View Full Version : Stel je Voor
Noof
12 september 2007, 11:42
Alle nieuwe leden krijgen in dit onderwerp de kans zich kort voor te stellen. En natuurlijk, de sitemanager begint.
De naam is William, beter bekend als Noof hier. Ergens in 2003, oktober als ik me niet heel erg vergis, kwam ik op NGF. Heb me daar bijna 2 jaar prima vermaakt, totdat het nodig vond om NGF en GV te laten fuseren. Oneens was ik het met hem. Eenmaal de aankondiging op GV gelezen dat NGF terugkwam heb ik direct gereageerd en daardoor ben ik nu de sitemanager van NGF geworden.
Ik ben 18 jaar oud, en ik woon in Emmen. Momenteel volg ik een administratieve studie aan het Drenthe College, op niveau 4 van het MBO. Hierna ga ik zeer waarschijnlijk journalistiek studeren aan het HBO, al moet ik nog 2 jaar van deze opleiding.
M'n hobbies zijn gaming (al is m'n pc'tje niet alles meer, helaas), muziek (elke woensdagavond een eigen radioshowtje) en eten (tsjaa.. )
Denk dat dat het wel was, nu jullie.
Stel jezelf voor door een nieuw topic te maken.
Quoth
12 september 2007, 15:02
Ik ben Lara,
14 jaar en Belg.
En ja... ehr... hobby's... niet echt.
Ohja, ik luister wel muziek enzo.
Sufjan! ^^
TruTh
12 september 2007, 15:09
Hoi! Ik ben Trut(h) en ik ben een Belg (yay!). Ik ben hier ooit ook nog geweest voor de fusie xD Eneuh mijn hobby's...geen leven hebben
Aerival
12 september 2007, 15:35
Ik ben Tsurugi, en ben een Vlaming(ik weiger het woord Belg te gebruiken n.n). Ben 18 jaar, en m'n hobbies... vooral Nintendo games.
Noof
12 september 2007, 15:55
Ik ben Tsurugi, en ben een Vlaming(ik weiger het woord Belg te gebruiken n.n). Ben 18 jaar, en m'n hobbies... vooral Nintendo games.
Belg. n.n
Nah, hoi.
Veel Belgen tot nu toe. o.o
Cheriné
12 september 2007, 16:31
Deco, alias Deskon Thyechio Aoreste, alias Thomas A.M. Stege... 15 jaar, woonachtig te Almelo (ja, dat kutgehucht ergens tussen Zwolle en Enschede)... Hobby's heb ik niet echt, een leven evenmin, vandaar dat ik hier zit enzo. o.o;
Heb hier weinig geschiedenis, ben ooit een keer langsgekomen, vrij snel weer weggegaan en daarna héél af en toe eventjes weer langsgekomen... de enige mensen die mij kennen doen dat vanwege andere fora wss.
Edit: Cherine o.o Jij ook hier? x3 (nog enig idee wie ik ben? =P)
Mja. xD maar hier hebben William en ik elkaar leren kennen hoor :')
Deco
12 september 2007, 16:32
Ow. Ja wist ik veel. XD
Deco
12 september 2007, 16:42
Ja klopt, daar heet ik Deco T Aoreste. o.o; Ken ik jou? x3
(Schaken pwnt btw)
Noof
12 september 2007, 16:45
Gamen doe ik tegenwoordig een stuk minder. Doe het nog wel, maar zit meer op internet en msn enzo als ik aan de computer zit. Ik doe 5VWO. Ook schaak ik, lees ik graag, kijk ik anime, en Japan ownt gewoon natuurlijk. :P En Deco, volgens mij ken ik jou, zit/zat jij niet op Animewolken?
Daar zit ik ook. xD
Knijn
12 september 2007, 16:56
Eigenlijk heb je gelijk. ^^ Ik ben een trotse West-Vlaming. \o/ Oostendenaar om precies te zijn. :D
Arrie
12 september 2007, 17:03
Hehe, ik zat ook bij de NGF Eta :P En Aleks, hoe heette jij op NGF?
@Deco, neuj, ik postte niet zo heel veel, ik las vooral en ik kom er ook al niet meer.
Aerival
12 september 2007, 17:17
Eigenlijk heb je gelijk. ^^ Ik ben een trotse West-Vlaming. \o/ Oostendenaar om precies te zijn. :D
o.o ik ben Koksijdenaar, hoi. \o_
Ik zit trouwens ook op Animewolken, onder de naam Mew. x3
TruTh
12 september 2007, 17:20
Waarom komt iedereen uit West-Vlaanderen :'( xD
Aerival
12 september 2007, 17:21
Omdat West-Vlaanderen pwnt.
TruTh
12 september 2007, 17:22
Omdat West-Vlaanderen pwnt.
Daar heb je wel gelijk in xD
Deco
12 september 2007, 17:23
Mja, ben vorig jaar op vakantie aan de Belgische kust geweest en dat was wel leuk. ^^ De Haan is een leuk stadje. =3
Oostende vond ik een kutstad, though. :x En het strand zuigt er ook.
Arrie
12 september 2007, 17:25
Nederland >>>>> Vlaanderen :D
Poekie
12 september 2007, 17:27
@Deco, neuj, ik postte niet zo heel veel, ik las vooral en ik kom er ook al niet meer.
Aleks heette Danve... En die NGF ETA, die was fokking tof. Kreeg alleen geen gehoor van meneer Jeroen 'IWNTMNEYKK?' Remijnse. Als je een nette open brief schreef kreeg je gekanker.
Deco
12 september 2007, 17:32
'IWNTMNEYKK'? Wtf? o.o;
Knijn
12 september 2007, 17:32
Mja, ben vorig jaar op vakantie aan de Belgische kust geweest en dat was wel leuk. ^^ De Haan is een leuk stadje. =3
Oostende vond ik een kutstad, though. :x En het strand zuigt er ook.
Tof. xD Stad zelf kan heel wat beter ja, en het strand, nouja...
@Tsurugi: Hoi. o/
West-Vlaanderen pwnt idd ja. ^^
Arrie
12 september 2007, 17:34
Aleks heette Danve... En die NGF ETA, die was fokking tof. Kreeg alleen geen gehoor van meneer Jeroen 'IWNTMNEYKK?' Remijnse. Als je een nette open brief schreef kreeg je gekanker.
Laat me raden, het begint met I will not tolerate? xD
Poekie
12 september 2007, 17:36
'IWNTMNEYKK'? Wtf? o.o;
"I want money k?"
^____^
Cheriné
12 september 2007, 18:24
Mijn geschiedenis begon bij CV, daar deed ik op mijn twaalfde alsof ik zestien was. Werd er mod en een status ''noob'' opgekregen. Kwam voornamelijk door mijn nick 'Noobkiller' heb ook aardig wat cheats gepost enzo. Heb met Betjo, Noof en Puchii nog veel ge Prisontaled. Na een poosje ging ik naar NGF, was toen dertien ofzo en was voornamelijk actief in Café en CM/FM forum. Bij dee fusie brak de hel los, wij wouden helemaal niet bij die paupers van een GV. Heb Jeroen nog uitgescholden voor achterlijke Hitler nazi ofzo maar werd nieet gebanned. Zat toen ook bij NGF Eta enzo, heb Poekie en Roald zien gebanned worden op GV. Sindsdien was ik niet meer ok GV eigenlijk.
Over mezelf, ik ben Aleks, 15 jaar en heb een passie voor voetbal. Heb ook de rare neiging om alle spellen die over voetbal gaan te kopen/downloaden.. Heb sowieso altijd wel PES, Football Manager en Fifa op m'n PC staan. Sta met name bekend om míjn humorr die nergens op slaat. Sommige diggen het sommigge niet. Luister voornamelijk hiphop, maar niet de mainstream. Ben zelf halfpools omdat mijn moeder pools is. Kan vloeiend Pools en heb in Polen gewoont zo'n twee en haalf jaar.
Dat was het dan, Aleks
PS. Kut toetsenbord.
Lol hee, jou heb ik al een tijd niet meer gesproken xD blijkbaar was ik dus niet de enige die zich ouder voordeed x')
Imperator Maxa
12 september 2007, 19:16
Impe... ehm, Maximus bedoel ik.
Op GV Imperator Maxa. Maar hiet doe ik het anders.
Tegen misvattingen: Dit is NIET de Maxi van NGF, maar Imperator Maxa die daar toen ook actief was. Wat een tegenvaller he :C:
18 jaar, 1e jaars student Geschiedenis aan de RU in Nijmegen.
