w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Legend of Zelda: Phantom Hourglas [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Legend of Zelda: Phantom Hourglas

Kiekeboe.
11 september 2007, 21:11
Naja hij komt in oktober pas uit maar discuseer er hier maar vast over.

Wat vinden jullie van het besturen met de stylus bijvoorbeeld?

Aerival
11 september 2007, 21:16
Dat lijkt me erg kut. o.o Af en toe iets met de stylus doen is wel leuk, maar niet het hele spel ermee uitspelen. ._.

Kiekeboe.
11 september 2007, 21:23
Dat lijkt mij inderdaad ook best rottig, een stukje is mij best maar het hele spel gaat te ver vind ik.

Poekie
11 september 2007, 22:39
Ik heb vertrouwen in the big N dat ze die besturing goed regelen. Komt helemaal goed met deze game. ^^

Aerival
11 september 2007, 23:00
Het is Zelda, dus tuurlijk komt het sowieso goed met deze game. :) (als we ff vergeten dat Zelda II ook een Zelda game is, jammer genoeg >_>)

Maar ach. Het zal wss wel wennen zijn in het begin met de besturing, maar dat is met alles zo.

Arrie
12 september 2007, 17:45
Bij Gamekings werd gezegd dat het erg goed bestuurde, dus ik heb er wel vertrouwen in.

CHTboy
6 oktober 2007, 22:46
Het werkt volledig met de Stylus. Een vriend van mij heeft hem geimporteerd.

Ik heb hem al besteld bij mij gamewinkel.

Arrie
16 oktober 2007, 18:09
Ik vind het grafische stijltje ook wel leuk, alleen jammer dat je weer moet varen...

Aerival
20 oktober 2007, 12:12
Ik heb hem ondertussen binnen. En de besturing gaat best vlotjes. ^^

Zspirit
14 december 2007, 19:29
ik heb hem ook ben al best ver.
Niets mis met de besturing.
oké alleen de koprol is irritant te doen.
maar ik geef het spel zeker een 9 misschien hoger.

michael
20 januari 2008, 14:57
hallo ik ben michael
ik ben bij isle of gust maar er zijn gaten waar wind hoort uit te komen en daar ligt zand op hoe krijg ik dat eraf??

martijno2
3 februari 2008, 17:15
met je schep;)

sophie1980
16 februari 2008, 21:02
Heeft er iemand een idee hoe ik de zeemeermin kan pakken?
Ik zit volledig vast,en ik denk dat ik zo verder kan,ik heb al 2 van de kristallen gevonden maar de derde nog niet

lollie99
21 maart 2008, 14:53
IK kom nie verder bij die mist weet iemand hoe dat moet??

lollie99
21 maart 2008, 14:54
heey shopie1980 weet jij hoe je aan een bomzak komt

lollie99
21 maart 2008, 14:55
???

lollie99
21 maart 2008, 14:55
plz plz
:P

lollie99
21 maart 2008, 14:56
weet er iemand hoe je verder komt bij die mist

Greendefil
23 april 2008, 20:55
heey allemaal, ik ben nieuw hier maar ik weet van zelda best veel af
De mist kan ik jullie allemaal wel door heen loodsen alleen moet ik zelf ook nog de 3e kristal hebben dus als iemand dat weet, zou je me dan willen zeggen, Bij voorbaad dank
en over die mist lees mn volgende bericht.

Greendefil
23 april 2008, 21:09
Zoals beloofd, hier is de weg door de mist.
Zorg dat je bij het eiland "Molinda island" (je moet eerst het kanon hebben verkregen)
dan ga je naar het huisje van de Watfarher en zorg dat je de schep krijgt.
Als je de schep hebt loop je naar de het huisje.
loop vanaf het huisje naar links,dan zie je boven in het beeld een palmboom staan,
ga recht voor de palmboom staan en graaf dan op de plek waar je dan staat.
Als je het goed hebt gedaan dan zie je een groot gat verschijnen.
loop in dat gat, dan val je naar beneden in de echte schuilplaats van de wayfahrer. loop om de tafel omhoog en je ziet daat een schilderij dat op een kaart lijkt, kijk daarna en dat is de route.
veel geluk met het vinden en als er nog iets is, schrijf me maar even, het liefs persoonlijk.
GR. Greendefil

babs36
17 september 2008, 10:45
hallo waar kan ik de bomzak vinden ik kan hem nergens vinden
helllllppppppppp helllppppppppppp
ik kom zo niet verder

gr babs

poehbeer34
1 december 2008, 12:41
ik kan de bomzak ook niet vinden help alsjeblieft?????????????????

margreet boerman
23 januari 2009, 11:21
ik zit in de de tempel of the wind en sta voor de twee geisers en zie de deur en rechts de gouden schatkist en weet niet hoe ik daar komen moet kan iemand mij helpen margreet

mariska003
20 februari 2009, 13:25
Help wie o wie is met zelda al zo ver dat hij via de mist is gekomen. Ik ga steeds terug door de mist snap er niks van. Mis ik iemand of iets, wie kan mij helpen.
gr. mariska

margreet boerman
21 februari 2009, 15:10
Mariska op mercay island in het midden bij de palmboom ga je graven en daar verschijnt een gat als je je erin laat vallen is daar een kamer met een kaart waarop de route staat waarop je moet vasren om door de mist te komen,hoop dat je er uit komt.groetjes margreet

illmore
25 januari 2010, 21:03
hoy ik zit vast in de temple of fire in een ruimte met 2 vliegende dooskoppen hoe krijg ik deze verslagen?

blondieblond
8 februari 2010, 18:10
hoy ik zit vast in de temple of fire in een ruimte met 2 vliegende dooskoppen hoe krijg ik deze verslagen?
Hoi ik heb het zelfde probleem krijg ze ook niet dood ik denk dat het met de boemrang moet maar krijg het niet voor elkaar zit al een paar dagen te proberen!!!!