:p:p
jesse k
15 februari 2009, 13:23
je kunt hem OVERAL tegenkomen
jesse k
18 februari 2009, 09:36
ik zoek feebas
jesse k
5 maart 2009, 17:31
hallo iedereen,
weet iemand hoe ja dat nintendo WFC ofzoo kunt krijgen
groeten jesse k
hoe kom je op route 224 achter de pokemonleage??
Groetjes van Thiemo
coolemon
28 mei 2009, 20:54
je kan op route 224 komen door op het einde van de grot van de league te geraken en daar is ergens een ingang van een tunnel daar moet je doorgaan en uiteindelijk kom je op route 244
greetz coolemon
thiemo
5 juli 2009, 16:22
hoe kom je aan een kings rock om politoed te krijgen?
Groetjes van Thiemo
njaps
15 september 2009, 18:26
hoe verwijder ik de big boulders op route 211 in mt. coronet
groetjes njaps
h15
5 november 2009, 17:19
Heej Jaden Juki,
Dat is niet in canalave city,
je moet 's nachts, overdag doet ie t niet, naar het old chateau ofzo gaan en in één van die kamers zie je de geest van de butler, daar moet je niet in. dan moet je linksaf en ergens in die kamers moet je met een tv praten. pas op hij is lvl15 je verslaat m makkelijk
doeii
h15
5 november 2009, 17:21
Heej Soufyan,
Je moet in Pearl eerst op Spear Pillar Palkia vangen, en in Diamond Dialga
jaden juki
6 november 2009, 09:54
ik heb miltank nodig op de pokedex staat die wel waarhij zit ik ben al dagen bezig ik vind hem nog steeds niet kan iemand mij helpen? op diamond en deze heb ik ook nodig
entei suicune raikou lugia celebi mew jirrachi manaphy shaymin darkrai en de tweede vorm van manaphy ik denk de baby phiony ik hoop dat ik snel geholpen kan worden doei
thiemo
10 januari 2010, 18:29
hey jaden
de voorevoluatie van manaphy moet jet breeden. denk dus bij day-care.
weet jij hoe je wifi op je ds krijgt snap het niet
thx thiemo
h15
18 januari 2010, 16:16
Mijn team is
Palkia lvl100
Bibarel lvl100
Staraptor lvl100
Kricketune lvl100
Infernape lvl100
Luxray lvl100
ik vind het geen geweldig team weet iemand iets beters?
probeer de bbarel en kircketune te vervangen door Regigigas en Arceus/Heatran
jaden juki
30 januari 2010, 10:38
hey jaden
de voorevoluatie van manaphy moet jet breeden. denk dus bij day-care.
weet jij hoe je wifi op je ds krijgt snap het niet
thx thiemo
ik weet het ook nie ik heb even veel problemen als jou te ingewikkelt
srr
jaden juki
30 januari 2010, 10:42
[QUOTE=h15;1281535]probeer de bbarel en kircketune te vervangen door Regigigas en Arceus/Heatran[/
mn team is
blaziken lv100
salamance lv100
galade lv100
yanmega lv100
milotic lv100
magmartor lv100
profbirtch
13 februari 2010, 19:32
De evolution van Finneon is Lumineon
h15
23 februari 2010, 11:22
Hulp nodig met NDS spellen? Voor de beste walkthroughs, hints, tips, cheats en nog véél meer voor de Nintendo DS, ga je naar de beste site: http://seascouts4ever.tk/
jaden juki
9 april 2010, 17:02
Beste mensen ,ik heb Pokemon DIamond voor de Nintendo DS en ik kom niet voorbij valor lakefront omdat dan iemand mij tegen houd en zegt: 'the major has an blackout ' ik weet niet precies wat het betekend maar nog erger ik weet niet wat ik nu moet doen om verder te kunnen komen.
Ik heb 7 bages van de 8 en ik moet er nog 1.
Ik ben net nieuw op dit forum dus ik wist niet hoe ik een nieuwe topic moest starten.
Ik hoop dat jullie op mijn bericht snel zullen reageeren alvast bedankt Mazzel !!!:lol:
heb je team galactic al verslagen in veilstone citty dan zou je dr na naar mt corronet moeten gaan en tot naar de top van de berg als je op de top van mt corronet ben moet je de baas van team galactic verslaan en dan kan je dialga vangen daarna zou je door kunnen naar de 8ste gym (ik ben nie meer zo zeker maar probeer het toch maar eens ok) groetjes jaden juki:lol::D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.