Lucas
12 september 2007, 19:18
Ik ben Lucas, sommige zullen mij wel kennen...sommige ook niet :p
Ik ben 17 jaar, Wonend te Capelle aan den IJssel en door Noof eigenlijk kennis leren maken met NGF. Ik ben totaal nieuw, maar ik ken bepaalde leden van een ander forum/fora. Ehm...tja....wat valt er nog meer te vertellen. Ik ben een PC gamer en hou van Tactical Shooters. Ik ben een America's Army speler(Honor 23 uit mijn hoofd..maar ik speel ook echt voor de lol). Géén pro gamer, speel wel veel...maar echt puur voor mijn lol.
Roald
12 september 2007, 19:18
Lol hee, jou heb ik al een tijd niet meer gesproken xD blijkbaar was ik dus niet de enige die zich ouder voordeed x')
Natuurlijk niet, ik was net zo goed 12. :o
Verders geloof ik niet dat het nodig is me voor te stellen.
Aleks
12 september 2007, 19:21
Poekel.. Doodwens.. Noof en Danve...
Wie ben ik dan om hier terug te komen!?!?! *vlucht als 'n gek*
Naja.. Ik ben Mark, 19 jaar. Ben 'n Grunneger, Groninger voor de leken.
Kben ook van de oude NGF, niet heel actief maar toch best een tijd daar geweest. Kvond t een te grote last om me aan te melden op GV na de fusie dus verder nooit meer iets gedaan hier. Kben nu terug om Noof een hart onder de riem te steken ofzo Ô_o.. Anyway.. Op NGF heette ik Archaon in allerlei variaties, en -Mark.. kwas vooral in de Battlefield forums actief en later in Graphics en Artwork.
Kben momenteel bezig met een studie Audiovisuele Productie en Fotografie dus kzal wel wat van me laten zien @ GfxNdArtworks kkkkk? Tabee d'r mee..
Ma-ruk-je. _O_
Aleks
12 september 2007, 19:23
Danve/Noob Killer, jeweets.
Markofzo
12 september 2007, 19:36
Ma-ruk-je. _O_
Once in a while.. :o
Kiekeboe.
12 september 2007, 21:02
Hoi.
Naja ik ben te berucht en te lui dus jullie moeten me maar leren kennen.
Ik kom iig uit Friesland en ik ben hier via Noofje.
flappy
12 september 2007, 21:04
Berucht? Laat me niet lachen. Ik ken je niet eens, dus je bent niet berucht.
Imperator Maxa
12 september 2007, 21:06
Misschien alleen in die regio?
Remond
12 september 2007, 21:07
Misschien alleen in die regio?
nope.... ook niet
Deco
12 september 2007, 21:21
Hoi.
Naja ik ben te berucht en te lui dus jullie moeten me maar leren kennen.
Ik kom iig uit Friesland en ik ben hier via Noofje.
Berucht? Op AWF wel ja. x3
Kiekeboe.
12 september 2007, 21:23
Berucht? Laat me niet lachen. Ik ken je niet eens, dus je bent niet berucht.
Berucht voor sommigen en te lui voor anderen. :p
Imperator Maxa
12 september 2007, 22:43
Geschiedenis, daar hou ik van :C:
Noof
13 september 2007, 00:20
Komt goed, Mo. xD
Imperator Maxa
13 september 2007, 10:44
Amen
flappy
13 september 2007, 19:18
Fiat
Aryka
13 september 2007, 21:23
Hip. Ik mag weer iets nieuws belegeren. <3
Nya, ik ben dus Aryka maar sommigen van jullie zullen me kennen als Espy. 14 jaar, woonachtig te Amsterdam waar ik op een elitaire kakschool zit die teveel huiswerk opgeeft. Hihi. Ik zit hier... Omdat Noofje pagvieuws nodig heeft en je toch iets moet doen als je even geen zin hebt om 20 regels Latijn/Grieks/Duits te vertalen~
Op de een of andere manier denk ik dat ik me hier ooit eerder heb aangemeld onder een andere naam.. Maar daar kan ik me ook in vergissen. Mijn geheugen is niet zo best.
Noof
13 september 2007, 21:26
Heuj, je deed het vrijwillig. Ik dwong je niet. o.o
Imperator Maxa
13 september 2007, 21:27
Welkom. ;)
Aryka
13 september 2007, 21:29
Heuj, je deed het vrijwillig. Ik dwong je niet. o.o
Maakt niet uit hoor Noof, ik hou nog wel van je. <3
Imperator Maxa
13 september 2007, 22:25
Een legende!
Vinsento
13 september 2007, 23:06
Hoi.
Ik ben Vincent, sommige zullen me wss kennen als.. Well, niet.
To be honest, ben ik quite nieuw in dit fora-gedoe, ik zal mijn weg dus nog moeten vinden x].
Meh, as I said, mijn naam is Vincent, 14 jaar, woon in Limburg, ergens te Sittard.
Momenteel doe ik Atheneum 3, mijn hobbies zijn well, irrelevant.
Kortom; Hoi! :rolleyes:
Kiekeboe.
14 september 2007, 00:29
Hoit Vincent a.k.a. Legendvin op AWF. n.n
Hoi Espy.
Aerival
14 september 2007, 14:16
sommige zullen me wss kennen als.. Well, niet.
Als LegendVin wil je zeggen? n.n
Ook hoi @Espy. \o_
Vinsento
14 september 2007, 16:32
Oh, en wie mogen jullie dan wel niet zijn? :l
Besides, op AWF ben ik ook vrij recent, dus dat is ook niet echt contradictory met m'n statement. =D
En hoe heb jij je weg hiernaartoe gevonden als ik vragen mag? =D
Euh, I recall dat ik in het Dagelijks Meevallers topic op AWF iets met NGF zag, en ik was wel nieuwsgierig met wat het was, en van het een kwam het ander. o.o
Aerival
14 september 2007, 16:36
Oh, en wie mogen jullie dan wel niet zijn? :l
Ik ben Mew, en Kiekeboe is Lionking. =P
LiL
14 september 2007, 20:46
hey hey,
ben lil
ben antwerpse vrouw
ben me aan het vervelen
heb zin in een feestje........
meer weten ==> ask!!!!
Dee
14 september 2007, 23:48
Ha ik ben Dee, sommige kennen me misschien als H!dEEo, maar ik wou het dit keer simpel houden.
Ik speel games, kijk anime, en lees manga.
En op school doe ik Multimedia IT op het moment.
Zijn er verder nog vragen?
Imperator Maxa
15 september 2007, 00:00
Bekende namen! :0)
Imperator Maxa
15 september 2007, 10:21
Kermissen, dure hobby :C:
Noof
15 september 2007, 10:28
Laat ik me ook weer voorstellen.
Zo'n 4/5 jaar geleden kwam ik ook al op NGF met de naam SSJGogeta15 (was toen ook 15), toen werd ik al forumbeheerder van het DragonballZ-forum (zou dat nog bestaan?:eek:.
http://www.nationalegamingforums.nl/forumdisplay.php?f=284 ^^
Goggie
15 september 2007, 11:17
Kermissen, dure hobby :C:
Valt nog mee. Nu vooral aangezien ik gewoon gratis onbeperkt in mijn favoriete attractie mag ^^
Ronald
16 september 2007, 15:48
k was in die tussentijd sitebeheerder geweest van CheatVillage die dus later in beslag genomen door een op hol geslagen netwerkbeheerder :p.
Mijn oude baas op CV. :D
Dark-Daxter
16 september 2007, 15:57
Fok jullie, ik heb geen introductie nodig, noem het arrogantie. (K)
Ice_Blade
16 september 2007, 16:01
Fok jullie, ik heb geen introductie nodig, noem het arrogantie.
Kijk, dat is dan duidelijk...
en als jou huidige postcount met hetzelfde tempo stijgt als voorheen, dan kent iedereen hier je snel genoeg weer ;)
Dark-Daxter
16 september 2007, 16:05
Hehe, dat niveau haal ik denk ik niet meer. :(
Scythia
16 september 2007, 16:43
Goedendag, waarde dames en heren
Ik ben dus Rik (Beter bekend als Scythia ;) ), kwam toen ik 12 was op NGF (nog maar een paar maandjes meegemaakt dus). Postte op GV vooral in het LotR forum en het Total War forum (wss de enige die me kennen, ben niet zo bekend op GV ^.^). Nja, zit in de derde klas Atheneum, ben nu veertien jaar, woon in de Achterhoek, houd veel van games, tafeltennis en tekenen.
Ziezo, dat ook weer achter de rug.
Johzimitzu
16 september 2007, 16:49
Voormalig Tekken, F1 en NFS moderator.
Ben hier omdat m'n account nog bleek te bestaan en ik wou kijken of ik m'n wachtwoord kon raden. Maar ik betwijfel dat ik hier actief ga worden. M'n lekkerlopende Tekken site slurpt redelijk wat tijd op en andere dingen zoals m'n studie zijn ook tijdrovend.
Roy
16 september 2007, 16:50
Ik ben Roy. Ex beheerder/profielmanager/forummanager van het oude NGF. Ben gestopt vanwege onenigheden met de een en ander en toen gelijk een hoop minder actief geworden. Kheb me hier aangemeld met de hoop dat NGF weer op het 'oude niveau' komt :rolleyes:
S117
16 september 2007, 17:28
Hallo, ik ben S117 (de 's' is hierbij een afkorting, halo-kenners weten wat ik bedoel) Ik ben ooit wel eens lid geweest van NGF, toen was ik 12 (ooh, illegaal) Ik heette toen R.A.Commander.
Anyway, NGF is gewoon een gezellig forum, en ik ben blij dat het weer terug is!
N!ELS
16 september 2007, 19:15
Hoi ik ben Niels.
Iedereen kent me wel, denk ik.
Ik ben voor IPB. Want vBulletin zuigt.
Kan iemand de oude skin van NGF even in 2seconden maken ?
Roald
16 september 2007, 19:36
Hoi ik ben Niels.
Iedereen kent me wel, denk ik.
Ik ben voor IPB. Want vBulletin zuigt.
Kan iemand de oude skin van NGF even in 2seconden maken ?
Ik heb William er ook al op geattendeerd dat niemand vBulletin wil. :(
Noof
16 september 2007, 19:54
Ik heb William er ook al op geattendeerd dat niemand vBulletin wil. :(
Alleen zijn licenties niet gratis.
Dark-Daxter
16 september 2007, 20:22
Investeer dan. :(
Noof
16 september 2007, 20:23
Investeer dan. :(
Doneer?
Ice_Blade
16 september 2007, 20:26
IPB != cheap...
Prijzen (http://www.invisionpower.com/community/board/purchase.html)
Maar ik denk dat als iemand dat bedrag doneert dat NGF snel genoeg is overgezet. B)
Roald
16 september 2007, 20:33
Alleen zijn licenties niet gratis.
Alles t/m v1.3 final is gratis hoor. Vind 1.3 sowieso de beste versie tot op heden...
Bartjee
16 september 2007, 20:40
Nou wie mij niet kent, is nooit op de forum geweest. Bekend als: Link/LeKordes/Kordes/Leky/Bartjee
Sinds het begin ( toen nog retro blauwe forums van gv ) was ik hier al bekend. Het jaar 2000 (Want ik kwam hier terecht omdat ik vast zat met Zelda Seasons ) ik was dus 10 jaar oud toen ik op de forums zat xD Ik ben in de tussentijd mod/beheerder geweest, geband door spellingsfouten ( wat onzin was natuurlijk ) en ik ben sinds vandaag weer terug dus op NGF te vinden in het Wii-forum en hier.
Johzimitzu
16 september 2007, 20:42
Alles t/m v1.3 final is gratis hoor. Vind 1.3 sowieso de beste versie tot op heden...
Zo goed dat je in een paar seconden Google allerlei methodes ziet hoe je IPB 1.3 kan hacken.
Overigens vind ik 6 maanden IPB voor €216 belachelijk duur.
Private-Ryan
16 september 2007, 20:43
Nou Noof, doe er wat mee. :D
Roald
16 september 2007, 20:50
Zo goed dat je in een paar seconden Google allerlei methodes ziet hoe je IPB 1.3 kan hacken.
Overigens vind ik 6 maanden IPB voor €216 belachelijk duur.
De oplossing in de vorm van patches zijn net zo makkelijk te vinden met google. ;)
Noof
16 september 2007, 21:00
Mwah, ik heb betere ervaringen met vBulletin dan met IPB. vBulletin is gewoon stukken minder kwetsbaar, dat zie ik op meer dan genoeg plekken.
Gezien zelfs ik nog IPB 2.0 kan hacken.. :/ Ik heb geen vertrouwen in 1.3, hoeveel patches er ook mogen zijn.
Roald
16 september 2007, 21:46
Ik zou hier geen introductie nodig moeten hebben, maar doe het toch maar effe.
Waar te beginnen? Bij het begin dan maar. Begin 2004 kwam ik ene Roald tegen, niet helemaal onbekend hier. Die Roald had het de hele tijd over een ownage forum genaamd NGF. Zodoende ben ik er terecht gekomen. In het begin alleen actief op het Pokémon en Golden Sun forum. Daarna enkele maanden inactief geweest, daarna werd ik ook actief in andere delen van het forum. Rond die tijd kwam ik ook op andere forums en gek genoeg was Noof er altijd lid. Enkele forums daarvan zijn EA, AWF en PCGS. Toen kwam in 2005 de veelbesproken fusie. Ook ik was er tegen, maar ben toch maar gebleven op GV. Mede dankzij de gezelligheid in de forums (oh nee, communities). Eigenlijk kwam ik alleen nog maar voor het Maple forum. In december 2006 vertrok Laura en werd ik medewerker van het Pokémon forum. Amper een maand later kreeg ik een ban. Waarvoor? Ik zou Jeroen's account hebben gehackt xD
Afijn, iedereen wist toch wel dat ik het niet gedaan had. Heb dus een maandje rondgelopen met een dubbelaccount, dan vreemd genoeg pas werd gebanned toen m'n main account unbanned werd. Iedereen, ook Jeroen, wist dat ik het was. Even later hield Sjeng aka Yves en Renate, die het Pokémon forum van Lau had overgenomen, er ook mee op. Niemand was oud genoeg of ze hadden er te weinig verstand van. Zodoende werd ik beheerder, ondanks dat ik meerdere bans heb gehad binnen die 6 maanden. En om aan te geven hoe snel je een forum krijgt nadat je hem aangevraagd: Ik heb nu pas m'n Fire Emblem forum gekregen die ik op NGF had aangevraagd. Helaas is er geen leven in te krijgen.
Genoeg over GV :P Ik ben inmiddels 18 jaar en woon nog steeds in het zelfde dorpje op de Veluwe. Ik heb al een jaar of 10 een sorrt dikke buik syndroom ofzo. Vroeger had ik wel overgwicht, maar nu alleen nog de dikke buik :P
Ik doe eigenlijk niet veel anders dan computeren want ik heb verder toch niks te doen. Ik ga 3 dagen per week, 2 uur per dag naar school. Ik speel graag RPG's zoals Pokémon, MapleStory, Fire Emblem en Golden Sun, maar ik ben ook wel altijd in voor een potje racen of Smashen.
Qua muziek heb ik een brede smaak, maar ik luister in de praktijk bijna alleen maar trance.
Oh ja, Jeroen R ownt _O_ Jeroen Rengers natuurlijk.
Andere bekende nicks van me zijn Solstice, Kyogredude, Perakos en Delphion.
Ik begon je verhaal te lezen en had geen idee wie je was. :o Maar die nicknames riepen herinneringen op, volgens mij heb ik je ooit eens getroffen via Pokémon netbattle. :o
Ice_Blade
16 september 2007, 21:47
Ik begon je verhaal te lezen en had geen idee wie je was. :o Maar die nicknames riepen herinneringen op, volgens mij heb ik je ooit eens getroffen via Pokémon netbattle. :o
Pas toen ik Solstice las herkende ik wie het was :p
Jari
16 september 2007, 21:53
Dat zelfde idee had ik dus ook.
Pas toen ik Solstice las herkende ik wie het was :p
Ik ken jou eigenlijk niet, alleen bij huidige naam en ik weet dat je op NGF zat.
Ice_Blade
16 september 2007, 22:16
Dat zelfde idee had ik dus ook.
Ik ken jou eigenlijk niet, alleen bij huidige naam en ik weet dat je op NGF zat.
Ik ben een hele tijd Forum Manager geweest hier, ben op een gegeven moment gestopt omdat ik niet goed met Jeroen overweg kon...
Roald
16 september 2007, 22:19
Ik ben een hele tijd Forum Manager geweest hier, ben op een gegeven moment gestopt omdat ik niet goed met Jeroen overweg kon...
William, doe onze Ice_Blade 'es promoveren tot FM...
Jari
16 september 2007, 22:20
Wie wel? :/
Om een of andere reden haat hij mij, dus haat ik hem ook.
Acradavos
16 september 2007, 23:28
Hoowj. :C:
Ice_Blade
16 september 2007, 23:31
Kuuuuuuut! jij ookal hier...
Ja, dan ga ik weer weg hoor :p
j/k
Acradavos
16 september 2007, 23:34
:(
Ik heb geen zin om mijn levensverhaal hier op dit moment neer te zetten. Doe ik morgen wel. Eerst m'n FTP aan de gang zien te krijgen. =)
Imperator Maxa
16 september 2007, 23:36
Hier weer de oude naam?
Oente
16 september 2007, 23:36
Ik ben ook terug, als de mensen mij hier nog kennen!? (H)
Noof
16 september 2007, 23:37
OENTEEE
Ja jou ken ik nog :D Altijd van RCT, toch?
Imperator Maxa
Klint me niet bekend... :o
Oente
OENTEEE
Ja jou ken ik nog :D Altijd van RCT, toch?
Precies, en van CM/FM. :D
Moniek
16 september 2007, 23:38
Goedeavond <3
Sommige van jullie zullen me al kennen van GV/GN. Ik heb me een aantal jaren geleden op GV geregistreerd en dat was altijd wel gezellig. Na de fusie is het toch snel bergafwaarts gegaan en heb ik op verschillende fora rondgehangen. Nu ga ik het hier eens proberen :').
Voor de mensen die me nog niet kennen: Ik ben Moniek, 19 jaar en ik studeer (en alles wat daar bij hoort) in Maastricht. Ik zit nu in mijn derde jaar en ik ben fijn stage aan het lopen.
Verder nog iets? :P
Imperator Maxa
16 september 2007, 23:41
Jou ken ik!
Jij zat in mijn voorsteltopic op GV vlak voor de fusie... en later ook GN inderdaad...
Welcome!
Acradavos
16 september 2007, 23:44
Moniek, heb je een foto? <3
Moniek
16 september 2007, 23:46
Kijk maar op GV ofzo, heb er daar toendertijd genoeg neergegooid :')
Bart
16 september 2007, 23:54
Nou wie mij niet kent, is nooit op de forum geweest. Bekend als: Link/LeKordes/Kordes/Leky/Bartjee
Sinds het begin ( toen nog retro blauwe forums van gv ) was ik hier al bekend. Het jaar 2000 (Want ik kwam hier terecht omdat ik vast zat met Zelda Seasons ) ik was dus 10 jaar oud toen ik op de forums zat xD Ik ben in de tussentijd mod/beheerder geweest, geband door spellingsfouten ( wat onzin was natuurlijk ) en ik ben sinds vandaag weer terug dus op NGF te vinden in het Wii-forum en hier.
Nee, toch ken ik je niet... :D Zal wel komen doordat je meer op Nintendo-fora hebt gezeten.
<knip knip>
Oh ja, Jeroen R ownt _O_ Jeroen Rengers natuurlijk.
Andere bekende nicks van me zijn Solstice, Kyogredude, Perakos en Delphion.
Als je nou ff eerder had gezegd dat je Solstice heette, dan had ik dat hele verhaal niet hoeven lezen. xD
Hoowj. :C:
Oh no! :(
Acra ziet ook een vrouwennaam hoor. _O-
Man, man, man....
Ik ben ook terug, als de mensen mij hier nog kennen!? (H)
Hé Oente jou ken ik ook nog wel. Als ik me niet vergis heb jij een tijd terug ook nog op PCGS rondgehangen, right?
Edit: Ik zie dat je al zo'n anderhalf jaar niet meer op PCGS hebt ingelogd, maar goed, ik kende je dus nog wel. :P
Edit 2: Hé Scorp, jou ook al een tijdje niet meer gezien... Welcome back.
Dark-Daxter
16 september 2007, 23:58
Hoer, je noemt mij geeneens. =(
Ice_Blade
17 september 2007, 00:00
en dat is niet meer dan terecht :p
Te lui om je voor te stellen, sjongje jonge ;)
Dark-Daxter
17 september 2007, 00:02
Hoi, ik ben geil.
Noof
17 september 2007, 09:05
En ook hier is het gezellig geweest. Topic gesplitst naar "Het Nostalgie Topic".
Defis
17 september 2007, 10:13
Welkom (back) iedereen ;o
2005
17 september 2007, 10:38
Hoi. Ik ben Nick. Op GV sta ik geregistreerd onder de naam Supermanick. Heb heel NGF niet meegemaakt.
Doei.
Easley
17 september 2007, 16:59
Goedeavond <3
Sommige van jullie zullen me al kennen van GV/GN. Ik heb me een aantal jaren geleden op GV geregistreerd en dat was altijd wel gezellig. Na de fusie is het toch snel bergafwaarts gegaan en heb ik op verschillende fora rondgehangen. Nu ga ik het hier eens proberen :').
Voor de mensen die me nog niet kennen: Ik ben Moniek, 19 jaar en ik studeer (en alles wat daar bij hoort) in Maastricht. Ik zit nu in mijn derde jaar en ik ben fijn stage aan het lopen.
Verder nog iets? :P
Was jij niet diegene die van die ellenlange verhalen postte in het Nieuwtjes over Jezelf topic op GV? Ze gingen oa over dat je onterecht geband werd op bepaalde fora. Of verwar ik je nu met iemand anders?
Ik ben Michel, 17 jaar en ik zit op dit moment in het laatste jaar van het VWO. Ik heb het NGF net niet meegemaakt, kwam op GV terecht net na de fusie al ben ik wel via een NGF-link op GV gekomen. Op GV ben ik med van het zeer dode PC-Center. Mijn hobbies zijn Anime & Manga kijken/lezen, een poging doen tot meer over PC Hard- en Software te weten komen en menig goede Amerikaanse serie volgen. Dat is het wel zo'n beetje ;) Als je vragen hebt schiet ze maar af.
Smashingdude
17 september 2007, 17:32
Kijk maar op GV ofzo, heb er daar toendertijd genoeg neergegooid :')
Ik heb nog wel een foto van jou denk ik...
Ook met vlaai (die was heerlijk btw) enzo. :D
[SDC] Cubefanatic
17 september 2007, 18:27
Nou, deze knappe jonge bronzen god komt zijn gezicht ook eens laten zien.
- [SDC] Cubefanatic
- 19 Lentes jong
- Genoeg opleidingen, momenteel werk
- Verslaafd aan PC hardware en lanparties
- Abbo op de Donald Duck
Verder nog iets?
Smashingdude
17 september 2007, 18:30
Cubefanatic;1246219']
Verder nog iets?
Je bent vergeten erbij te vertellen dat je pr0n-addictz0r bent. :rolleyes:
Private-Ryan
17 september 2007, 18:32
Hoi, ik ben geil.
Hoi, ik ben Daniel. :o
[SDC] Cubefanatic
17 september 2007, 18:33
Bwa, heb maar iets van 425GB porno op me pc staan, valt toch best mee?
Arrie
17 september 2007, 18:38
Hmm, dan is er volgens mij wel heel wat bijgekomen, ik dacht dat het half jaartje terug iets van 350GB was ofzo. xD
Easley
17 september 2007, 18:46
Cubefanatic;1246240']Bwa, heb maar iets van 425GB porno op me pc staan, valt toch best mee?
Je hebt zeker pas een grote schoonmaak gehouden? En die ava....te eng.
2005
17 september 2007, 18:49
Cubefanatic;1246219']Nou, deze knappe jonge bronzen god komt zijn gezicht ook eens laten zien.
- [SDC] Cubefanatic
- 19 Lentes jong
- Genoeg opleidingen, momenteel werk
- Verslaafd aan PC hardware en lanparties
- Abbo op de Donald Duck
Verder nog iets?
Waar staat SDC voor?
Remond
17 september 2007, 18:53
ook hoi cube :'-)
het word nog gezellig hier :D
Lionheart
17 september 2007, 18:55
Ik ben er ook =). Mijn echte naam is Maarten, ik woon in Breda, en ben 16 jaar oud. Bij het vorige NGF zat ik alleen maar in het Star Wars forum (wat toen erg populair was, maar op GV is het helemaal in elkaar gezakt), maar ik denk dat ik nu vooral in het G&A forum actief zal zijn.
Arrie
17 september 2007, 19:12
Waar staat SDC voor?
Smash(ingdude) Delta Cube(Fanatic)
Zij drie waren van GN vertrokken, en hadden een nieuw forum gesticht, de SDC-clan ofzo.
S117
17 september 2007, 19:14
Greetz. Hey, is dat nou eig leuk, Avatar? Anime-wannabe :D
Easley
17 september 2007, 19:14
Ohw, ik dacht voor de Social Dating Club xD
Moniek
17 september 2007, 19:27
Was jij niet diegene die van die ellenlange verhalen postte in het Nieuwtjes over Jezelf topic op GV? Ze gingen oa over dat je onterecht geband werd op bepaalde fora. Of verwar ik je nu met iemand anders?
Nee, dat was ik niet :')
Neemt niet weg dat ik af en toe behoorlijk onzinnige verhalen heb :')
@ Smash: Houd die foto's bij je :|
[SDC] Cubefanatic
17 september 2007, 19:44
Officieel staat SDC nergens voor. Na wat brainstormen kwamen we erop en zijn we een eigen forum begonnen omdat een of andere naaier uit Kuthol z'n eigen forum verziekt had. Loopt niet eens zo overdreven slecht :)
Hmm, dan is er volgens mij wel heel wat bijgekomen, ik dacht dat het half jaartje terug iets van 350GB was ofzo. xD
Is nog eventjes 700+GB geweest hoor :)
Arrie
17 september 2007, 19:45
Cubefanatic;1246285']Officieel staat SDC nergens voor. Na wat brainstormen kwamen we erop en zijn we een eigen forum begonnen omdat een of andere naaier uit Kuthol z'n eigen forum verziekt had. Loopt niet eens zo overdreven slecht :)
Wil je zeggen dat het puur toeval is dat het de beginletters van de nicks van de drie oprichters zijn?
[SDC] Cubefanatic
17 september 2007, 19:50
Nee, daar is het wel een beetje van gekomen. Maar officieel staan ze er niet voor :)
Lionheart
17 september 2007, 20:14
Greetz. Hey, is dat nou eig leuk, Avatar? Anime-wannabe :D
Het heeft een goed verhaal, de laatste series tenminste. :p . En zolang je ze maar niet in het Nederlands kijkt -.-
S117
17 september 2007, 20:35
lolz, is dat zo erg? Nouja, ik weet dat 4kids iig ALLES wat maar het kleinste beetje geweld of sex inhoud eruit knipt, dus eig hoefde ik dat nieteens te vragen.. Gelukkig maar ook helaas komt Naruto op Jetix, want Jetix is van
4kids geloof ik. Aan de andere kant: 't is wel leuk om Naruto eindelijk eens echt op tv te zien.
Easley
17 september 2007, 20:41
lolz, is dat zo erg? Nouja, ik weet dat 4kids iig ALLES wat maar het kleinste beetje geweld of sex inhoud eruit knipt, dus eig hoefde ik dat nieteens te vragen.. Gelukkig maar ook helaas komt Naruto op Jetix, want Jetix is van
4kids geloof ik. Aan de andere kant: 't is wel leuk om Naruto eindelijk eens echt op tv te zien.
Naruto die na de Zabuza-saga redelijk tegenvalt (al helemaal na chuunin examen maar dan leven in Nederland al ondertussen in 2012 ofzo) dat door de Amerikanen al 50x gecensureerd + NL-stemmen? Ik zou ter plekke sterven ofzo :P
S117
17 september 2007, 20:52
Toch is het zo.. en binnenkort al! Het stond in een megazine. Maar laten we deze praat ff doorzetten op het anime forum, daar is al een topic over naruto, en dit is het verkeerde topic :')
flappy
17 september 2007, 21:42
http://img.search.com/thumb/e/eb/Dexterdeedee.gif/250px-Dexterdeedee.gif
D-D?
Ice_Blade
17 september 2007, 22:16
http://img.search.com/thumb/e/eb/Dexterdeedee.gif/250px-Dexterdeedee.gif
D-D?
De gelijkenis is schrikbarend :eek:
Private-Ryan
17 september 2007, 22:26
Mythic nu toch ook! :hail:
Oh wacht.. Die smiley bestaat niet hier..
2005
17 september 2007, 22:38
@ tekeningen: beetje dark allemaal, wel mooi, maar een beetje veel van hetzelfde. Zwart-wit is stijlvol, maar kleurgebruik is ook toegestaan.
Mythic_Slayer
17 september 2007, 22:44
@ Benihime: dit is alleen van vakantie; ik zal morgen we wat andere dingen posten (als ik het niet te druk heb). En daarnaast houd ik niet echt van inkleuren xD
[EcLiPSe]
17 september 2007, 23:05
Hmm, ik gok dat toch een deel van NGF mij niet kent, op GV wel. Ik ben ooit gestart op NGF, als rookie bij het Rollercoaster Tycoon Forum _0-. De naam die ik het langst heb is Eclipse, zo heet ik ook nog op GV, daar beheer ik de Age of Empires/Mythology Community en destijds ook al op NGF. Sinds kort ben ik ook beheerder van de Playstation 3 Community.
In real-life heet ik Daniël, ik ben 18 jaar en ik zit in het 2e jaar van een ICT-Beheerder opleiding (MBO Niveau 4). Heb Havo gedaan wat ik niet gehaald heb en ik ben gek. Er was een tijd dat ik veel gamede, maar dat is nu wat minder. Mijn favoriete game-genre is RTS, maar ik kan ook wel shooters en racers spelen, ook games als GTA. Verder internet ik aardig veel en doe gek met vrienden. Star Mick is er één van.
Nou ja, heb je nog stomme vragen, kom maar op!
Ice_Blade
17 september 2007, 23:15
Nou ja, heb je nog stomme vragen, kom maar op!
Is dit ook een stomme vraag?
Dark-Daxter
17 september 2007, 23:16
De gelijkenis is schrikbarend :eek:
De originaliteit ook.
[EcLiPSe]
17 september 2007, 23:48
Is dit ook een stomme vraag?
Nee, QFT juist :D
Lame, die emo's moeten écht anders xD.
Star Mick
17 september 2007, 23:51
Ik vond Eclipse wel leuker staan dan Aco Born btw :(
Stomme vraag: Waarom heb je je nickname veranderd? :confused:
[EcLiPSe]
17 september 2007, 23:55
Omdat ik eens anders wil zijn, ik weet niet wie ik ben, ik ben op zoek, ik zoek de waarheid, ik zoek íéts. Op elke plek iets of iemand anders.
Ik zoek te lang :(
Dark-Daxter
18 september 2007, 00:22
Eclipse suites you better...Aco Born...dat is gewoon niets. :confused:
Ice_Blade
18 september 2007, 00:49
en dan wel eclipse zoals het was
[EcliPse] ofzo :)
[EcLiPSe]
18 september 2007, 01:17
Eclipse suites you better...Aco Born...dat is gewoon niets. :confused:
Eerst eens kijken hoe lang ik het hier volhoud xD.
en dan wel eclipse zoals het was
[EcliPse] ofzo :)
[EcLiPSe], briljante tijd. Maar ik ben al een tijd van die naam afgestapt en die komt ook niet meer terug..
Bartjee
18 september 2007, 01:28
Omdat ik eens anders wil zijn, ik weet niet wie ik ben, ik ben op zoek, ik zoek de waarheid, ik zoek íéts. Op elke plek iets of iemand anders.
Ik zoek te lang :(
Ken het, ik heb ook besloten om met een andere nickname ( me 6e ongeveer) door het leven te gaan =(
Jari
18 september 2007, 02:48
Ondertussen heb ik ook weer een nieuwe naam, Delphion dus. Maar voor de nostalgie heb ik gewoon weer Jari gedaan.
En stel je voor... dat ik het niet had gedaan.
Scorpio_LME
18 september 2007, 03:10
Stel je voor dat je je niks kan voorstellen en ik je het voorstel geef om je voor te stellen dat je jezelf voorstelt en je daarna pas voorstelt dat je eigenlijk helemaal niet kan voorstellen, waardoor je jezelf niet kan voorstellen dat je jezelf toch eigenlijk wel hebt voorgesteld.
Snapez-vous??? :D
Ik stel voor om mezelf voor te stellen en ik ben: Scorpio_LME
:)
S117
18 september 2007, 16:56
Stel je voor dat je je niks kan voorstellen en ik je het voorstel geef om je voor te stellen dat je jezelf voorstelt en je daarna pas voorstelt dat je eigenlijk helemaal niet kan voorstellen, waardoor je jezelf niet kan voorstellen dat je jezelf toch eigenlijk wel hebt voorgesteld.
Snapez-vous??? :D
Eh, nee.. :p
Anyway, welkom!
Aeris
18 september 2007, 17:01
Ik ben Aeris (Tim irl) en heb een hele tijd op GV gezeten, maar ik las dat NGF terug was en ben even gaan kijken enzo.. Ja...
Smashingdude
18 september 2007, 17:43
.. Ja...
Inderdaad.
S117
18 september 2007, 18:33
Gaan we nou een beetje sarcastisch zitten doen? <_< :p
Het is toch gewéldig dat NGF er weer is? :D
Smashingdude
18 september 2007, 18:48
Ja. :wub:
[EcLiPSe]
18 september 2007, 20:04
Ondertussen heb ik ook weer een nieuwe naam, Delphion dus. Maar voor de nostalgie heb ik gewoon weer Jari gedaan.
En stel je voor... dat ik het niet had gedaan.
Hmm, volgens mij heb ik nooit geweten dat Solstice de eigenlijke Jari was xD :whie:
Jari
18 september 2007, 20:26
Blijkbaar is Noof nog de enige die dat wel weet o_O;;
Oh, en misschien nog een paar AWFers.
Arrie
18 september 2007, 20:28
Ik wist het ook hoor.
Star Mick
18 september 2007, 20:30
Ik moet me ook nog voorstellen.
Ik heet in real life Michael. Ben 17 jaartjes jong. En ben nog steeds depri dat NGF toendertijd verdwenen was :(
Imperator Maxa
18 september 2007, 20:35
Het is weer goed als de oude software terug is. (A)
Arrie
18 september 2007, 20:36
En de oude felblauwe achtergrond? :C:
Imperator Maxa
18 september 2007, 20:38
Dit doet me toch iets te veel aan GV denken...
Latios
18 september 2007, 20:54
Boeh.
S117
18 september 2007, 21:09
Ook hallo
Private-Ryan
18 september 2007, 21:16
Boeh.
Schrik.
Smashingdude
18 september 2007, 21:38
Boeh.
Lol ik woon dicht bij jou. :mellow:
Ice_Blade
18 september 2007, 21:40
:ehm: En dat is positief?
(Latios, doe voortaan altijd je deur op slot :XD:)
:p
Jari
18 september 2007, 21:41
Boeh.
Hey schatjuh <3
Ik wist het ook hoor.
Jij bent een AWFer ._.
Easley
18 september 2007, 21:51
En bij mij :mellow:
En wat nog erger is. Ik heb vroeger in M'sluis gewoond dat is nog dichterbij :mellow:
[EcLiPSe]
18 september 2007, 22:32
En wat nog erger is. Ik heb vroeger in M'sluis gewoond dat is nog dichterbij :mellow:
OMG, daar woon ik nog steeds.
*Bangt* :ph34r:
Smashingdude
18 september 2007, 22:41
*evil grin*
*neemt de veerpont*
Imperator Maxa
18 september 2007, 23:08
Ik woon nergens in de buurt :C:
TruTh
19 september 2007, 16:15
Ik woon nergens in de buurt :C:
Ik ook niet :0)
Arrie
19 september 2007, 16:39
Ik woon in de buurt van S117. :C:
Veel te dicht in de buurt eigenlijk. :gosh:
En Jari, dat is waar ja, maar ik ben niet echt actief daar. Af en toe kom ik eens langs.
S117
19 september 2007, 17:11
Ik woon in de buurt van S117. :C:
Veel te dicht in de buurt eigenlijk. :gosh:
eens langs.
Ja, vind ik ook, dank je. Het is al erg genoeg om jou soms op school te moeten zien, en dan woon je ook nog zo dicht bij me in de buurt! Ik doe 's nachts geen oog meer dicht!! :wacko
Ronald
19 september 2007, 18:17
Ik woon te dicht bij Dhr. P. Oekz0rz.
2005
19 september 2007, 18:19
Ik woon dicht bij RnR, voor zover ik weet.
Joost
21 september 2007, 15:36
Ben jij Solstice :o
Ook nooit geweten terwijl jij ook al een tijdje meedraait op PCGS :ehm:
Defis
21 september 2007, 15:55
Ik wist het ook wel xD
Ik woon vrij dicht bij Poekie. Groningen is niet zo groot x3
[SDC] Delta.
21 september 2007, 17:11
Name's Delta., irl TJ.
Ben 17 jaar, woon in Flevogat, wat later Oostenrijk zal worden. ^^
Ben inmiddels bezig met een Koksopleiding, en Tales of an Empire.
Eh.. Ik ben hier maar eens gekomen op aanvraag van Smashingdude, ookal heeft Arrie ook al meerdere malen gezeikt, en is mede-metalhead Queenfan en NL-hater Cubefanatic hier ook.
Ik hou van zwaarden, mezelf, en meer.
Ik haat de mensheid, en meer.
Voor de rest vraag je 't maar. =P
Smashingdude
21 september 2007, 17:12
Moet je poepen? :0)
[SDC] Delta.
21 september 2007, 17:13
*Note to self: Zet dat niet meer neer.*
Eh, nee. Misschien straks, na 't eten..
Arrie
21 september 2007, 17:15
ookal heeft Arrie ook al meerdere malen gezeikt
Ik vroeg het netjes hoor. :gosh:
[SDC] Delta.
21 september 2007, 17:18
Dat zeg ik, zeiken.
Joost
21 september 2007, 17:56
Welkom, oud NGF-er?
Kan me jou niet echt herinneren :)
[SDC] Delta.
21 september 2007, 18:59
Hmz, kan kloppen. Was meer actief in SW gedeelte.
Maar ben begonnen als Sarcharon. ^^ (Zonder de punt =P)
TruTh
21 september 2007, 20:11
Name's Delta., irl TJ.
Ben 17 jaar, woon in Flevogat, wat later Oostenrijk zal worden. ^^
Ben inmiddels bezig met een Koksopleiding, en Tales of an Empire.
Eh.. Ik ben hier maar eens gekomen op aanvraag van Smashingdude, ookal heeft Arrie ook al meerdere malen gezeikt, en is mede-metalhead Queenfan en NL-hater Cubefanatic hier ook.
Ik hou van zwaarden, mezelf, en meer.
Ik haat de mensheid, en meer.
Mij niet vergeten hoor :wub:
[SDC] Delta.
21 september 2007, 20:14
Jij hebt nooit wat erover gezegd, trut. :C:
TruTh
21 september 2007, 20:18
Jij hebt nooit wat erover gezegd, trut. :C:
Ermmmm...ik heb wel gezegd dat NGF terug was hoor :happy: Denk ik :XD:
Stefan
22 september 2007, 17:13
De naam is Stefan, 20 jaar. Woonachtig in Tilburg. Bezig aan een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit van Tilburg.
Kwam op NGF op 29 mei 2003. Heb in de crew gezeten op NGF en CV, op GV nu nog alhoewel niet met alle vorige taken. Schijnbaar moeten admins ineens telefoneren nadat het 3 jaar zonder kon, ach.
Ben zo'n beetje verslaafd aan anime/manga, dus in die sectie zul je me misschien wel weer terugzien.
Luister verder elk vrij minuutje naar muziek.
Ik vergeet nog wat.
Owja.
Hoi. :C:
Arrie
22 september 2007, 17:20
Stefan! =D Waar is je schattige poesje? =(
En hoi terug! :C:
Stefan
22 september 2007, 17:22
Heb nu een ander pluizig geval. Ook goed? o.o
Imperator Maxa
22 september 2007, 17:23
Poesje terug! :gosh:
Noof
22 september 2007, 17:27
Schteef! \o/
Stefan
22 september 2007, 17:30
Zo dan. Poesje!
Noof
22 september 2007, 17:34
I remember that one. o.o
Dark-Daxter
22 september 2007, 17:52
Awwwww. Hoi!
icebliss
22 september 2007, 19:13
Verder game je maar heel af en toe inderdaad, meneer ik-heb-Bioshock-in-een-week-uitgespeeld :ehm:
Dark-Daxter
22 september 2007, 19:21
Ik ben de grootste blur fan. =D :0) :C: :) :D
Eufzeu.
Arrie
22 september 2007, 19:23
Van Blur als persoon, of van de band Blur, of van het effect? :C:
Easley
22 september 2007, 19:34
De naam is Stefan, 20 jaar. Woonachtig in Tilburg. Bezig aan een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit van Tilburg.
Kwam op NGF op 29 mei 2003. Heb in de crew gezeten op NGF en CV, op GV nu nog alhoewel niet met alle vorige taken. Schijnbaar moeten admins ineens telefoneren nadat het 3 jaar zonder kon, ach.
Ben zo'n beetje verslaafd aan anime/manga, dus in die sectie zul je me misschien wel weer terugzien.
Ik vergeet nog wat.
Owja.
Hoi :C:
Imperator Maxa
22 september 2007, 20:04
Jules, 17 jaar oud, studeer kunstmatige intelligentie (meeste gamers zullen wel weten wat het is maar toch: http://www.ru.nl/studereninnijmegen/opleidingen/bachelor/opleidingen_per/faculteit_der_2/kunstmatige/ ) aan de Raboud Universiteit in Nijmegen (ben nu net begonnen aan mn bachelor).
Verders woon ik nog thuis, maar ben van plan een kamer(tje) te zoeken in nijmegen om volledig van het studentenleven te profiteren.
Coolheid!
Ik studeer ook aan de RU :C:
Alleen dan geschiedenis. B)
En een vriendin deed vorig jaar Kunstmatige intelligentie, maar is overgestapt naar geschiedenis...
Misschien zie ik je wel een keer lopen :XD:
icebliss
22 september 2007, 20:37
edit: Crap, verkeerd ingelogd door Blur. Krijgen we dat ook weer.
Bbq_Blur
22 september 2007, 20:38
Verder game je maar heel af en toe inderdaad, meneer ik-heb-Bioshock-in-een-week-uitgespeeld :ehm:
Is verder niet echt een uitdaging ofzo.
Ga jij nou maar Sim city 4 speulen.
Ik ben de grootste blur fan. =D :0) :C: :) :D
Eufzeu.
:ehm:
flappy
22 september 2007, 22:02
Nog steeds geen eigen PC's? :C:
Joost
22 september 2007, 22:48
Ik vergeet nog wat.
Owja.
Oi.
Ik studeer ook in Tilburg, echter dan aan fontys.
En ik zie je wss idd nog wel in het manga/anime forum
Echter kan ik me jou niet meer herinneren van vroeger:)
Imperator Maxa
22 september 2007, 23:48
RU ftw! :C:
Arrie
23 september 2007, 00:02
Hehe, nostalgie. :C:
Ice_Blade
23 september 2007, 01:09
Coolheid!
Ik studeer ook aan de RU :C:
Alleen dan geschiedenis. B)
En een vriendin deed vorig jaar Kunstmatige intelligentie, maar is overgestapt naar geschiedenis...
Misschien zie ik je wel een keer lopen :XD:
Roy (http://nationalegamingforums.nl/member.php?u=42585) studeert ook geschiedenis ;)
Misschien dat jullie zelfs klasngenoten zijn :p
Hehe, nostalgie. :C:
Dubbelaccount! ;) :XD:
Dark-Daxter
23 september 2007, 01:15
Van Blur als persoon, of van de band Blur, of van het effect? :C:
Van de naam natuurlijk.
YoYoYoshi
23 september 2007, 01:30
Howdy, mijn naam is Mike, beter bekend als YoYoYoshi/Gluttony. Ik ben 18 jaar en ik woon in Bunschoten.
Ik volg nu volwassenenonderwijs, Havo, om nu wel mijn examen te halen. Verder zijn mijn hobbies internetten, gamen en schaken.
Noof
23 september 2007, 10:08
Howdy, mijn naam is Mike, beter bekend als YoYoYoshi/Gluttony. Ik ben 18 jaar en ik woon in Bunschoten.
Ik volg nu volwassenenonderwijs, Havo, om nu wel mijn examen te halen. Verder zijn mijn hobbies internetten, gamen en schaken.
Hey Gluttony. ^^
Joost
23 september 2007, 10:41
OI Yoshi
Lang geleden ^^
Ice_Blade
23 september 2007, 12:37
Welcome back Yoyo-Yosti! :D
Echt al lang niet meer gezien..
icebliss
23 september 2007, 16:18
Nog steeds geen eigen PC's? :C:
Wel, ik heb alleen geen internet in Amsterdam :ehm:
Selien
23 september 2007, 18:30
Zóóó, veel bekende mensen die weer terug gekomen zijn, zeg. xD
Dan zal ik me ook nog maar even voorstellen...
Ik ben dus Selien, oftewel Selina. Over 2 weken ben ik 16, zit in 4 atheneum en woon in Noord-Brabant. En verder... Tja, in het dagelijks leven doe ik aan tekenen, dansen, computeren, manga/anime lezen/kijken, uitgaan, sinds één week bij de Jumbo werken (:ehm:), af en toe gamen en naar school gaan. Dat was het wel zo'n beetje, denk ik...
Roy
23 september 2007, 18:36
Welcome back Yoyo-Yosti! :D
Echt al lang niet meer gezien..
Yosti :C:
Ronald
23 september 2007, 18:44
Ik ben dus Selien, oftewel Selina. Over 2 weken ben ik 16, zit in 4 atheneum en woon in Noord-Brabant. En verder... Tja, in het dagelijks leven doe ik aan tekenen, dansen, computeren, manga/anime lezen/kijken, uitgaan, sinds één week bij de Jumbo werken (:ehm:), af en toe gamen en naar school gaan. Dat was het wel zo'n beetje, denk ik...
Hooooooowj! :C: Wb. Enzo. Ik werk ook bij de Jumbo! Veel tekeningen posten in G&A he?
Joost
23 september 2007, 18:48
Ha wb :happy:
Selien
23 september 2007, 18:49
Hooooooowj! :C: Wb. Enzo. Ik werk ook bij de Jumbo! Veel tekeningen posten in G&A he?
Heeeeeey, dankje. XD Haha, zeker ook vakken vullen? Ik vond het de eerste dag echt een rotwerk, ik kreeg dat plakband maar niet van die dozen af, en heb me minstens 3x gesneden in m'n vinger. :bleh: Leggen ze aan het einde van de avond pas uit op welke manier je dat het makkelijkst kan doen, lekker dan.
En zal zometeen misschien dat topic wel even updaten dan. ^^;;
@Subbie; Ook bedankt!
Ronald
23 september 2007, 18:54
Heeeeeey, dankje. XD Haha, zeker ook vakken vullen? Ik vond het de eerste dag echt een rotwerk, ik kreeg dat plakband maar niet van die dozen af, en heb me minstens 3x gesneden in m'n vinger. :bleh: Leggen ze aan het einde van de avond pas uit op welke manier je dat het makkelijkst kan doen, lekker dan.
En zal zometeen misschien dat topic wel even updaten dan. ^^;;
Yup ik ben ook vakkenvuller. :D Vond het best tof. Ik begon voor de winkel open was zeg maar, dus bijna iedereen was nieuw. Gewoon aan wat meer ervaren mensen vragen. :D Het is wel een hel voor je vingers en voor je nagels zelfs. :') En natuurlijk altijd beleeft blijven voor de klant! Blondiej. Je hebt zeker een nieuwe msn? :C:
Selien
23 september 2007, 19:00
Yup ik ben ook vakkenvuller. :D Vond het best tof. Ik begon voor de winkel open was zeg maar, dus bijna iedereen was nieuw. Gewoon aan wat meer ervaren mensen vragen. :D Het is wel een hel voor je vingers en voor je nagels zelfs. :') En natuurlijk altijd beleeft blijven voor de klant! Blondiej. Je hebt zeker een nieuwe msn? :C:
Mja idd, heel m'n nagelriemen waren 1 cm naar achter verschoven. XD Maar dat is wel handig dat iedereen nieuw is, ipv dat iedereen elkaar al kent. Echt een roddelclub daarzo zeg. Ik ging afgelopen zaterdag even stokbrood halen, hoor ik zo van; Pssst, kijk, dat is die nieuwe! En dan zo'n groepje medewerkers allemaal een voor een om dat hoekje kijken. +.+ Maarja, we dwalen een beetje af van het topic denk ik. :rolleyes: Ik heb trouwens nog steeds dezelfde MSN, hoor.
Ronald
23 september 2007, 19:04
Mja idd, heel m'n nagelriemen waren 1 cm naar achter verschoven. XD Maar dat is wel handig dat iedereen nieuw is, ipv dat iedereen elkaar al kent. Echt een roddelclub daarzo zeg. Ik ging afgelopen zaterdag even stokbrood halen, hoor ik zo van; Pssst, kijk, dat is die nieuwe! En dan zo'n groepje medewerkers allemaal een voor een om dat hoekje kijken. +.+ Maarja, we dwalen een beetje af van het topic denk ik. :rolleyes: Ik heb trouwens nog steeds dezelfde MSN, hoor.
Het topic gaat over voorstellen. ;D Nou ga jij verder in over het gedeelte waar je jezelf voorstelde enzo bla bla. Leo sluit toch niks. [Poek: Don't push it.] :C: Nouja. Je went er snel genoeg aan. Werken er veel meiden bij jou in DKW? Bij mij echt maar een paar. Meeste gaan natuurlijk achter de kassa. =p Je bent dus gewoon nooit online? Of heb je me onderhand alweer geblokt? :gosh:
Selien
23 september 2007, 19:37
Het topic gaat over voorstellen. ;D Nou ga jij verder in over het gedeelte waar je jezelf voorstelde enzo bla bla. Leo sluit toch niks. :C: Nouja. Je went er snel genoeg aan. Werken er veel meiden bij jou in DKW? Bij mij echt maar een paar. Meeste gaan natuurlijk achter de kassa. =p Je bent dus gewoon nooit online? Of heb je me onderhand alweer geblokt? :gosh:
DKW? xD Maar er werken er wel een aantal, meer dan ik had verwacht. Eigenlijk wilde ik in de eerste instantie zelf ook achter de kassa, maar dat mocht ik nog niet. :rolleyes: En ik ben regelmatg online hoor, je was gewoon zelf van mijn bestaan vergeten. En nu ik hier toevallig iets post, denk je weer van; Ohjaaa, haar had ik toch ook op MSN? XD
Joost
23 september 2007, 20:03
De KruideniersWaren?
Dark-Daxter
23 september 2007, 20:27
Hoi Selien! ^.^
Stefan
23 september 2007, 20:41
Zussiej :0)
Noof
23 september 2007, 20:56
Welkom terug Selien. ^^
Ice_Blade
23 september 2007, 20:57
Welkom terug Selien. ^^
Welcome back inderdaad. B)
Arrie
24 september 2007, 17:06
o_O Ik had jou veel ouder geschat. xD
Iig welcome back! ^^
Selien
24 september 2007, 17:26
Bedankt allemaal, echt leuk om er zoveel weer terug te zien. :)
@Arrie; Haha, en hoeveel is veel ouder? :XD: Ik dacht dat ik nu wel een beetje uit de jongste-leden categorie was gegroeid. XD Naja, ik heb me wel altijd een jaar ouder voor gedaan, misschien dat het daar aan ligt. Stomme leeftijdsgrens ook. :bleh:
Cookie Monster
25 september 2007, 18:00
Ik vergeet nog wat.
Owja.
Hoi. Jij zit op de KUT he? :C:
Je woont toch btw niet in Broekhoven he? :ph34r:
Dark-Daxter
25 september 2007, 18:02
@Arrie; Haha, en hoeveel is veel ouder? :XD: Ik dacht dat ik nu wel een beetje uit de jongste-leden categorie was gegroeid. XD Naja, ik heb me wel altijd een jaar ouder voor gedaan, misschien dat het daar aan ligt. Stomme leeftijdsgrens ook. :bleh:
Je had geluk dat ik toen nog geen Profielmanager was. :C:
Imperator Maxa
25 september 2007, 20:14
Ja, welcome back!
En zoals Arrie al zei... Een stuk ouder ingeschat. :ph34r:
Arrie
25 september 2007, 20:36
Ehm, ik dacht dat je nu minstens iets van 17 was ofzo. xD
Goggie
25 september 2007, 20:51
Ik vergeet nog wat.
Owja.
Zeer late reactie, maar toch hoi:happy:. Tijd niet gezien...
Scorpio_LME
26 september 2007, 00:49
Howdy, mijn naam is Mike, beter bekend als YoYoYoshi/Gluttony.
Yo YOSHI ook weer oude bekende!
Gegroet!
2005
26 september 2007, 18:45
Elite Beat Agents! <3
Welke groep zou je graag les willen geven?
Verder welkom.
[Note: herken je Dealy/Supermanick van GV nog? That's me.]
Sjeng
26 september 2007, 19:24
Ik denk groep 7 of groep 8 (van de basisschool dus :) ). Dat vond ik zelf iig de leukste jaren van mijn basisschooltijd dus om die 40 jaar mee te maken lijkend me wel hip ^^ . Maar dat zie ik wel allemaal op de PABO zelf of op de stages die ik moet volgen.
En Dealy komt me nog wel bekend voor... Supermanick zegt me niets :P
Cookie Monster
27 september 2007, 09:22
Naar welke PABO ga je? :C:
DuiveltjeMaeli
27 september 2007, 10:11
Dus hier!
Ik ben Marthe, 16 jaar (bijna 17:lol:) en ik woon in Friesland.
Mijn hobby's zijn fotograveren, tekenen, gitaarspelen en paardrijden. (is haarverven ene hobby?)
Ik heb geen ene ruk over mezelf te vertellen, dus als er vragen zijn hoor ik het wel.:happy:
Sjeng
27 september 2007, 13:39
Die in Maastricht :)
Jari
27 september 2007, 17:37
Ik denk groep 7 of groep 8 (van de basisschool dus :) ).
:mellow:
Sjeng
27 september 2007, 17:56
:mellow:
:bleh:
Johzimitzu
27 september 2007, 18:05
:bleh:
:ehm:
Aleks
27 september 2007, 18:07
No bitchfight plz.
Arrie
27 september 2007, 18:15
Dus hier!
Ik ben Marthe, 16 jaar (bijna 17:lol:) en ik woon in Friesland.
Mijn hobby's zijn fotograveren, tekenen, gitaarspelen en paardrijden. (is haarverven ene hobby?)
Ik heb geen ene ruk over mezelf te vertellen, dus als er vragen zijn hoor ik het wel.:happy:
Jup, ik heb een vraag. Klinkt mss raar, maar is Marthe een jongens- of meisjesnaam? Het lijkt een kruising tussen Mart en Mirthe, maar de een is een jongensnaam en de ander een meisjesnaam. Naja sorry, maar ik weet het echt niet, al vermoed ik meisje, gezien je hobby's.
Joost
27 september 2007, 18:37
Ik ken iig iemand die Marthe heeft en dat is een meisje :)
Markofzo
27 september 2007, 21:26
Dus hier!
dus als er vragen zijn hoor ik het wel.:happy:
Waar was je vandaag? :gosh:
2005
27 september 2007, 21:32
Ik ken iig iemand die Marthe heeft en dat is een meisje :)
Aaah, komt ze er ooit nog vanaf denk je?
@ Sjeng: Supermanick was dan na jouw tijd. ^^
Joost
27 september 2007, 22:08
Aaah, komt ze er ooit nog vanaf denk je?
^^
Who knows...
Jari
28 september 2007, 02:59
Jup, ik heb een vraag. Klinkt mss raar, maar is Marthe een jongens- of meisjesnaam? Het lijkt een kruising tussen Mart en Mirthe, maar de een is een jongensnaam en de ander een meisjesnaam. Naja sorry, maar ik weet het echt niet, al vermoed ik meisje, gezien je hobby's.
Tsja, met Friezen weet je het nooit =P
Net als Anne, dat schijnt ook een jongens en meisjes naam te zijn.
Imperator Maxa
28 september 2007, 10:26
Klopt, mijn opa had Anne als 2e naam...
Moniek
28 september 2007, 12:21
Die in Maastricht :)
Die blijft wel in Maastricht zitten?
Wat een lijers :mellow:
DuiveltjeMaeli
28 september 2007, 15:29
Ik ben dus een meisje.. :p
tis geen friese naam..
en Anne is idd ook een jongensnaam, de drummer van mij pa's band, en mijn (ex) drumleraar heet Anne.
Acradavos
28 september 2007, 19:44
Hallo, ik ben Jordy. Ook wel bekend als Acradavos. Ik ben 19 jaar en leef in het ó zó mooie Bennekom. B) Ik zit op het ROC A12 in Ede, als 3e jaar student ICT Beheerder. Volgend jaar ga ik mijn weg in als Netwerk -en systeembeheerder. Ik game, zit op school, pool, dart, kart, ouwehoer wat met vrienden en ik kijk graag meisjes. :0) Op dit moment geen vriendin. (Elke keer als ik zo'n verhaal schrijf, ben ik vrijgezellig. =\) Ik rij op het moment in een Volkswagen Golf IV. ^^ Nog vragen?
Imperator Maxa
28 september 2007, 20:51
Ja, hoe rijdt je autotje?
Acradavos
28 september 2007, 20:58
Ja, heerlijk. Heb er trouwens nog heel veel plannen mee. Foto komt nog. ^_^
Imperator Maxa
28 september 2007, 20:59
Plannen? In de zin van? Tochtjes maken of aan de auto sleutelen?
Acradavos
28 september 2007, 21:00
Allebei. ^^
Imperator Maxa
28 september 2007, 21:02
Nounou... :ph34r:
Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik 70 km per dag rij... :XD:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.